Німецький бренд Opel вирішив змінити свій логотип-блискавку заради нового покоління кросовера Mokka, який своїм дизайном символізує майбутнє марки.
Бренд Opel буквально «заново народився» із запуском моделі Mokka. Новинка є першим носієм нового фірмового «обличчя» бренду – Opel Vizor. Автомобіль вперше отримав повністю цифровий салон – Pure Panel. Навіть напис «Mokka» тепер виконується за допомогою спеціального шрифту і розташований у центрі задніх дверей.
Зміни настільки масштабні, що не обійшли й фірмовий логотип Opel: відтепер легендарна «блискавка» буде виконана в новому стилі й прикрасить всі майбутні моделі німецького автомобільного бренду.
«Навколишнє кільце стало тоншим, ніжнішим, точнішим й виразнішим, – сказав віце-президент із дизайну Opel Марк Адамс. – Нове кільце дозволяє ще більше підкреслити фірмову «блискавку», акцентувати на ній максимум уваги. Всі деталі загострені, з дуже маленькими радіусами заокруглення.
Напис «Opel» інтегрований в нижню частину кільця і нагадує тонке гравіювання на ювелірному виробі. Цей елемент ніби символізує німецьку точність. У новій моделі Mokka ми вбудували логотип-«блискавку» в оригінальну передню частину Opel Vizor, а також ідеально розташували логотип ззаду в центрі кришки багажника, додатково підкресливши ансамбль назвою моделі».
Логотип у вигляді блискавки, яка вписана в кільце, прикрашає всі автомобілі Opel, починаючи з 1963 року. Залежно від моделі та року випуску, емблема могла трохи відрізнятися.
Наприклад, у 1970 році були розроблені й почали застосовуватися перші чіткі принципи єдиного дизайну та оформлення для всіх областей діяльності компанії. Корпоративний дизайн вперше був змінений у 1987 році. Подальші зміни відбулися вже в новому тисячолітті – наприклад, тоді «блискавка» отримала тривимірну форму, а однотипні логотипи та емблеми бренду на різних продуктах ментально зближували їх один з одним.
Починаючи з 2016 року, всі моделі Opel прикрашені гострокутною хромованою блискавкою. Новий офіційний логотип бренду був розроблений влітку 2017 року – він був виконаний у плоскій формі.
Оновлена «блискавка» ідеально поєднується з подібним двомірним логотипом, вона відмінно підходить для реклами і комунікації в новому «цифровому» світі. А тепер нове покоління Opel Mokka стане першим автомобілем бренду, який отримає не тільки оригінальне оформлення «Opel Vizor», але також й новий логотип марки.
Нещодавно Opel представив флагманський та електричний мінівен Zafira-e Life, а також почав продажі мінівена Zafira Life в Україні.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Галерея логотипів Opel: