Geely може навчити автовиробників урокам боротьби з коронавірусом

Автор: Роман Галімон | 18 Бер, 2020

Китайський автомобільний концерн Geely вже пережив епідемію коронавірусу та готовий навчити інші європейські автомобільні компанії урокам боротьби.

Поки європейська автоіндустрія зупиняється через коронавірус, у Китаї життя повертається до певної норми, і кроки, зроблені Geely, дають зрозуміти, як цього можна досягти європейським автовиробникам.

Відповідно до розпоряджень уряду Китаю, покликаних зупинити швидке поширення коронавірусу, Geely продовжила новорічні свята з 26 січня до 10 лютого. Ті, хто міг працювати, працювали з дому. Але з 10 лютого деякі з 6000 працівників, які працюють у його штаб-квартирі в Ханчжоу, на південному сході від Шанхаю, були знову відпущені назад. За тиждень відпустки були подовжені до 25 лютого.

Після цього всі заводи компанії почали відновлювати роботу, хоча працюють поки в одну зміну, адже чекають на відновлення продажів.

Таким чином, Motorcar припускає, що й європейським заводам теж варто розраховувати на закриття виробництв приблизно на місяць.

Але й «коротка» місячна зупинка Geely була також зумовлена тим, що компанія вживала заходів, про які написала на своєму сайті. Це був й ретельний моніторинг здоров’я працівників та обов’язкова санітарія. Аби потрапити на виробничий майданчик, працівники повинні були пройти через намет зі встановленою камерою для сканування температури тіла. У разі великої температури працівників відправляли до ізоляції та оповіщали медичні органи.

Температуру працівників також перевіряли двічі на день під час роботи за допомогою портативних моніторів. Автомобілі на виробництво потрапляли лише через дезінфіковані килимки, які «знищували бактерії з нижньої сторони транспортного засобу», а при паркуванні ручки дверей санітували «команди безпеки».

В офісних приміщеннях були розміщені пляшки з дезінфікувальними засобами для рук, а в ліфтах була обмежена кількість для перевезення людей.

Всім співробітникам видавались нові маски для обличчя кожні вісім годин, великі зустрічі були заборонені, а на обіді співробітники мали стояти у метрі один від одного під час черги.

Цікаво, що сервісна компанія (постачальник цифрових платежів) Alipay також розробила кольоровий код, який показував зелене світло, якщо власник був достатньо здоровий, щоб мати можливість вільно подорожувати, або жовтий або червоний, якщо ні.

Як зазначив представник компанії Geely Еш Саткліфф цьому додатку навіть довіряли в метрополітені: «Охоронці метрополітену просять вашу зелену карту Alipay, щоб ви показали, що ви здорові».

Тепер життя в Китаї повернулося на «90 відсотків до нормального», – сказав Саткліфф для видання Automotive News Europe про ситуацію в Ханчжоу. – Не хвилюйтесь, стає краще».

Раніше стало відомо, що Geely почала продажі машин в Інтернеті, а також вирішила об’єднатись з Volvo в одну компанію.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram та Google News.Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

 

Галерея останніх новинок Geely:
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely
Фотограф: Geely

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest