BMW представила «прокачані» кросовери X5 M і X6 M

Автор: | 02 Жов, 2019

Німецький бренд BMW поповнив лінійка підрозділу M одразу чотирма новинками – кросовером BMW X5 й крос-купе X6 у версіях M і M Competition. Всі машини отримали один двигун, але цілком очікувано з двома варіантами потужності.

BMW X5 M і X6 M у стандартному виконанні укомплектували 4,4-літровим V8 з подвійним турбонаддувом. Працює він разом із системою повного приводу з активним диференціалом і 8-ступінчастим автоматом M Steptronic. Агрегат розвиває 600 к.с. і 750 Нм крутного моменту, тобто за потужністю ідентичний тому мотору, що встановлюється на суперседан BMW M5.

Додача в 25 к.с. у порівнянні з кросоверами попереднього покоління дозволяє новинкам прискорюватися до 100 км/год за 3,9 секунди (на 0,3 с швидше), а ось максимальна швидкість залишилася незмінною – 250 км/год. Проте, опціональний пакет M Driver’s Package відсуне обмежувач до 290 км/год.

BMW X5 M Competition та X6 M Competition цілком очікувано на 25 к.с. потужніші при тих же показниках крутного моменту. Відповідно, час розгону до 100 км/год у таких кросоверів скорочується до 3,8 секунди, а ось з максимальною швидкістю історія та ж сама, що і у базових кросоверів.

Само собою, «прокачані» позашляховики обзавелися й переробленою підвіскою: в стандартну комплектацію увійшли адаптивні М-амортизатори з активною системою стабілізації і трьома режимами роботи – Comfort, Sport і Sport +. BMW X5 M і X6 M комплектуються оригінальними 21-дюймовими колесами, а для версій Competition доступні 22-дюймові на задній осі. За ними ховаються величезні М-гальма з 395-міліметровими дисками і шестипоршневими супортами на передній осі й 380-міліметровими на задній.

Фото: BMW

Машини отримали й фірмовий аеродинамічний пакет (до якого тепер входять аеродинамічно оптимізовані бічні дзеркала), і нова радіаторна решітка, причому для варіантів Competition передбачені ще й додаткові чорні акценти на кузові.

Кроссоверам перелаштували штатну «чотириствольну» випускну систему, щоб її звучання більше відповідала статусу, причому 625-сильні X5 і X6 за замовчуванням оснащуються альтернативним вихлопом M Sport, а для 600-сильних він доступний в якості опції.

В інтер’єрі з’явилися спортивні крісла, М-кермо з обробкою шкірою, алюмінієві або карбонові вставки, додаткове підсвічування і оригінальний джойстик коробки передач. У перелік оснащення також увійшла остання версія фірмової мультимедійної системи з 12,3-дюймовим монітором й цифрова панеллю приладів.

Ціни на новинки оголошені поки тільки для ринку Північної Америки. Базовий BMW X5 M обійдеться в 105 100 доларів, версія Competition оцінена в 114 100 доларів, а за «гарячий» X6 доведеться заплатити 108 600 й 117 600 доларів відповідно. У продажу – навесні наступного року.

Джерело: Motor1

Галерея BMW X5 та X6 M Competition
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest