Чеський виробник Skoda представив оновлений кросовер Kodiaq й ось все, що потрібно знати про новинку.
Перше та поки єдине покоління Skoda Kodiaq, яке дебютувало восени 2016 року, отримав плановий рестайлінг. В ході оновлення 4,7-метровому кросоверу не тільки переглянули дизайн та оснащення, а й зробили його потужнішим.
Переглянути трансляцію презентації та фотогалерею новинку можна вже у відповідних матеріалах Motorcar, а тепер пропонуємо детальніше розібратись у новинці.
Про дизайн
Із очевидного, оновлений Kodiaq отримав нові головні фари, які за умовчанням є світлодіодними з роздільними модулями для ближнього і дальнього світла, а опціонально можуть бути виконані по матричній технології.
У розташованих нижче протитуманних фара використані галогенові лампи. Задні ліхтарі стали вужчими та отримали різко окреслений «кристалічний» дизайн.
У бамперів змінилися обриси і з’явилися металеві «позашляхові» накладки. Ззаду тепер є чорний глянсовий спойлер: в компанії говорять, що в поєднанні з рельєфним капотом, іншим кутом нахилу решітки радіатора і новими колісними дисками (від 17 до 20 дюймів) він покращив аеродинаміку моделі, але в деталі не вдаються.
Зміни всередині
У салоні з’явилися інші декоративні вставки і контрастна прострочка для передньої і дверних панелей, ергономічні сидіння з обігрівом, вентиляцією, електроприводом і функцією масажу.
Залежно від версії крісла можуть мати тканинну, комбіновану або шкіряну обробку, також є еко-варіант із матеріалом з переробленого рослинної сировини.
Нове багатофункціональне кермо в «базі» буде двоспицевим, версія з трьома спицями – опція, але це стандартне обладнання для моделей SportLine і RS.
Також покупці зможуть обирати між трьома мультимедійними системами з тачскрінами на 8 або 9,2 дюймів, постійним підключенням до Мережі за допомогою eSIM, підтримкою Android Auto і Apple CarPlay і голосовою помічницею «Лаура», яка розуміє 15 мов. Число динаміків аудіосистеми Canton збільшили з 8 до 10.
Ще одна важлива нова опція – повністю цифрова приладова панель на 10,25 дюйма з чотирма налаштованим варіантами оформлення (у Kodiaq SportLine та RS їх навіть п’ять).
Під капотом
В Європі основу моторної гами оновленого Skoda Kodiaq складуть два бензинових і два дизельних агрегати, всі вони відносяться до покоління Evo: 1.5 TSI (150 к.с.), 2.0 TSI (190 к.с.), 2.0 TDI (150 к.с.) і 2.0 TDI (200 к.с.).
Молодший бензиновий двигун, доступний тільки з переднім приводом, може поєднуватися з шестиступеневою механікою в якості альтернативи семиступеневого роботу – всім іншим коробка DSG-7 надається за замовчуванням. З переднім приводом запропонують й 150-сильний дизель, найпотужніші ДВЗ завжди йдуть з 4×4.
Окремо стоїть Skoda Kodiaq RS: під час модернізації було змінено дволітровий 240-сильний турбодизель на 245-сильну бензинову «турбочетвірку» того ж обсягу – як у Octavia RS. Новий двигун легше попередника на 60 кг та поєднується з полегшеною на 5,2 кг роботизованою трансмісією. На жаль, динамічні характеристики поки не презентовані.
В цілому рецепт RS-моделі залишився незмінним: ексклюзивні 20-дюймові колеса, глянсовий чорний декор екстер’єру, спортивні крісла і червона прострочка в салоні, а також багата стандартна комплектація з повним приводом і всіма важливими оновленнями, включаючи матричне світло і віртуальну панель приладів.
В Україні автомобіль пропонуватиметься у комплектаціях Ambition, Style, L&K та Sportline. З липня 2021 року оновлений Kodiaq буде доступний для замовлення.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1