Toyota та Mercedes визнані найдорожчими автомобільними брендами

Автор: Редакція | 17 Жов, 2019

Агентство Interbrand опублікувало рейтинг вартості світових брендів за 2019 рік, в якому Toyota та Mercedes увійшли у топ-10.

Звісно у рейтингу домінують компанії з хайтек-сектора, адже у першій п’ятірці лише одна марка не має до нього відношення – це Coca-Cola. Перші позиції зайняли Apple, Google, Amazon та Microsoft. У перелік вперше цього року потрапили Uber і LinkedIn, а ось Facebook залишив десятку лідерів та опустився на 14 місце.

Читайте також:

Найдорожчим брендом з автомобільних знову названа Toyota, що розташувалася на сьомій позиції: вартість цієї марки становить зараз, за оцінками експертів, 56,246 мільярда доларів, і це на 5% більше за минулий рік. Відразу за японським брендом розташувалася марка Mercedes-Benz, яка виявилася лідером преміального сегмента. Mercedes теж подорожчав на 5% – до 50,832 мільярдів. А на 11-му місці в абсолюті й на третьому серед автомобільних марок знаходиться BMW (+ 11%, 41,440 млрд).

Найбільш швидкозростаючим аналітики назвали бренд Ferrari: за 2019 рік його ціна виросла відразу на 12% – до 6,458 мільярда, а більше за всіх втратила марка Kia (мінус 7% та теперішня вартість у 6,428 мільярдів).

Крім вищезазначених, в топ-100 найдорожчих брендів світу увійшли Honda, Ford, Hyundai, Volkswagen, Audi, Porsche, Nissan, Land Rover і Mini.

Цей звіт став для Interbrand ювілейним, 20-м за рахунком. Агентство відзначило, що за ці 20 років Топ-100 залишили 137 брендів, а з тих компаній, що потрапили в найперший рейтинг, досі в ньому присутні лише 31. При цьому в десятці лідерів змогли втриматися тільки Coca-Cola та Microsoft.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest