Електрокросовер Ford Mustang представлений офіційно

Автор: Редакція | 18 Лис, 2019

Після появи шпигунських фотографій новинки, Ford нарешті офіційно презентував перший електричний кросовер Mustang Mach-E, який зроблений у «популярному» форматі кросовера-купе.

При цьому, модель позиціонують у якості невід’ємного члена сімейства Mustang: вперше за 55 років культовий поні-кар перевтілюється не просто в кросовер, а в крос-купе з повністю електричним приводом. Разом із Mach-E дебютувала ще й новітня платформа Ford, розроблена для електричних транспортних засобів – в її конструкції активно використовуються алюміній і композитні матеріали.

Підвіску крос-купе отримало повністю незалежну зі стійками McPherson спереду, багатоважельна ззаду і стабілізаторами поперечної стійкості, а для деяких версій будуть доступні ще й адаптивні амортизатори. Акумуляторні блоки імплантовані в днище крос-купе: як заявили в Ford, це не тільки знижує положення центра ваги, але й робить просторішими салон й вантажні відсіки.

І цікавинка в тому, що у Mustang Mach-E їх аж два: традиційний – за задніми кріслами, й незвичний – під капотом. І хоча передній вийшов досить компактним (135 л), то задній вантажний відсік має 821 л із перспективою збільшення до 1 688 л, якщо скласти спинки задніх сидінь.

При цьому довжина самого кросовера складає 4 724 мм, ширина – 1 880 мм, висота – 1 600 мм за колісної бази в 2 971 мм та дорожнього просвіту 145 мм. Проте, Ford анонсував відразу ж й «заряджену» версію GT, у якої кліренс зменшений до 135 мм.

Як й вже було розкрито раніше, Ford Mustang Mach-E матиме кілька типів силових установок. Базова модифікація отримає єдиний електромотор із постійними магнітами та потужністю 255 к.с., який комплектуватиметься 75,7-кіловатної батареєю. Одномоторне виконання Extended Range забезпечать батареєю ємністю 98,8 кВт-год і 282-сильним мотором, а версія з повним приводом при тих же акумуляторах буде мати у своєму розпорядженні вже 332 к.с.

Кількість тяги становить 415 Нм для задньопривідної та 565 Нм для повнопривідних версій, а розгін до 100 км/год за попередніми даними буде від 6,5 до 5,5 секунд.

У конкуренти Porsche

У Ford офіційно запевнили, що Mach-E має бути динамічнішою за найдоступніші модифікації Porsche Macan. Запас ходу в залежності від двигуна і батареї складе від 340 до 480 км на одній зарядці.

А особливо потужну версію GT укомплектують 459-сильною силовою установкою (830 Нм крутного моменту), яка дозволить набирати «сотню» трохи повільніше 4 секунд (швидше за Porsche Macan Turbo), а з опціональним пакетом Performance Edition таке крос-купе, на думку Ford, випередить у динаміці навіть Porsche 911 GTS. Проте, екстремальний Mustang Shelby GT500 все одно швидший.

Компанія також заявила, що витратила чимало часу, аби двомоторні модифікації оперативно розподіляли крутний момент між осями – заради цього прототипи Mustang Mach-E провели багато тестів на мокрих, засніжених і зледенілих дорогах.

Разом з електрокросовером дебютувало й нове покоління мультимедійних систем Ford – SYNC 4, якій обіцяні елементи штучного інтелекту. З їхньою допомогою система зможе адаптуватися до бажань власника і навіть випереджати їх, нагадуючи, наприклад, про традиційні справи, маршрути або телефонні дзвінки. Для цього систему Mach-E забезпечать 15,5-дюймовим монітором і можливістю оновлення софта «повітрям».

Джерело: Motor1

Галерея Ford Mustang Mach-E
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford

Додати свій коментар






Pin It on Pinterest