Ferrari заробила 94 000 доларів на кожному проданому суперкарі

Автор: Роман Галімон | 11 Кві, 2020

Італійська компанія Ferrari ще раз довела, що вміє заробляти гроші краще у порівнянні зі своїми конкурентами.

Попри спад світових продажів нових автомобілів, минулого року італійський автовиробник преміум спорткарів вперше в своїй історії зміг продати більше 10 000 машин.

Фактично, Ferrari продала 10 311 автомобілів та отримала гарний прибуток на кожному з них, про що свідчать цифри з веб-сайту Fiat Chrysler Automobiles.




В середньому на кожному із проданих суперкарів компанія з Маранелло отримала 23,2-відсоткову маржу в розмірі 86 379 євро (або 94,474 доларів). І хоча, це менше 2018 року, коли прибуток був 86 801 євро (94 947 доларів) на машину, вочевидь, Ferrari досягла вражаючих результатів на ринку.

Для порівняння, аналогічний прибуток компанія BMW отримає, якщо продасть 30 своїх автомобілів. VW знадобиться продати 56, тоді як Mercedes – 67 нових автомобілів. Звісно, мова йде про середній прибуток із проданої машини. Але у Ford він у 908 разів менший, а Nissan має продати 928 машин, аби отримати прибуток італійського виробника на одному суперкарі.




Взагалі у Ferrari був дуже гарний рік: у 2019 році чистий дохід склав 3,766 мільярда євро, що на 10,1 відсотка більше порівняно з минулим роком. Проте 2020 рік буде дуже непростим для всіх виробників й прибутковість Скудерії може знову впасти. Але до якої позначки?

Все це допомогло компанії створити марку, яка двічі поспіль очолила рейтинг найсильніших брендів світу.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Ferrari Roma:
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari
Фотограф: Ferrari





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest