Hyundai та Kia переглядатимуть виробництво на Росії

Автор: Редакція | 27 Лют, 2022
Kia виробництво Rio в Росії

Автомобільні виробники продовжують змінювати плани виробництва на Росії, що в майбутньому призведе до кризи в російському автопромі.

Російське вторгнення в Україну цього тижня призвело до хаосу на європейських і світових ринках, оскільки автовиробники змушені переглядати свої плани стосовно підприємств на Росії.

Раніше вже стало відомо про те що, VW та Renault зупиняють виробництво на Росії.

Проте, великі виробничі потужності брендів Hyundai на Росії також створюють величезні проблеми для корейської групи.

Вже повідомлялось, що кілька світових автовиробників припинили відвантаження автомобілів російським дилерам, починаючи з 24 лютого. При цьому, за припущеннями, дилери Audi, Chevrolet, VW та Skoda також отримали аналогічні повідомлення.

Hyundai та Kia

Kia виробництво Rio в Росії

Hyundai Group, до якої входять бренди Hyundai та Kia, збудувала свій завод у Санкт-Петербурзі у 2010 році, а нещодавно придбала колишній завод General Motors для реконструкції під виробництво Hyundai Tucson, Palisade та Kia Sportage для подальшого експорту до Північної Америки та решти Європи. В даний час на цих потужностях бренди разом виробляють понад 230 000 автомобілів щорічно.

Минулого року Hyundai Group продала 373 132 автомобілі на російському ринку, займаючи найбільшу частку ринку; Hyundai займає 10,3 відсотка, а Kia — 12,3 відсотка загальної частки російського ринку автомобілів.

Початок війни та натиск економічних і фінансових санкцій проти Росії тепер поставили під загрозу весь глобальний бізнес Hyundai та Kia, а також завдадуть серйозної шкоди національній економіці Кореї. The Korea Times повідомляє, що корейські конгломерати продали Росії автомобілів на суму 2,5 мільярда доларів у 2021 році, а також ще на 1,45 мільярда доларів автомобільних деталей і компонентів.

Раніше на автомобілі та їхні запчастини припадало 44% річного обсягу експорту Кореї до Росії, якому, ймовірно, серйозно завадять американські та європейські санкції, спрямовані на скорочення торгівлі та погіршення економіки Росії.

Нікель, алюміній та інші

Kia виробництво Rio в Росії

Війна в Україні також може серйозно вплинути на світове виробництво акумуляторних батарей для електромобілів, оскільки країна є третім у світі за величиною виробником нікелю та алюмінію, двох дуже цінних ресурсів, необхідних для батареї та компонентів для електромобілів.

Крім того, Україна виробляє майже 70 відсотків світових продажів неона, необхідного для таких компонентів, як мікросхеми. Про дефіцит чіпів й без того вже відомо дуже багато.

Україна також є важливим глобальним постачальником рідкісних газів, які використовуються у різному високотехнологічному обладнанні та компонентах, і війна серйозно перешкоджатиме цим постачанням і, ймовірно, призведе до зростання цін.

Це також матиме особливий вплив на корейську економіку, оскільки країна імпортує з України 30,7% криптону, 23% неону та 17,8% ксенону для виробництва комплектуючих.

Південнокорейський автовиробник SsangYong також імпортує з України сировину, наприклад алюміній.

Корейська асоціація автомобільних виробників побоюється, що до 29% продажів її групи можуть впасти цього року, очікуючи подібних наслідків, які були у вигляді падіння експорту автомобілів на 62% після російського вторгнення в Крим у 2014 році, що також призвело до міжнародних санкцій проти Росії.

Нові санкції проти Росії

Renault Duster - виробництво Росія

У відповідь на вторгнення Росії в Україну Міністерство фінансів США оголосило, що негайно націлиться на основну інфраструктуру російських фінансових та деяких економічних установ.

Санкції спрямовані на такі банки, як підтримувані державою Сбербанк, ВТБ Банк, Откритіе, Совкомбанк і Новікомбанк. Цей крок має на меті заборонити будь-яку торгівлю з установами США та заморозити будь-які американські активи, що належать компаніям та їх керівникам.

Ця перша хвиля санкцій з боку США та їхніх союзників, оголошена 24 лютого, не була спрямована спеціально на російський автомобільний сектор або будь-які підприємства, які безпосередньо задіяні. Проте під їхнім впливом вже опинилися деякі великі економічні підприємства, пов’язані з автомобілебудуванням, зокрема російська судноплавна компанія «Совкомфлот» і «Російська залізниця», а також значна частина російського енергетичного сектору.

За даними NBC, Росія зараз є третім за величиною постачальником нікелю в світі і забезпечує 40 відсотків світових ресурсів паладію, що використовуються для виробництва каталітичних нейтралізаторів.

Натомість Росія також покладається на закордонні постачання для цілих 25 відсотків свого внутрішнього автомобільного виробництва, яке може бути сильно обмежене новими санкціями. Російська Gaz Group вже оголосила, що їй доведеться зупинити виробництво через санкції.

Аналітики J.D. Power і LMC Automotive знизили прогнозований світовий обсяг виробництва легких автомобілів цього року до 85,8 мільйона одиниць на 2022 рік, що на 400 000 автомобілів цього року. Проте очікується, що загальний глобальний обсяг продажів легких автомобілів зросте на 5 відсотків.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motortrend


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest