Японська марка Mazda представила третє покоління однотонного пікапа BT-50, який з’’явиться на окремих ринках.
Попередня генерація пікапа, яка з’явилася на світ близько десяти років тому, була результатом альянсу Mazda та Ford: в основі BT-50 лежала платформа Ford Ranger.
Для створення третього покоління пікапа Mazda домовилась із компанією Isuzu й побудувала пікап на базі післярестайлінгового D-Max.
Відповідно, замість моторів Ford пікап тепер комплектується модернізованим трилітровим дизелем Isuzu, який розвиває 190 к.с. і 450 Нм, доступних в діапазоні від 1 600 – 2 600 об/хв. Працює мотор у парі з механічною або автоматичною шестиступінчастими коробками.

При цьому на ринку з’являться як задне-, так й повнопривідні модифікації. За деякими даними, незабаром Mazda планує розширити й моторну гамму – за рахунок компактніших й доступніших моторів.
Із довжиною у 5 280 мм, шириною 1 870 мм, висотою 1 790 мм й колісною базою 3 125 мм новинка майже збігається за габаритами з донором платформи, але при цьому отримала індивідуальний дизайн.

Передня частина пікапа дуже нагадує «обличчя» кросоверів CX-5 та CX-9 й це, схоже, єдина риса від Mazda.
В інтер’єрі конфігурація центрального тунелю й консолі, мультимедійна система з 9-дюймовим монітором, блок клімат-контролю й приладова панель знову зазозині у «донора». Лише кермо й передня панель у BT-50 власні.
Поки Mazda розсекретила лише версію пікапа з подвійною кабіною для ринку Австралії, куди новинка потрапить у другій половині нинішнього року. Випускати BT-50 будуть на одному заводі з Isuzu D-Max у Таїланді.
До речі, в Україні Mazda представила культовий автомобіль MX-5 RF, а у Японії готується новий кросовер CX-50.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1
Галерея Mazda BT-50 2021 року: