Німецька компанія Audi зробила для універсала A6 плагін-гібридну версію, яка може проїхати без двигуна внутрішнього згоряння до 51 км.
В Інгольштадті продовжують розширювати лінійку бензоелектричних моделей з можливістю зарядки від мережі. Слідом за седаном A6 55 TFSI e quattro, що надійшли в продаж минулого жовтня, настала черга універсалу на цій же платформі. Дебютним ринком знову буде рідна Німеччина.
Силова установка не зазнала жодних змін. Дволітрова «турбочетвірка» на 252 к.с. та 370 Нм й інтегрований в семиступеневий робот S tronic електромотор на 143 к.с. і 350 Нм розвивають у сукупності 367 к.с. і 500 Нм.
У порівнянні з седаном час розгону до 100 км/год в універсала збільшився на 0,1 секунди – до 5,7 секунди, а запас ходу в режимі електромобіля скоротився лише на 2 кілометри – до 51 кілометра.
На перші 100 км шляху плагін-гібридний A6 Avant витратить всього 1,9-2,1 літра палива. Зарядка батареї ємністю в 14,1 кВт-години від 7,4-кіловатного пристрою триватиме близько двох із половиною годин.

Через фірмовий сервіс Audi e-tron Charging власники отримують доступ до 140 тисяч громадських зарядних терміналів в 24 європейських країнах, при цьому додаток myAudi дозволяє прокласти оптимальний маршрут.
Ціни на Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro у Німеччині стартують від 71 940 євро, що на 3 090 євро дорожче седана.
Універсал отримав пакет зовнішньої обробки S line з чорними акцентами, матричними фарами, 19-дюймовими дисками з червоними гальмівними супортами, спортивними сидіннями й підвіскою та чотиризонний клімат-контроль.
Наприкінці минулого року Audi також представила гібридний кросовер Q7 TFSI e quattro, а нещодавно й оновлену версію седана A3.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro 2020 року: