Німецька марка Mercedes-Benz представила нове покоління позашляховика GLC, який значно збільшив відсоток своєї гібридизації.
Mercedes-Benz GLC фактично перейшов у третє покоління, якщо додати в родовід машину з індексом GLK, що випускалася в 2008-2015 роках. За весь час німецький виробник реалізував понад 2,6 мільйона одиниць і тепер сподівається на продовження історії успіху.
На момент презентації практично всі технічні параметри нового GLC вже були розкриті, й фактично Mercedes деталізував деякі характеристики та опублікував офіційні фотографії.
Екстер’єр
Новий Mercedes-Benz GLC став на 60 мм довшим і на 4 мм нижчим за попередню генерацію, а ширина взагалі не змінилась. При цьому, передня та задня колії збільшилися на 6 мм та 23 мм відповідно.
Об’єм багажника виріс на 50 літрів – до 600 літрів. Коефіцієнт аеродинамічного опору розробникам вдалося знизити з 0,31 до 0,29.
В екстер’єрі можна знайти багато спільного з седанами C-Class актуальної генерації, що дебютував у лютому минулого року.
Тим не менш, новий GLC отримав нову чотириважельну підвіску спереду і багатоважельну ззаду, опціональну пневмопідвіску й вперше повнокероване шасі з задніми колесами, що повертаються на 4,5 градуси.
Також пропонуються пакет Offroad Engineering зі збільшеним на 20 мм кліренсом та додатковим захистом, помічником руху з трейлером, функцією «прозорий капот» та іншим.
Інтер’єр
Від C-класу також запозичили й інтер’єр: остання версія інтерфейсу MBUX поєднує 12,3-дюймову цифрову панель приладів та 11,9-дюймовий екран мультимедіа.
Новому GLC обіцяють покращену шумоізоляцію, розширене стандартне оснащення, збільшений панорамний люк, просунуті круїз-контроль та асистент для паркування.
Колісні диски та варіанти декору екстер’єру та інтер’єру покупці, як і раніше, зможуть підбирати індивідуально, а ось більшість функціональних опцій тепер згруповані за пакетами, як стверджується – щоб спростити вибір відповідної конфігурації.
Під капотом
Вся моторна гама Mercedes-Benz GLC повністю електрифікована, знову ж таки – як у C-Class.
На старті продажів будуть запропоновані помірні гібриди GLC 200 4Matic (204 к.с. та 320 Нм), GLC 300 4Matic (258 к.с. та 400 Нм) та GLC 200 d 4Matic (197 к.с. та 440 Нм) із 48-вольтовим стартер-генератором, що короткочасно додає 23 к.с. і 200 Нм.
Також у лінійці можна знайти плагін-гібриди GLC 300 e 4Matic (313 к.с. та 550 Нм), GLC 400 e 4Matic (381 к.с. та 650 Нм) та GLC 300 de 4Matic (333 к.с. 750 Нм), у яких ДВЗ доповнений електромотором на 136 к.с. та 440 Нм.
Для плагін-гібридів надається батарея ємністю в 31,2 кіловат-години, якої має вистачати на 100 км (за WLTP). Вона підтримує 60-кіловатну зарядку, тобто відновити запас енергії можна приблизно за півгодини. У режимі електромобіля такі GLC здатні розігнатися до 140 км/год.
Коробка передач пропонується тільки одна – це дев’ятиступеневий автомат.
Виробництво нового покоління налагодять у Німеччині (заводи у Бремені та Зіндельфінгені), а також у Китаї (Пекін). Дата початку продажу та ціни поки не оголошені.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Mercedes-Benz GLC 2022 року: