Чемпіонат України з кільцевих гонок UTC: Стартовий завал і боротьба до самого фінішу! (Частина 2)

Автор: | 15 Вер, 2019

У другому ешелоні пелотону 4-го етапу Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC в заліку Touring кипіли не менші пристрасті, ніж в GT Open.

Як вже було сказано, досить несподівано в цьому заліку вперше цьогоріч на старт вийшов ветеран українського автоспорту Володимир Апостолюк, що було швидше тактичним ходом щоб «добрати» необхідну кількість учасників у підзаліку «У-1600». Це робиться для того, щоб «відбувся чемпіонат», для чого протягом сезону в класі повинні стартувати як мінімум 10 учасників.

Однак у підсумку роль Володимира, нехай і не без участі «суперників», виявилася в чомусь навіть фатальною. Як завжди, про все по порядку.

«Заявка» від «Юнги» …

Будучи більш ніж впевненим у своїх силах Апостолюк навіть не виїхав на ранкове тренування! Найкраще же час в ній – 1 хв 32,516 с, – показав один із двох лідерів «Турінга» Сергій Юнашев.

Його головний (і єдиний) візаві Вадим Конончук став другим, але майже в секунді позаду.

Близько до пілота «Київ-Південь», всього в одній «десятці», виявився час Сергія Бєляєва, що стало таким собі «першим дзвіночком».

Антон Поляничко з Вадимом Євтушенко, які були разом із Кирилом Ярмолою лідерами підзаліку «У-1600» (у всіх після трьох етапів виявилося по 35 очок), стали на тренуванні 4-м і 5-м відповідно.

Вони відстали від часу «Юнги» майже на дві секунди, при цьому їх самих розділили мізерні 0,002 секунди, тоді як Ярмоли теж виявився поруч, всього в 0,1 секунді від них. Однак результати на тренуванні рівним рахунком ні на що не впливають. Інша справа – кваліфікація.

Також, будучи впевненим у своїй швидкості, після всього пари кіл Апостолюк з’їхав з траси, одночасно запевнивши, що потрібно заощадити «гуму».

І Володимир був недалекий від істини – його 1 хв 32,418 з лишком вистачило на другий час в заліку «Турінг», де попереду виявився лише один із пілотів, який виступає на потужнішій техніці. Це вже не кажучи про всіх інших учасників підзаліку «У-1600»! …

А тим, хто завоював поул «Турінга» і разом із ним бонусний бал за це, став Юнашев.

Сергій пролетів кільце «Чайки» в самому початку кваліфікації, мало не вийшовши з 32 секунд!

Час «Юнги» склав 1 хв 32,056 с і став на 0,362 секунди краще, ніж у Апостолюка. Але, що куди набагато важливіше, Сергій виявився на півсекунди швидшим за 2-кратного і діючого Чемпіона України Вадима Конончука.

Більш того, лідер цього заліку як він не намагався прискоритися, протягом кваліфікації поступився ще й Сергію Бєляєву.

Сергій же вторив тренуванню, відставши від свого напарника і лідера команди SDrive на 0,432 секунди.

Позаду двох «Калин» з «Турінаг» розташувалися аналогічні машини Кирила Ярмоли і Олександра Кузьменко. Однак потрібно пам’ятати, що їхні мотори підготовлені по більш «затиснутим» технічним вимогам підзаліку «У-1600».

Закономірно обидва поступилися поулу більше секунди і 0,8 неофіційному поулу в «У-1600» Апостолюка. При цьому їх самих розділили 0,259 секунди.

Далі були результати Владислава Сінані, Антона Поляничко, Вадима Євтушенка, Павла Мар’яненка та Микити Анпілогова.

Останнім кваліфікованим став Сергій Россоха, для якого саме початок 4-го етапу став справжнім випробуванням.

Після пари кіл тренування на його «Пріорі» виникли серйозні проблеми «під капотом» – обірваний шків маховика!

Проте, механіки Master Kart racing team встигли усунути несправність всього за годину і Сергій встиг виїхати на кваліфікацію!

На жаль, він перепілотував у «Глядацькому повороті», пропахавши узбіччям, після чого у нього зірвало один із патрубків системи охолодження і з димом з під капота Россоха звернув на піт-лейн.

Техніка так й не дозволила Сергію вийти на старт. Хтозна, можливо, це стало «щасливим Оменом» для початківця пілота, так як в першому повороті після справжнього стартового завалу залишилося стояти відразу шість машин «Турінга»!

… але верх бере новий фаворит

Повторюючи Ігоря Скуза в GT Open, Юнашев впевнено взяв старт, а ось позаду нього стався справжній завал. На прямій відбувся контакт між Апостолюком й Бєляєвим, який виявився як би затиснутий між суперником і відбійником.

Невеликого торкання між ними вистачило, щоб «Калину» Володимира почало кидати по всій трасі, тоді як Бєляєв серйозно розбив свою машину в відбійник.

Машину Апостолюка, що йшла юзом, спочатку «догнав» напарник Бєляєва по команді SDrive Владислав Сінані, залишаючи на задньому бампері синьої «Калини» просто таки неймовірний слід від … номерного знака! …

Але якщо Сінані пощастило, і він продовжив рух вперед, то в машину Апостолюка, що вже стояла боком, врізається такого ж синього кольору «Калина» Олександра Кузьменко.

Більш того, через весь цей «заміс», що розгорнувся в самій голові пелотону «Турінг», позаду них виник «ефект гармошки».

На повній швидкості в зад «вісімки» Антона Поляничко влетів Павло Мар’яненко!

З якоїсь дикої спортивної іронії, ця пара не тільки приятелі «в миру», а й кілька років були напарниками по колишній команді Sport Car Service, на сьогодні будучи «квазі напарниками» і …. обидва вихованцями Апостолюка! …

Дісталося в цьому стартовому завалі й білій «Калині» Микити Анпілогова – вони також не пройшли і першого повороту 4-го етапу UTC …

Як підсумок, з 11 стартерів у «Турінгу» шестеро вибуло в цьому стартовому завалі, причому п’ятеро з них ще й складали підзалік «У-1600». У ньому на трасі й зовсім залишилося лише двоє!

Але, як відомо, далеко не кількість машин на трасі часто визначає видовищність гонки.

Не минуло й кількох кіл, як Конончук, який на старті пройшов всередині і його не зачепив завал, наздогнав Юнашева. З цього моменту між ними розгорнулася яскрава і напружена дуель.

Вадим надавав пресинг практично в кожному повороті. Часом вони обидва перегальмовували, видовищно «пускаючи» білий пар з під коліс.

У підсумку, причому на радість глядачів, прямо перед заповненими ними трибунами, лідер змінюється, проте боротьба за перемогу в «Турінгу» на цьому не закінчилася.

Тепер уже «Юнга» приступив до пресингу на суперника, буквально висячи у нього на задньому бампері.

На жаль, але це видовищне протистояння зупиняє прокол на машині Юнашева, що «перегальмував» в «Глядацькому повороті».

Механіки SDrive оперативно змінюють колесо, і «Юнга» на цьому всьому навіть не втрачає кола!

Сумарно з їздою на пробитому колесі і його заміною Сергій втрачає менше 50 секунд, а потрібно пам’ятати, що мова не йде про Формулу 1 з її трьома десятками механіків на піт-лейн і центральною гайкою на кожному з коліс …

Після цього Юнашев кидається в просто таки шалену гонитву, часом проходячи повороти «юзом», і це на передньопривідній машині!

І цей фінішний спурт був винагороджений. Юнашев все ж випередив Вадима, правда, не впевненого переможця Конончука, а Євтушенко. Тим самим, «Юнга» все ж фінішував третім у класі. Правда, поки що цей фініш як для самого «Юнги» взагалі нічого не означає!

На своїх рівнях і мінливості підрахунків

Крім двох лідерів зі стартового «замісу» вдалося виїхати Сінані з Ярмолою, між якими розгорнулася не менш напружена дуель за третє місце в «Турінгу». Владислав впевнено оборонявся протягом багатьох кіл, проте на середині дистанції атака Кирила, причому все в тому ж останньому повороті, прямо перед трибунами, вдається.

На жаль, на контратаці Владислава між ними відбувся контакт, який призвів до вильоту Сінані та ще й удару в стартову арку!

За якоюсь іронією, третій пілот SDrive припаркувався в тому ж місці, де залишилися шість машин, що потрапили в стартовий завал …

Із закінченням цієї боротьби і після проблем у Юнашева, Ярмола впевнено фінішував другим у «Турінгу», паралельно перемігши в підзаліку «У-1600».

Вадим Євтушенко провів добру половину гонки борючись з Вадимом Кушніром. Правда, ця дуель була «номінальною», так як його тезка виступав в заліку GT Open.

І хоча їхнє протистояння не носило фактичного навантаження, проте, думається, подарувало свої емоції глядачам … «Верх» все ж здобув Євтушенко, в результаті фінішувавши першим поза подіумом «Турінга», але, головне другим (і останнім) в підзачліку «У-1600 ». І це для старшого з братів Євтушенко було визначальним.

З перемогою в «У-1600» і 55 очками «на рахунку» Ярмола вийшов в одноосібні лідери цього підзаліку, тоді як Вадим Євтушенко поступається йому всього 5 очок. Всі інші (що зійшли) залишилися «при своїх»: Поляничко – 35, Мар’яненко – 32, Кузьменко – 22 і Анпілогов – 16. Однак тут є одне велике «АЛЕ».

На «Калині» Ярмоли Техком виявив пошкодження пломби на двигуні. Таким чином, існує велика ймовірність того, що Кирило може втратити як мінімум очки, зароблені ним на 3-му етапі, коли і були опломбовані двигуни …

Що до самого «Турінга», то тепер суми Конончука, що переміг цьогоріч втретє поспіль, та Юнашева становлять відповідно 79 і 66 очок.

Однак якщо відкидати по одному гіршому результату для них – а для «Юнги» це і є дане третє місце, – їхні «активи» перед заключним етапом становлять 64 і 52 очка.

Начебто різниця не мала, проте якщо згадати, що на Фіналі UTC зароблені пілотами очки будуть перемножуватись на коефіцієнт 1,5 і на кону буде стояти 33 очка, то доля чемпіонського титулу тут далеко не вирішена …

З 32 очками Бєляєв залишився третім, однак впритул до нього з шостого місця піднявся Ярмола, в «активі» якого тепер 31 бал. Але і тут варто пам’ятати про пошкоджену пломбі і можливі наслідки …

На рахунку Сінані залишилися 22 очки, у Поляничко – 16, а ось Вадим Євтушенко з 21 піднявся, поки з 8-го на 6-й рядок заліку «Турінг».

«Поки», тому що суперники, які потрапили в аварію, не встигнуть відновити свою техніку, у Вадима є реальний шанс піднятися ще вище …

Командний P.S.

Так, для Юнашева це третє місце в особистому заліку ні на що не вплинуло. Однак 12 очок за нього, плюс бонусні бали за поул і найшвидше коло в гонці (1 хв 32,606 з проти 1 хв 32,971 с у Конончука) принесли його команді SDrive 14 очок і третє місце на етапі.

З перемогою Конончука і другим місцем Дрогомирецького, першою вже втретє цього року стала «Київ-Південь». При цьому «південці» зібрали на 4-му етапі вагомі 36 очок.

Примітно, що хоча найшвидшим де-факто в GT Open став Ігор Скуз – 1 хв 26,504 с, він не пройшов 60% дистанції і, відповідно не був кваліфікований, одночасно втративши і бонусне очко.

Воно Де-юре відійшло якраз до Дрогомирецького, що показав 1 хв 26,655 с проти 1 хв 26,973 с, що стали кращими в гонці для Андрія Євтушенка.

Завдяки подіумах Миколи Сушко і Кирила Ярмоли, їхня Smart Racing теж добре поповнила свою скарбничку на 27 очок, ставши другою на етапі.

Але, головне, це турнірне становище. «Київ-Південь» зміцнила своє лідерство – 135 очок. SDrive поступається лідерам 35 очок і тут, швидше за все, титул розіграний.

Аналогічно з успіхом на 4-му етапі для Smart Racing і просто катастрофічною невдачею у Master Kart racing team перед Фіналом UTC їхні командні скарбнички становлять 77 і 52 очки відповідно. Схоже, що і тут шансів на зміну позиції залишилося не так багато.

Проте, інтриги в особистих заліках для Фіналу Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC, включаючи і всі три чемпіонські титули, залишається з надлишком … Питання в тому, скільки машин буде відновлено після того стартового замісу …

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків

Фото Денис Сергієнко і автора


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest