Audi представила унікальний електричний позашляховик AI: Trail

Автор: Роман Галімон | 11 Вер, 2019

Компанія Audi показала електричний позашляховик з унікальними можливостями, у якого, навіть, функцію фар виконують дрони.

Електричний позашляховик AI: Trail став четвертою моделлю сімейства AI від Audi та приєднався до Aicon, AI: Me та AI: Race (раніше відомого під ім’ям PB18 e-tron). Прем’єра відбулася на автошоу у Франкфурті.

Audi AI: Trail поєднує в собі переваги автономного управління та позашляхових їздових характеристик. Замість моніторів, на які передається зображення з відеокамер, в концепті використані прозорі панелі з великим оглядом навколишнього оточення.

При довжині в 4,15 метра автомобіль можна зарахувати до легких кросоверів, однак висота в 1,67 метра і 22-дюймові колеса з 850-міліметровими шинами вже відносять його до позашляховиків. Кліренс становить 34 см, а глибина подолання броду – півметра.

Кузов машини виготовлений із високотехнологічної сталі, алюмінію й карбону. Завдяки цим легковажним матеріалам масу позашляховика вдалося обмежити 1750 кг, і це не дивлячись на важку батарею. У просторому багатокутному напівпрозорому салоні може розміститися чотири пасажири. Вигини у бокових вікнах забезпечують додаткове місце для ліктів. Селектора трансмісії немає – лише кермовий штурвал.

Оглядовість із місця водія нагадує кабіну вертольота, а скляний дах забезпечує чудовий вид на небо. Лобове скло, як й заднє, відкривається, а в задній частині машини передбачений відсік для брудних речей, наприклад, похідних черевиків. В пороги вбудовані висувні підніжки, які полегшують посадку в салон і завантаження багажника на даху.

Сірі, коричневі і сині кольори повинні підкреслювати близькість до природи, як й зернисті матеріали обробки.

Замість фар використовуються автономні джерела світла з регулюванням яскравості, які також можна застосовувати в похідних умовах. Задній ліхтар також служить для підсвічування багажника.

Традиційні лампи ближнього і дальнього світла Audi AI: Trail замінені на п’ять дронів з електричним приводом і вбудованими матричними світлодіодами. Дрони, при цьому, летять перед машиною і висвітлюють дорогу. Вони можуть приземлитися на багажник або дах машини і заряджатися там за допомогою індукції. Камери передають відеозображення через WLAN на дисплей водія.

Підказки навігаційної системи можуть проектуватися прямо на дорогу.

Четвертий рівень автономності дозволяє концепту Audi практично самостійно рухатися облаштованими дорогами, але при з’їзді на бездоріжжі і тим більше в чистому полі водію доведеться взяти на себе штурвал і педалі, хоча системи допомагають при русі схилами й іншими складними місцями. Виробник обіцяє, що запасу ходу навіть в таких умовах руху вистачить на 250 км, а рівними дорогами – на 400-500 кілометрів. Максимальна швидкість обмежена 130 км/год. Сумарна потужність силової установки становить 435 к.с.

Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest