Toyota представила нове покоління спорткара GR 86

Автор: Роман Галімон | 05 Кві, 2021
Toyota GR 86 2022 року

Toyota GR 86 другого покоління стала потужнішою та швидшою на секунду.

Toyota представила новий 86-й майже через п’ять місяців після того, як Subaru зробив те саме зі своїм задньопривідним BRZ. Було продано понад 200 000 прикладів першого покоління, й поява нового має на меті покращити роботу на всіх фронтах, зберігаючи при цьому «оригінальний рецепт» майже незмінним.




Для утримання ваги під контролем, інженери використовували алюміній для даху та крил, одночасно переробивши передні сидіння та глушники, щоб максимально скоротити масу. Переглянутий дах приніс ще одну велику перевагу, знижуючи центр ваги автомобіля, що повинно принести дивіденди з точки зору керованості.

Toyota GR 86 2022 року

Торсійна жорсткість була покращена приблизно на 50 відсотків, щоб підвищити стійкість, а розміри автомобіля в основному залишились незмінними. Він має довжину 4265 міліметрів, ширину 1775 мм і висоту 1310 мм, а колісна база – 2575 мм.

У оснащенні стандартною шестиступеневою механічною коробкою передач Toyota 86 модельного 2022  року матиме вагу всього 1270 кілограмів. За бажанням доступна автоматична коробка передач з такою ж кількістю передач.

Toyota GR 86 2022 року

Потужність забезпечує більший 2,4-літровий бензиновий двигун, що замінив старий 2,0-літровий агрегат. Досі атмосферний, горизонтально опозитний чотирициліндровий агрегат виробляє 232 к. с. (173 кіловати) й досягає 250 Нм крутного моменту при 3700 об/хв у специфікації для Японії. Модернізований двигун дозволив Toyota «зняти» 1,1 секунди у розгоні до 100 км/год й зараз «спрінт» займає 6,3 секунди.




Окрім додавання більшої потужності, Toyota заявляє, що двигун має кращу реакцію та забезпечує «плавні відчуття від низьких до високих обертів». Об’єднаний із GR Yaris, GR Supra та майбутнім гіперкаром GR Super Sport, новий GR 86 також може похвалитися різноманітними покращеннями аеродинаміки, розробленими для кращої стійкості та швидкості реагування на кермі.

Toyota GR 86 2022 року

Передня підвіска складається з амортизатора MacPherson, в той час як задня має подвійні поперечні ригелі, причому обидві осі мають 18-дюймові колеса, обгорнуті шинами 215/40.

GR 86 знову став спорідненим з BRZ, оскільки ці два спорткара в основному поділяють зовнішній дизайн. Найбільш очевидною різницею є дизайн передньої решітки, оскільки Toyota вирішила зробити її агресивнішою. Решітка схожа на ту, яку використовують на хот-хетчі GR Yaris, а світлодіодні фари не зовсім такі, як на Subaru.

Toyota GR 86 2022 року

А ось салон практично ідентичний моделі BRZ, окрім дещо іншої оббивки сидінь та знаків GR на кермі. Машина може похвалитися тим же 7-дюймовим цифровим дисплеєм для водія та 8-дюймовим для інформаційно-розважальної системи.

Форми вентиляційних отворів, сидіння та педалі мають в основному однаковий дизайн.




Стосовно безпеки, то в моделі використовується технологія Subaru EyeSight Driver Assist Technology.

Toyota GR 86 другого покоління надійде в продаж у Японії цієї осені, а подробиці щодо північноамериканської версії будуть розкриті пізніше.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Toyota GR 86 2022 року:
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest