Koenigsegg представив свій перший чотиримісний мегакар

Автор: Редакція | 04 Бер, 2020

Шведський виробник Koenigsegg вирішив розширити свій модельний ряд чотиримісним «гран-туризмо» Gemera.

У Koenigsegg явно йдуть кроками McLaren та Ferrari й тепер хочуть перейти до масового виробництва «доступних» моделей.

Проте попри додаткові пасажирські місця, новий мегакар від Koenigsegg зовсім не став повільнішим: заявлені 1,27 мегавата (понад 1700 к.с.) і 3500 Нм. Передню вісь обертають встановлений всередині колісної бази дволітровий трициліндровий двигун Freevalve з електропневматичними актуаторами приводу клапанів, що видає 600 к.с. і 600 Нм, і електромотор на 400 к.с. і 500 Нм. Кожне із задніх коліс наводиться окремим електродвигуном на 500 к.с. і 1000 Нм, причому управляються вони незалежно, що дозволяє змінювати розподіл тяги.

ДВЗ, який багато років розроблявся дочірнім підприємством Koenigsegg, здатний працювати на біоетанолі другого покоління, метанолі марки Vulcanol або будь-якої їхньої суміші. Як стверджує виробник, Gemera буде як мінімум настільки ж екологічною, як електрокар, батареї якого отримують енергією з поновлюваних джерел.

Також двигун можна заправляти сумішшю E85 або звичайним бензином.

Як й справжній гран-туризмо, Koenigsegg Gemera готовий за раз подолати 1000 кілометрів, причому 50 із них – лише на електротязі.

При цьому, як справжній мегакар, новинка набирає 100 км/год за 1,9 секунди. Час розгону до 400 км/год – теж рекордний, але його поки не розкривають.

Салон відрізняється підвищеним комфортом, яким не може похвалитися абсолютна більшість трекових автомобілів. Дисплеї розважальної системи, бездротові зарядки для смартфонів, підсклянники з підігрівом і охолодженням, тризонний клімат-контроль, крісла з підігрівом і пам’яттю налаштувань – оснащення явно топового автомобіля.

Збереглася й фірмова електрогідравлічна система Autoskin, що відкриває двері та капот та керує підвіскою й активними елементами обвісу. Колісна база – рівно три метри.

Цікаво, що Gemera стане наймасовішою моделлю Koenigsegg, бо її випустять аж у 300 примірниках. Для порівняння, компанія зібрала 25 Agera RS і 80 Regera, а тираж свіжого гіперкара Jesko – також розпроданий за рекордні терміни – складе 125 одиниць. Іншими словами, це – той «найдоступніший» Koenigsegg, який давно обіцяли.

Ціна поки не оголошена, але раніше повідомлялося, що подібний автомобіль коштуватиме «лише» 1 мільйон євро.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Джерело: Motor1

Галерея Koenigsegg Gemera:
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg
Фотограф: Koenigsegg

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest