Японський суперкар Nissan GT-R протиставили двом швидкісним моделям: BMW M8 Competition та Ferrari GTC4Lusso. Хто ж переміг?
Nissan GT-R представляють як купе, яке може колесо в колесо боротися із дорожчими суперкарами. І це правда, якщо порівнювати із показниками продуктивності суперкарів 2009 року, коли з’явилось поточне покоління GT-R.
Звичайно, GT-R отримав два незначні оновлення протягом десятиліття свого існування: поточний GT-R виробляє 565 к.с. (421 кВт) та 633 Нм крутного моменту від 3,8-літрового VR38DETT V6 з подвійною турбіною.
Такі цифри порівняні з декількома сучасними аналогами, наприклад, BMW M8 Competition та Ferrari GTC4Lusso.
Ось й видання CarWow вирішило протиставити японське спортивне купе проти цих двох європейських спорткарів та перевірити, чи може GT-R скласти їм конкуренцію. Але спочатку порівняємо цифри.
BMW M8 Competition працює на 4,4-літровому турбо V8, який виробляє 625 к.с. (460 кВт) і 750 Нм крутного моменту. GTC4Lusso, з іншого боку, має атмосферний 6,3-літровий V12 під капотом, що видає 690 к.с. (507 кВт) і 697 Нм крутного моменту.
При цьому для порівняння був обраний незвичайний GT-R. Власник налаштував свій автомобіль на потужність 630 к.с. (463 кВт) і 780 Нм крутного моменту. При цьому, GT-R є найлегшим серед трьох машин на тесті.
То чи зможе GT-R подолати BMW та Ferrari? Відповідь у відео нижче.
До речі, наприкінці минулого року Nissan оголосив про завершення підготовки спорткара GT-R50, а GT-R нового покоління з’явився на рендері.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Nissan GT-R50 від Italdesign: