Новий логотип марки Volkswagen презентовано у Франкфурті

Автор: Роман Галімон | 10 Вер, 2019

Оновлений логотип бренду Volkswagen дебютував на електричному хетчбеку ID.3 під час автосалону в Франкфурті.

Німецький концерн вирішив змінити імідж марки і вирішив почати з найважливішого. Після представлення логотипу, на його появу варто чекати й на інших нових машинах, автосалонах і штаб-квартирі.

Згідно з офіційною версією, новий логотип Volkswagen відкриває чергову еру в своїй історії – еру електромобілів. Заради цього концерн вирішив провести глобальний ребрендинг у всьому світі, як мінімум – це заміна на всіх будівлях у 171 країні. Свіжий логотип покликаний навіювати асоціації з сучасністю, діджиталізацією і молоддю за рахунок простіших та візуально легших ліній. І тому нова емблема дебютувала на повністю електричному хетчбеку ID.3.

Компанія також хоче залишити позаду скандали останніх років, як то дизельгейт. Марка хоче довести, що остаточно залишила все погане позаду та спрямована на електричні установки.

Original Image
Modified Image

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest