Повністю електричний хетчбек MG 4 хоче стати конкурентом для Volkswagen ID.3 і буде побудований на новій електричній платформі MSP від MG.
Це останній повністю електричний представник зростаючої лінійки MG: MG 4. Чи зможе хетчбек з нульовими викидами становити загрозу низькими цінами таким автомобілям, як Volkswagen ID.3 та Nissan Leaf.
Нещодавно китайський хетчбек був представлений для Європи в комплектації MG Mulan, яка зараз проходить фінальні випробування в регіоні та носить значок MG 4. Його надходження на європейський ринок підтверджено на 4 квартал 2022 року, а продажі в деяких країнах мають розпочатися на початку 2023 року.
Концепція
Незважаючи на дедалі зростаючу важливість позашляховиків, компактні хетчбеки залишаються надзвичайно популярними в Європі.
Підкреслюючи статус MG 4 як ключового гравця в електричній лінійці MG, це перша модель бренду, яка буде вироблена на новій, спеціально розробленій електричній платформі під назвою Modular Scalable Platform, або MSP, яка стане основою наступного покоління електричні моделі MG.
Зовнішність новинка була спочатку «розкрита» на сайті китайського патентного відомства, але видання Auto Express вирішили зробити рендери майбутнього вигляду MG 4.
З довжиною 4287 мм, шириною 1836 мм та висотою 1506 мм, це саме той автомобіль, якого очікують покупці сімейного хетчбека.
Дизайн
MG 4 виглядає зовсім не звичним представником поточної лінійки MG, використовуючи нову мову дизайну.
Відносно загострена передня частина виділяється тонкими світлодіодними фарами, а ззаду під екраном розташована світлодіодна панель задніх ліхтарів на всю ширину.
Деяке натхнення позашляховиками можна знайти в жорсткішій зовнішній обшивці внизу дверей, а верхню частину кришки люка увінчав задній спойлер із розділеним дизайном.
Інтер’єр
Завдяки застосуванню нової платформи MSP з’явилась можливість використання більшого внутрішнього простору й видалення трансмісійного тунелю теж цьому сприяло.
Центральна консоль у плаваючому стилі є місцем для поворотного селектора режимів руху та електронного стоянкового гальма, а великий центральний сенсорний екран займає почесне місце у верхній частині панелі приладів.
Компактна цифрова приладова панель розташована за новим двоспицевим багатофункціональним кермом.
Трансмісія, акумулятор і діапазон
MG зазначає, що платформа MSP є ключовою для створення низького електричного хетчбека, такого як MG 4. Завдяки використанню двох варіантів акумуляторів — обидва товщиною лише 110 мм — вдалось покращити простір у салоні.
У поєднанні з модульністю системи MSP, яка може використовуватися для автомобілів і мікроавтобусів із колісною базою від 2650 мм до 3100 мм (наприклад, від сімейних хетчбеків до повнорозмірних позашляховиків), такі автомобілі можна оснастити тонкими акумуляторами ємністю від 40 кВт-год до 150 кВт-год.
У випадку MG 4 пропонується два розміри акумулятора. Відповідно до сертифікації WLTP, базова версія, яка використовує підлогову батарею ємністю 51 кВт/год, забезпечить запас ходу до 350 км на повному заряді.
Комплектація з більшим запасом ходу та ємністю 64 кВт-год дозволить проїхати до 450 км на одному заряді.
Один електромотор розвиває 167 к.с. у базовому автомобілі та 201 к.с. у моделі на 64 кВт-год, дозволяючи розганятися до 100 км/год менш ніж за вісім секунд. Максимальна швидкість обмежена 160 км/год.
MG також підтвердила, що платформа MSP може отримати повнопривідні електричні силові агрегати, а подальший розвиток MG 4 із двомоторною системою знаходиться в стадії розробки.
Специфікації заряджання не оголошено, але MSP наразі має архітектуру 400 В, яку можна оновити до 800 В для швидшої зарядки «у майбутньому».
Ціни та характеристики теж поки не підтверджені, а повний перелік обладнання буде опубліковано ближче до відкриття приймання замовлень автомобіля наприкінці року. Але за припущеннями, новий MG 4 коштуватиме приблизно 32 000 євро.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Autoexpress