Хто винен? Версія Росберга – Феттель, Вільньова – обидва гонщики Ferrari

Автор: Роман Галімон | 20 Лис, 2019

Чемпіони та колишні гонщики Формули 1 Ніко Росберг та Жак Вільньов розповіли про своє ставлення до зіткнення пілотів Ferrari на Гран Прі Бразилії.

Зіткнення гонщиків Скудерії стало не найкращим завершенням сезону 2019 року, що був й без того й неідеальним для команди з Маранелло. І хоча залишився ще один етап, італійській стайні доведеться виробити гарний рецепт, аби пілоти почали працювати разом, а не один проти одного.

Читайте також:

Росберг та Вільньов, виходячи зі свого досвіду, побачили різних винуватців в цьому інциденті.

«У мене був такий випадок, – сказав Росберг в блозі на YouTube. – У такій ситуації й правда важко, бо кожен намагається затиснути суперника, не залишити йому зайвого простору.

Леклер залишив мінімум простору зовні, а Феттель, як тільки опинився трохи попереду, одразу ж почав зміщуватися на Леклера. Тому що як тільки ви опиняєтеся попереду, то ви контролюєте ситуацію й можете вирішувати, куди рухатися. Однак Феттель, можливо, почав зміщуватися занадто рано й дуже швидко. Тому я б сказав, що Леклер винен не так сильно, як Феттель.

Хлопець попереду думає, що ви рухаєтеся досить повільно, і хоче якомога швидше опинитися перед вами. Ви ж не бачите, що той хлопець зміщується у ваш бік – а коли помічаєте, між вами вже лічені міліметри й через мить ви зіштовхуєтесь. Слів немає, в тій ситуації обидва були настільки агресивні, наскільки це можливо.

Дуже непроста ситуація для команди. Це по-справжньому жахливо – це найгірше, що може статися, коли ви виступаєте за Ferrari, У той же час, на жаль, ми не проти бачити подібні інциденти, адже вони надають всьому гостроти й напруги».

А чи потрібен був такий ризик?

Вільньов все ж вважає, що винен не один гонщик, а обидва.

«Феттелю та Леклеру дозволено боротися між собою, але вони не повинні зловживати цією свободою, – сказав канадець Sky Italia. – По-моєму, вони обидва винні. Леклер був занадто агресивний, а Феттелю не треба було відразу закривати хвіртку, коли він обганяв свого партнера по команді.

Вони обидва помилилися. Це було зайве, бо вони боролися в кращому випадку за третє місце. Я думаю, вони просто хотіли довести всім, хто з них кращий».

Цікаво, що Італійська газета Corriere della Sera повідомила, що у вівторок Бінотто мав зустрітися з генеральним директором компанії Луї Камільєрі. Можливою темою зустрічі в Маранелло могли бути дисциплінарні та грошові покарання до пілотів за повторні інциденти.

 


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest