Skoda представила блоки циліндрів із плазмовим покриттям

Автор: Роман Галімон | 18 Вер, 2020
Плазмові двигуни Skoda

Чеський виробник Skoda оголосив, що нові бензинові двигуни серії EA211 тепер матимуть ультратонке плазмове покриття замість чавунних гільз циліндрів.

Skoda ввела в експлуатацію нову лінію обробки плазмовим покриття, яка дозволяє замінити звичайні гільзи циліндрів на порошкове покриттям із шаром всього 150 мкм (0,15 мм).

Технологія буде використана при виробництві нових трициліндрових двигунів EVO із серії EA211 та має зменшити внутрішнє тертя. Як результат, бензинові двигуни 1.0 TSI EVO мають стати ще ефективнішими та знизити викиди.

Для цього Skoda інвестувала загалом близько 29 мільйонів євро в підготовку та перетворення заводу в Младі-Болеславі.




Крістіан Блейл, керівник виробництва компонентів у Skoda Auto, наголосив: «Технічно високоінноваційне плазмове покриття робить наші двигуни EA211 TSI EVO ще більш ефективними. Це зменшує втрати на тертя, а отже, і витрату палива. Більше того, цей тип покриття також дозволяє рівномірно розподіляти тепло в циліндрах і допомагає йому ефективніше розсіюватися, тим самим оптимізуючи теплове навантаження. Ми виробляємо двигуни з плазмовим покриттям у Младі-Болеславі у три зміни та встановлюємо їх на моделі Fabia, Scala, Octavia, Kamiq та Karoq».

Це також означає, що двигуни з плазмовим покриттям також використовуватимуться в м’яких гібридах Skoda Octavia e-TEC.

Під час виробничого процесу циліндри спочатку буряться на обробній лінії. Потім 1500-ватний лазер полірує циліндр, щоб забезпечити оптимальне прилягання шару плазми до поверхні. Для цього працює лазерний промінь, що створює десять канавок на міліметр, кожна з яких має середню глибину 40 мкм. Цей етап виробництва відбувається в контрольованій атмосфері, наповненій азотом, щоб оптика лазера не забруднювалась та забезпечувала необхідний рівень точності.




Для створення плазмового газу використовується суміш водню та аргону, для якої вимагається 4,5 л водню на хвилину під час процесу. Плазма досягає температури 15000°С, а потім змішується з різними типами сталі, що подрібнюються у тонкий порошок. Цей порошок складається із заліза, вуглецю, кремнію та марганцю, а також інших необхідних елементів. Окремі порошкові зерна мають розмір не більше 50 мкм. При розпиленні на стінки циліндрів розплавлений порошок утворює шар розміром приблизно 250 мкм. Під час остаточної обробки цей шар відточується так, що він має розмір лише 150 мкм. Для порівняння, стінка звичайного гільзи циліндра має товщину 4 мм.

Кожен циліндр автоматично вимірюється на декількох етапах протягом процесу, щоб оцінити його якість. Оптичні вимірювальні прилади спочатку реєструють поверхню, стерту лазером, а також після нанесення плазми. Врешті-решт, структура плазмового шару перевіряється за допомогою турбулентного потоку.

Нещодавно Skoda виготовила тримільйонний двигун EA211, а також представила новий двигун на газу для Octavia G-TEC.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest