Audi представила нове покоління RS 3

Автор: Редакція | 19 Лип, 2021
Audi RS 3 2022 року

Німецька марка Audi презентувала нове покоління седана та хетчбека RS 3.

Наприкінці червня компанія Audi оприлюднила докладну технічну інформацію про нове покоління моделі RS 3 й розкрила вигляд седана і хетчбека в камуфляжі. Тепер же відбулася офіційна прем’єра.




Зовнішні зміни

Audi RS 3 2022 року

Обидва варіанти RS 3 отримали агресивний стиль. Особливо виділяється масивна чорна решітка радіатора і повітрозабірники по кутах бампера з шестигранним сітчастим малюнком. На передніх крилах є вентиляційні отвори, а ще в арсеналі бічні спідниці, вентильований задній бампер з тим же малюнком сітки, спойлер на багажнику (у седана) і даху (у хетча) і овальні патрубки випускної системи по обидві сторони глянцево-чорного дифузора.

Для більшого ефекту дах може бути забарвлений в чорний колір. В якості опції виробник пропонує виконати передній спліттер, задній дифузор, бампери і бічні спідниці в матово-сріблястому кольорі або в карбоні.




Зміни в інтер’єрі

Audi RS 3 2022 року

У салоні одразу помітна 12,3-дюймова цифрова панель приладів та 10,1-дюймовий тачскрін мультимедіа з операційною системою MIB3 (обидва з різними стилями відображення інформації), обробка вуглецевим волокном, спортивні сидіння з червоною, чорною або зеленою контрастними стрічками.

Що під капотом?

Audi RS 3 2022 року

Як й у оригінального RS 3 попереднього покоління, під капотом знаходиться п’ятициліндровий двигун із турбонаддувом. Глобальна модель буде виробляти 400 кінських сили (294 кіловата) і 500 Нм, але версія для США виявиться трохи потужнішою.

Мотору надається семиступенева коробка передач із подвійним зчепленням, яка передає потужність на всі чотири колеса через просунутий повний привід Quattro. Суть в тому, що в Інгольштадті вирішили відмовитися від традиційної багатодискової муфти для передачі тяги на другу вісь на користь двох подібних пристроїв на кожному з приводних валів задніх коліс. Диференціал у відповідній головній передачі, зрозуміло, теж скасували.




Трансмісія такого типу дозволяє реалізувати керований вектор тяги. Наприклад, в лівих поворотах більше зусилля передається правому задньому колесу, в правих – навпаки. На виході з віражу – на обидва однаковою мірою. У спортивному режимі акцент у розподілі крутного моменту зміщується на задню вісь, а при спокійній їзді RS 3 працює виключно передня. За замовчуванням на Audi RS 3 стоять гальма з шестипоршневими супортами (спереду), а за доплату можуть поставити керамічні.

Розгін до «сотні» триває 3,8 секунди, а максимальна швидкість дорівнює 250 км/год, але планку можна зрушити до 280 км/год. Однак із набором керамічних дисків новинка зможе розвивати й 290 км/год.

Audi RS 3 надійде в продаж в Європі вже наступного місяця зі стартовою ціною 60 000 євро за хетчбек і 62 000 євро за седан.

Цікаво, що Audi оновила універсал RS4 у 2019 році, й тоді ж з’явились «заряджені» RS Q3 та RS Q3 Sportback.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Audi RS 3 2022 року:
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest