Популярність Ferrari різко впала за останнє десятиліття

Автор: Редакція | 03 Бер, 2021
Ferrari логотип

Дослідження пошукових запитів в Інтернеті показало різке падіння цікавості до марки Ferrari. З чим це може бути пов’язано?

Раніше Motorcar вже писав про найпопулярніші автомобільні марки в Мережі на основі інформації від Google. Проте тепер компанія «Compare the Market» порівняла дані Google Trends, щоб побачити зміни в популярності автомобільних марок у світі протягом 10 років, порівнявши дані 2010 року з даними 2020 року.




Згідно з дослідженнями, п’ять автомобільних марок різко втратили популярність з 2010 року: це Fiat, Citroen, Vauxhall, Mitsubishi та Ferrari. Хоча певні назви тут зовсім не дивні, проте наявність Ferrari у цьому переліку незрозуміла.

Італійська марка продемонструвала 35,3-відсоткове падіння у пошуках Google у глобальному масштабі протягом десятиліття. Важко уявити, як це може статися з брендом, який доволі помітний на ринку.

Цікаво, що при цьому Ferrari двічі поспіль очолила рейтинг найсильніших брендів світу.

Можливо, покупці суперкарів із Маранелло не шукають машини в Google? Можливо, шанувальники марки чекають електрифікації модельного ряду? А може бренду потрібен кросовер?




Подейкують, що перший позашляховик Ferrari під назвою Purosangue з’явиться у 2023 році. Автомобіль вже з’являвся на фотографіях шпигунів та прагне повторити успіх Lamborghini Urus, який просто подвоїв продажі відомої марки зі старту продажів.

Автомобільний світ змушує гоночні марки, як Porsche чи Lamborghini, створювати кросовери. А отже поява Purosangue це лише питання часу. Хто наступний? McLaren?

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Ferrari Purosangue (шпигунські фото):
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф:
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest