27-літровий двигун від танка «втиснули» у Ford Crown Victoria

Автор: Редакція | 21 Чер, 2020
Meteor Interceptor

Шведський автомобільний ентузіаст вирішив відійти від звичайних економічних машин, які розповсюджені в Скандинавії, та, здається, зайшов занадто далеко. Чи не так?

Виявляється, у Швеції теж обожнюють швидкі та потужні машини. 40 річний ІТ-фахівець Даніель Вернер довго шукав, як реалізувати свою мрію стосовно автомобіля.




Деякий час він навіть розглядав використання 37-літрового двигуна Rolls-Royce Griffon від винищувача, але все ж через їхню значну ціну та вагу зупинився на порівнянного охайному 27-літровому двигуні Meteor, що встановлювався на танки епохи Другої світової війни.

Після цього прийшла черга пошуку шасі, яке б впоралось з таким двигуном та його масою. Й вибір впав на спеціально підготований поліційний автомобіль Ford Crown Victoria Police Interceptor, що відслужив свого часу в Каліфорнії.

Проте для цього двигуна передню частину все ж довелось перероблювати, як й всю машину: були використані запчастини від Cvet Corvette та навіть вантажівки Chevy C10.

Проект вже триває три роки й змушує власника буквально їздити світом по запчастини.

Й хоча двигун Meteor видає близько 550 к.с., але Вернер вже говорить, що наблизився до 2000 к.с., а метою є 2500 к.с., які він планує отримати за допомогою двох найбільших турбокомпресорів на ринку та кастомних ECU. Допомогти йому вже погодились розробники шведських надшвидких човнів.

Вернер назвав свій автомобіль Meteor Interceptor й розуміє, що він не буде легальним для міських доріг. Однак, в планах це ніколи й не стояло.




Дуже схоже на те, що власник «Перехоплювача» прагне позмагатися з потужними Bugatti у швидкісному прискоренні, адже ще однією метою є максимальна швидкість машини у 320 км/год.

Слідкувати за проектом можна у Facebook та Instagram, а його завершення заплановано на кінець 2020 року.

Раніше повідомлялось, що Skoda виготовила тримільйонний двигун EA211, а Toyota вирішила припинити виробництво двигунів V8.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest