У BMW придумали конкурента для Tesla Model S

Автор: Редакція | 27 Гру, 2019

Німецька компанія BMW готова зробити електромобіль i6, який має стати конкурентом для Tesla Model S та Porsche Taycan.

Ось уже кілька років лаври Tesla Model S не дають спокою традиційним автовиробникам, спонукаючи їх до розробки власних електричних флагманів. До вже представленого Porsche Taycan незабаром приєднаються Mercedes-Benz EQS, Audi e-tron GT і навіть Jaguar XJ, у якого версія без ДВЗ з’явиться у наступному поколінні.

 Читайте також:

Три перераховані вище моделі мають надійти до продажу в районі 2021 року, а ось BMW включиться в цю гонку з великим запізненням – лише в 2024-му. Принаймні, таке твердження міститься у свіжій замітці на autoblog.it. За даними італійського видання, великий баварський електроседан отримає ім’я i6 і буде прямо конкурувати з Porsche Taycan.

Ресурс заявляє, що BMW i6 стане втіленням концепту i Vision Dynamics, показаного восени 2017 року на автосалоні у Франкфурті, і одночасно буде нагадувати Gran Coupe 8-ї серії. Це явно суперечить позиції голови правління BMW Харальда Крюгера, який ще навесні 2018-го оголосив, що i Vision Dynamics встане на конвеєр у Мюнхені у 2021 році під ім’ям i4. При цьому i4, як відомо з офіційних джерел, можна порівняти зовсім не з Porsche Taycan і Tesla Model S, а з Tesla Model 3.

Згідно з тим же autoblog.it, BMW i6 отримає базову версію з 150-кіловатним переднім і 250-кіловатним заднім електромоторами, а також виконання M Performance, у якого на кожній осі буде по 250 кіловат (680 к.с. в сумі). Варіантів батареї також буде два – на 90 і 120 кВт-год, чого вистачить на 560 й 700 км пробігу відповідно. Останні дані журналісти явно запозичили з презентації BMW більш ніж дворічної давності, яка була присвячена технологіям електроприводу eDrive наступного, п’ятого покоління у власній класифікації виробника.

Вважати ці цифри остаточними не варто. Наприклад, для кросовера BMW iX3, який вийде вже у 2020-му, буквально днями заявили задній електромотор на 210 кВт (286 к.с.), хоча в тій же презентації йшлося про те, що подібні моделі будуть 200-кіловатними (272-сильними).

У чому дійсно не варто сумніватися, так це в самому факті, що у BMW з’явиться флагманський електромобіль. Причому це станеться швидше рано, ніж пізно, адже модульна архітектура CLAR, що лежить в основі всіх легкових моделей від третьої серії і старше (не рахуючи ще тільки підготовану до зміни поколінь i4) була спочатку розроблена з розрахунком на можливість використання повністю електричною силовою установки.

Джерело: Motor1

Галерея концепту BMW i Vision Dynamics:
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest