Skoda створила гламурний спідстер Slavia на базі Scala

Автор: Роман Галімон | 21 Лип, 2020
Skoda Slavia (концепт) 2020 року

П’ятидверний хетчбек Skoda Scala перетворили на спортивний спайдер Slavia із двома місцями.

Дехто вважає, що навіть попри наявність «прокачаних» Octavia RS, Kodiaq RS та Superb із 280 кінськими силами, модельний ряд Skoda не особливо захопливий. Чеська марка чудово справляється у створенні просторих автомобілів із великою кількістю фішок Simply Clever, чим, до речі, підриває продажі сестринських моделей VW Group, але вони не так подобаються автомобільним ентузіастам, як Golf GTI чи Cupra Leon.




Можливо, у пошуках автомобіля, котрий викликатиме захоплення бренду із Млада Болеслав, Skoda кожного року запрошує студентів, які свіжим поглядом можуть запропонувати та власноруч створити оригінальну машину.

Цього року в якості піддослідного був обраний звичайний хетчбек Scala з п’ятьма дверима й цей сімейно-орієнтований автомобіль був перетворений на спорткар із лише двома місцями. Автомобілю буквально знесли дах, а сам концепт черпав натхнення від однієї з найцікавіших моделей компанії епохи до VW – спортивного автомобіля 1100 OHC 1957 року.

Чому концепт? Тому що, на жаль, цей автомобіль так й залишиться в одиничному екземплярі й стане студентським проектом.




З чого складається Skoda Slavia?

Skoda Slavia (концепт) 2020 року
Skoda Slavia (концепт) 2020 року

Вочевидь, великі колеса виглядають трохи знайомими: адже це 20-дюймовий комплект, запозичений у Kodiaq RS, найшвидшого семимісного позашляховика на Нюрбургрингу.

Також особливістю спайдера є розміщення за сидіннями двох горбів, що простягаються аж до чорного глянцевого спойлера, встановленого позаду. При цьому, позбувшись задніх дверей та даху, вага автомобіля знизилася до лише 1210 кг.

У порівнянні зі звичайною Scala, у Slavia також модифіковані передній і задній бампери, а також встановлені світлодіоди під днищем ідея запозичена вже у Scala Monte Carlo. Завершенням змін є 320-ваттна звукова система з сабвуфером 2250 Вт, а також пара спортивних сидінь-ковшів із чотириточковим кріпленням ременів безпеки.




Так само, як й в стандартній Scala, 1,5-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом передає 150 к.с. на передні колеса через семишвидкісний DSG. Єдина зміна під капотом – це модифікована вихлипна система, проте Skoda не надала детальну інформацію про її вплив на потужність.

Незабаром спортивний автомобіль, швидше за все, займе місце в музеї Skoda, адже символічно, що його назва походить від першої моделі велосипеда, створеного засновниками компанії Вацлавом Лауріном та Вацлавом Клементом.

На початку року Skoda оголосила ціни на спеціальні версії Scala та Kamiq, а нещодавно представила спортивну версію Octavia RS нового покоління.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Skoda Slavia (концепт) 2020 року:
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda
Фотограф: Skoda





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest