Вольфф натякнув на скорочення видатків Mercedes

Автор: Роман Галімон | 02 Гру, 2019

Керівник команди Mercedes у Формулі 1 Тото Вольфф сподівається, що Daimler залишиться надовго в чемпіонаті.

Два тижні тому Тото Вольфф був змушений пропустити Гран Прі Бразилії, адже в іншому краю планети (у Лондоні) вирішувалась доля автоспортивної програми концерну Daimler, за яку відповідає Вольфф.

Читайте також:

До речі, в цю програму входить не лише команда Ф1, але й команда Формули Е та кілька проектів у перегонах GT.

Зрозуміло, що на фоні відсутності росту продажів на автомобільному ринку, акціонери компанії, які зібралися в Лондоні на засідання, вимагали від нового голови правління Mercedes Ола Колленіуса ефективного скорочення витрат й мова, навіть, зайшла про продаж команди Ф1.

Цікаво, що команду хотіли саме продати, а не закрити. І тут за даними німецької преси з’явились вже два покупця: Роджер Пенске та Дмитро Мазепин. І перший вже спростував свою зацікавленість в такому повороті подій.

Проте, швидше за все, команда Mercedes залишиться у Ф1, і це буде точно моторний департамент, бо вже підписані контракти з Williams та McLaren.

І це підтверджують слова Вольффа під час Гран Прі Абу-Дабі, де він натякнув, що команді доведеться трохи «затягнути паски». Тільки де їх затягнуть: на розробці моторів чи зарплатах гонщиків?

«Я відповідаю за автоспортивну активність компанії, але я також першим визнаю, що за часів, коли все змінюється, треба по новому оцінювати всі програми, – сказав Вольф в Абу-Дабі. – Ми вважаємо, що Формула 1 й автоспорт в цілому входять в ядра нашої ДНК. Перша машина в історії Mercedes була гоночною.

Думаю, нам треба стати більш ефективними. Треба скоротити вкладення Daimler в нашу роботу, і якщо ми цього досягнемо, то залишимося в Ф1 надовго».

При цьому Вольфф підкреслив, що команда Ф1 не витрачає гроші, але й заробляє їх (мається на увазі додаткові спонсори та клієнтські програми з продажу двигунів).

«Формула 1 забезпечує один із кращих коефіцієнтів повернення інвестицій у всій групі компаній Daimler, – сказав Вольфф. – Ми приносимо понад мільярд. І, врешті-решт, це все працює на бренд. Ми створюємо відмінне шоу, але це також й технології. Ми будуємо найефективніший гібридний мотор, і в той же час надаємо бренду спортивний імідж.

З початку нашого успішного шляху в 2014-му ми стали частиною формування нового іміджу Mercedes. Звичайно, дорожні машини і їхні технології більш релевантні, але я думаю, що наші перемоги у Формулі 1 внесли невеликий внесок до того, як сприймається бренд. Це позитивний досвід, які приносить вигоду Daimler».

 


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest