Volkswagen Group не зробить Skoda бюджетною маркою

Автор: Роман Галімон | 20 Жов, 2019

Генеральний директор Skoda спробував зменшити занепокоєння з приводу можливого переходу бренду до бюджетної ніші ринку та розповів про плани Volkswagen Group.

Керівники Skoda вирішили поговорити зі співробітниками після того, як з’явилися повідомлення про те, що її власник, Volkswagen Group, розглядає можливість зміни позиціювання марки, посунувши її до дешевших брендів, таких як Dacia у Renault.

Проте генеральний директор Skoda Бернхард Мейєр зазначив, що цінність бренду, просторість, функціональність, перспективний дизайн, співвідношення ціни та якості «не зміниться в майбутньому».

Читайте також:

Однак, на думку експертів, Skoda може найбільше «програти», коли Volkswagen Group почне позиціонувати бренди на ринку, а саме у порівнянні з Porsche, Audi, Bentley та Lamborghini.

Герберт Дісс, генеральний директор VW Group, хоче зменшити дублювання між брендами, прагнучи підвищити рентабельність автовиробника. Зокрема, він планує зміцнити бренд VW, зменшивши конкуренцію зі спорідненими марками Skoda та Seat.

«Якщо три чи чотири марки з однаковою продукцією конкурують за одну й ту ж цільову групу, то страждають усі бренди. Ось чому нам потрібно розширити своє позиціонування, при необхідності скорегувати своє позиціонування та продовжувати зміцнювати взаємодію», – сказав Дісс.

Skoda зосередиться на продажу автомобілів за ціною від 10 000 до 20 000 євро, хоча марка збереже свій флагманський автомобіль Superb як мінімум ще на одне покоління. Мейєр оголосив рішення групи VW побудувати новий завод для наступних середньорозмірних автомобілів Skoda Superb та VW Passat як доказ впевненості керівництва в марці Skoda.

Останні роки Skoda була джерелом прибутку для VW із маржами, що постійно перевищують маржу VW. Витрати Skoda порівняно низькі, оскільки вона використовує технологію VW, а її виробництво зосереджено в Чехії, де витрати нижчі, ніж у Німеччині.

Останнім часом асортимент Skoda розширився і тепер включає три позашляховики, що допомогло збільшити продажі автомобілів на світовому ринку на 9,6% до 559 900 в першій половині. Skoda готова випустити свій перший повністю електричний автомобіль наступного року, виробничу версію концепції Vision iV, представлену на автосалоні в Женеві у березні. Він буде базуватися на модульній платформі EV від VW Group. Крім того, Skoda планує випустити ще два електромобілі зі збільшеною батареєю.

Джерело: Аutotimesnews

Галерея концепт Skoda Vision iV
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest