Шведська компанія Polestar, яка виробляє електрокари, вирішала створити автосалон за новим стандартом. На думку дочірньої компанії Volvo, новітні електрокари вимагають нові канали продажу.
Тому відкритий у норвезькому Осло шоу-рум під назвою Polestar Space не є точкою продажу в традиційному розумінні. Простір із мінімалістичним дизайном планується використовувати виключно для демонстрації машин.
Співробітники шоу-руму не отримуватимуть жодних комісій із продажів: їхнім завданням стане виключно інформування відвідувачів про особливості технологій і комплектацій електричних Polestar, а також проведення тест-драйвів (проте й пробну поїздку можна буде замовити на клієнтську адресу).
Головний операційний директор марки Джонатан Гудман заявив, що новий підхід до мережі зробить процес покупки комфортним і необтяжливим.
У Polestar Space можна буде спокійно розібратися в нюансах конструкції машин і підібрати відповідні кольори, матеріали обробки, опції тощо. А всі покупки за планами фірми стануть відбуватися онлайн: куплений електрокар обіцяють доставити прямо додому. Власне, визначитися з вибором можна й без відвідування шоу-руму, але в Polestar вважають, що це зайва можливість для покупців познайомитися з «цінностями бренду».
Джерело: Motor1
Галерея автосалон Polestar