Michelin представила нову зимову шину

Автор: Редакція | 09 Лис, 2020
Michelin X-Ice Snow

У компанії Michelin третій рік поспіль нова зимова шина. Але чи готова вона стати найкращою в своєму класі? Згідно застосовуваних технологій – напевно, так!

Нинішньої осені компанія Michelin вивела на ринок України, і не тільки, свою нову зимову шину Michelin X-Ice Snow. Це вже третя зимова новинка за три роки.

Так компанія Michelin після торішніх презентацій нових поколінь Alpin, шиповану X-Ice North та їхніх позашляхових версій Latitude, мабуть завершила черговий етап оновлення своїх зимових моделей шин.

Michelin X-Ice Snow

Michelin X-Ice Snow – це не шипована зимова шина для найсуворіших зим із великою кількістю льоду і снігу. Новинка змінила шину попередницю Michelin X-Ice Xi3, яка багато років була в лідерах чисельних шинних тестів. Але за заявою фахівців Michelin, нова модель X-Ice Snow має ще кращі зимові властивості і буде служити набагато довше. У цифрах це виглядає так:

– зчіпні властивості на льоду поліпшені на 8% як для нової, так і для зношеної шини;

– зчіпні властивості на снігу збільшені на 4%;

– ресурс шини в порівнянні з шинами конкурентами вище аж на 17%!

Такий прогрес забезпечили новий малюнок протектора і гумова суміш.




Гумові суміші

Michelin X-Ice Snow

Для виготовлення протекторного шару шини Michelin X-Ice Snow використано нове покоління еластомерів Flex-Ice. Вони зберігають еластичність гуми протектора при досить низьких температурах, і в той же час забезпечують високу жорсткість в умовах теплої зими. Остання властивість зберігає хорошу керованість автомобіля на асфальті.

У нову гумову суміш також впроваджені частки на основі полімерів. Ці частинки мають меншу щільність, тому при контакті з дорогою «рельєф» поверхні протектора краще огинає нерівності будь-який дороги – асфальтової, зледенілої й з вкатаним снігом. Також ці менш щільні частки «вбирають» водяну плівку, яка знижує зчіпні властивості на вкритій льодом дорозі.




Протектор

Michelin X-Ice Snow

Для X-Ice Snow був розроблений абсолютно новий протектор з V-подібним малюнком. Його творці збільшили ширину водовідвідних каналів і додали блокам нову форму, чим підвищили ефективність видавлювання води і талого снігу (снігової каші) із зони контакту з дорогою. Завдяки цьому новинка стала більш стійкою до акваплануванню та слешпленінгу.

А щоб збільшення об’єму канавок не знизило зчіпні властивості на льоду і на снігу, в блоках протектора зробили два нових типи тримірних ламелей – П-образні і зі змінною товщиною. Перші зберігають жорсткість блоків при маневрах, чим покращують керованість – точність і швидкість реакцій машини на повороти керма. Ламелі зі змінною товщиною ефективно зрізають водяну плівку на льоду, і завдяки накопиченню в них снігу забезпечують ефект прилипання на сніговій дорозі. Така робота ламелей в обох випадках підвищує зчеплення зі слизькими покриттями дороги.

Для виключення істотної втрати ефективності роботи протектора в міру його зносу, ламелі нарізані на всю глибину протектора. Завдяки цьому він практично не втрачає ефективності при зношуванні (стиранні) аж до критичної для зимових шин глибини в 4 мм. Це частина стратегії компанії Michelin, згідно з якою її шини повинні зберігати високий рівень характеристик у міру зносу шини, як легкових, так і вантажних.

Новинку зробили відразу для декількох груп автомобілів – для легкових, кросоверів і позашляховиків. На даний момент шина Michelin X-Ice Snow доступна в 94-х типорозмірах із посадковим діаметром від 14-ти до 22 дюймів, а до осені наступного року (2021) з’явиться ще 46 нових типорозмірів.

Michelin X-Ice Snow

Нова гумова суміш FLEX-ICE з вкрапленнями частинок полімерів забезпечила шині кращі зчіпні властивості на льоду і снігу протягом всього терміну служби.

Michelin X-Ice Snow

Новий V-подібний рисунок протектора з більшими водовідвідних каналами і новими блоками більш ефективно видавлюють сніг і воду з плями контакту.

Michelin X-Ice Snow

Для більш високої удароміцності та кращої керованості в модифікації шини Michelin X-Ice Snow для позашляховиків застосований подвійний каркас.

Michelin X-Ice Snow

Ламелі змінної товщини забезпечують видалення водяної плівки на льоду та забезпечують краще зчеплення на снігу.

Michelin X-Ice Snow

П-подібні ламелі надають блокам більшої жорсткості при різких маневрах, чим підвищують реакції на повороти керма і точність керування.

Michelin X-Ice Snow

Лінійка типорозмірів шини Michelin X-Ice Snow у перший рік виробництва






Додати свій коментар











Pin It on Pinterest