Японський преміальний бренд Lexus презентував нову генерацію компактного седана IS, який має конкурувати із аналогічними моделями «Великої німецької трійки».
Новий Lexus IS став першою моделлю японського бренду, розробленою в новітньому технічному центрі Toyota в Японії. Однак, схоже, фірма вирішила досягти максимуму за мінімальних витрат й фактично зробила глибокий рейстайлінг.
У четвертому поколінні Lexus IS майже зберіг шасі попередника, хоча воно й було піддано істотній модернізації. Стверджується, що платформа стала помітно жорсткішою й легшою, особливо в частині безпружинних мас.
Наприклад, цілий ряд сталевих компонентів підвіски замінений на алюмінієві аналоги. Нові пружини стали на 20% легшими, А-подібні важелі полегшені на 18%, стабілізатор поперечної стійкості – на 17%, а топові модифікації седана вперше приміряли 19-дюймові колеса від BBS. Крім того, згадуються додаткові підсилювачі й нові технології зварювання в силовій структурі, хоча каркас кузова, очевидно, принципово не змінився.


Відповідно, практично не змінилися й габарити чотиридверного седана, а дизайн IS пережив, за великим рахунком, еволюційні зміни. Поки опубліковані зображення тільки «підігрітої» версії F Sport, але добре помітні деякі доопрацювання решітки радіатора, нова оптика спереду й ззаду, а також масивні динамічні виштамповки в нижній частині боковин.
Збережена в цілому й архітектура інтер’єру, де основною новинкою стала мультимедійна система з сенсорним тачпадом на центральному тунелі та планшетоподібним екраном. Сам дисплей зміщений на 8 сантиметрів убік водія, а його розмір може коливатися від 8 до 10,3 дюймів у діагоналі.


Не змінилася й моторна гамма новинки, яка складається з дволітрової турбированої «четвірки» і 3,5-літрового V6. Перша розвиває 245 к.с. і 350 Нм крутного моменту, другий запропонований у двох варіантах потужності – на 264 к.с. і 315 к.с. Молодшому седану надається лише задній привід, 264-сильний IS може бути тільки повнопривідним, а ось покупці топової версії зможуть обирати між обома типами приводу.
При цьому монопривідним седанам встановлюють 6-ступеневий автомат, тоді повнопривідним – вже 8-діапазонний. А ще для модифікації IS 350 F Sport доступна адаптивна підвіска. Тим часом, найпотужніша модифікація з новим V8 і індексом IS 500, чутки про яку ходили не так давно, офіційно не анонсована.
Терміни виходу новинки на ринок поки не озвучені, але можна очікувати, що на деяких ринках седан з’явиться в продажу ще до кінця року.
В Україні на даний час продається лише Lexus IS з дволітровим турбированним двигуном, проте він доступний у трьох комплектаціях за ціною від 1 млн. 74 тис. грн.
У квітні Lexus також представив оновлене спортивне купе LC, а минулого року кросовер Lexus UX отримав електричну версію.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1
Галерея Lexus IS 2021 року: