Французька марка Renault готова почати локальне збирання автомобілів в Україні у випадку росту ринку продажів нових автомобілів.
Компанія Renault вже п’ятий рік поспіль очолює перелік «бестселерів» на ринку України та досягла найкращого для себе результату у 2019 році, коли зайняла 17,4 % ринку нових машин, який склав 97,6 тисяч автомобілів.
При цьому, як зазначив генеральний директор Renault в України Франсуа Маріотт, компанія вже думає про локальне збирання машин в нашій країні.
«Є сенс почати локальне збирання в Україні, якщо ринок виросте, – сказав пан Маріотт під час прес-конференції за підсумками 2019 року. – З ринком машин у 100 тисяч, чесно кажучи, це занадто мало.
Але наша робота, не просто думати в короткостроковій перспективі на 2020 рік. Наша робота також спитати себе “Де буде Україна за п’ять років? Та як виглядатиме Renault в Україні за 5-10 років?”
Нам потрібно розробити цю довгострокову стратегію. Але не очікуйте якихось короткострокових рішень. Чекайте на бачення, ініціативи, дискусії, аби побачити, як ми можемо розвиватись.
І на мою особисту думку, автомобільний ринок в Україні може збільшитись до 250 тисяч машин вже за п’ять років».
При цьому пан Маріотт підкреслив, що обговорення стосовно збирання машин у Запоріжжі ще тривають, і цей проект ще не набув фінальної стадії, аби оголошувати якісь результати.
«Стосовно збирання в Запоріжжі ще не зроблено нічого, що я міг би оголосити. Ми знаходимося у дискусії та обміні думками, аби побачити чи може бути в цьому сенс».
Також під час конференції була презентована оновлена версія Renault Koleos, який тепер доступний в Україні.
Галерея презентації Renault Koleos 2020 року: