Німецька компанія BMW вирішила відмовитись від 400-сильних дизельних двигунів на кросоверах X5 і X7, які восени знімуть із виробництва.
Кар’єра рекордного мотора виявилося дуже короткою: двигун із заводським позначенням B57D30S0 дебютував у 2016 році на седані BMW 750d. Основною відмінністю трилітрової «шістки» став квадронаддув, який баварці застосували на дизелі першими в світі.
400 к.с. і 760 Нм крутного моменту забезпечували завидну динаміку: наприклад, найбільший з баварських кросоверів – BMW X7 – у виконанні M50d витрачав на розгін до 100 км/год менше 5,5 секунди. Ще однією перевагою мотора вважався помірний апетит. Деякі моделі BMW із цим двигуном були здатні проїхати на одному баку майже тисячу кілометрів.
Однак разом із перевагами у двигуна виявилися й недоліки – в першу чергу дорожнеча виробництва та складність післяпродажного обслуговування. Саме тому в BMW все ж прийняли рішення відмовитися від випуску надпотужного дизеля і, відповідно, оснащених їм автомобілів. За даними BMW Blog, мотор востаннє вийде конвеєр вже в вересні.
Але до того моменту кілька моделей з індексом M50d отримають особливі «прощальні» версії під назвою Final Edition.
Як стверджує видання, відрізнятися вони будуть як спеціальними логотипами та написами на порогах, так й розширеною комплектацією: наприклад, X5 і X7 в такому виконанні отримають лазерну оптику, особливо комфортні сидіння, скляні вставки в салоні з фірмового набору Crafted Clarity тощо.
Передбачається, що приймання замовлень на такі позашляховики в європейських країнах BMW відкриється ще до кінця літа.
До речі, нещодавно BMW представила «темну версію» кросовера X7, а кросовер BMW X3 став повністю електричним.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1
Галерея BMW X7 Dark Shadow Edition 2021 року: