Електричний гіперкар Lotus Evija показали на виробництві

Автор: Роман Галімон | 23 Лют, 2020

Британська марка Lotus продемонструвала готовність нового міні-заводу до збирання свого першого електричного гіперкара Evija.

До речі, Evija став першим новим автомобілем Lotus, створеним після покупки марки китайським концерном Geely.

Машина отримала відразу чотири електромотори (493 к.с. кожний) сумарною потужністю 1973 к.с. Літій-іонний акумулятор, що розміщений за сидіннями, на 70 кВт-год дає можливість у максимально економічному режимі проїхати до 400 км.

Маса Evija, побудованої навколо карбонового монокока, становить близько 1680 кг. Електромобіль відрізняється ретельно проробленою аеродинамікою кузова з активним заднім спойлером. Керованість покращує система налаштування крутного моменту для кожного колеса окремо.

Доступні п’ять режимів (Range, City, Tour, Sport і Track) роботи силової установки. До «сотні» Evija може розігнатися за 3 секунди, а максимальна швидкість складає 320 км/год.

Час повної зарядки батарей від станції на 800 кВт (якої поки не існує) становить 9 хвилин, а від існуючих терміналів на 350 кВт за 12 хвилин акумулятори можна поповнити на 80%.

Виробництво починається

Для складання 2000-сильного монстра побудували міні-завод поблизу випробувального полігону компанії в селищі Хетел – неподалік від штаб-квартири і заводського треку компанії.

Незважаючи на те, що старт виробництва гіперкара Evija запланований на літо, нові виробничі приміщення повністю готові й укомплектовані. Найближчим часом англійці займуться складанням фінальних версій прототипу.

За словами генерального директора Lotus Cars Філа Попхем, нове складальне підприємство – одне з найсучасніших технологічних. А Evija – дуже серйозний гравець у сегменті електричних гіперкарів. Тираж автомобіля у 130 примірників вже повністю розпроданий.

Вартість Lotus Evija складала від 1,5 до 2 мільйонів євро.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Джерело: Motor1

Галерея Lotus Evija на виробництві:
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus
Фотограф: Lotus

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest