Нова генерація Toyota Sequoia дебютує з гібридним двигуном потужністю 437 к.с. та зможе буксирувати до 4082 кг.
Toyota Sequoia модельного 2023 року замінить вже застаріле друге покоління трирядного позашляховика, що датується 2008 модельним роком. Автовиробник планово оновлює всю лінійку великих позашляховиків й вніс великі зміни у Sequoia.
Тепер цей автомобіль став флагманом бренду в Північній Америці після зняття Land Cruiser з продажів у Сполучених Штатах.
Новий двигун та платформа
Усі версії Sequoia отримають 3,5-літровий гібридний двигун V6 з подвійним турбонаддувом, який Toyota називає i-Force Max. Двигун видає 437 кінських сил (326 кіловат) і 790 Ньютон-метрів крутного моменту, як у Tundra. Єдиний вибір коробки передач – 10-ступеневий автомат.
Подробиць про витрати палива поки немає. Toyota стверджує, що ці цифри є «великим покращенням у порівнянні з попереднім поколінням», які становили 15 л на 100 км у змішаному циклі на трансмісії з переднім моноприводом.
Sequoia нового покоління має модульну платформу з кузовом на рамі, як й останні Tundra, Land Cruiser і Lexus LX 600. Покупці можуть обрати монопривід або опціонально повний привід для всіх рівнів комплектації. Пакет TRD Pro доступний лише з повним приводом.


У будь-якій комплектації Sequoia пропонує незалежну передню підвіску та багатоважільну компоновку ззаду. Опціональними є адаптивні амортизатори та пневносистема, що вирівнює навантаження для задньої частини.


Нова Sequoia може буксирувати до 9000 фунтів (4082 кілограми), що майже на 22 відсотки більше за попереднє покоління. Є додаткові дзеркала для буксирування, що відкидаються, висуваються та ховаються для кращої видимості. Крім того, монітор панорамного огляду забезпечує видимість автомобіля та його габаритів під час маневрування з висоти пташиного польоту.
Про дизайн
Зовнішній дизайн нового Sequoia має вертикальну спрямованість, що робить вигляд «жорстким». Передня частина схожа на останню генерацію Tundra. Є велика решітка радіатора, але дизайнери надають різним рівням оздоблення різні візерунки сітки, щоб розрізняти їхній стиль. Наприклад, пакет TRD Pro має широкі чорні шестикутники, а Capstone має менші отвори з хромованим покриттям. Фари мають Y-подібну форму.
Крила виглядають мускулистими з помітним виступом над колісним отвором. Основа задньої стійки нахилена вперед, а заднє скло частково вигнуто навколо кузова.
Всередині всі Sequoia мають три ряди сидінь. Залежно від комплектації, другий ряд має або диван, або капітанські крісла. Третій ряд може зміщуватись вперед і назад на 152 мм і має систему полиць позаду для легшого укладення вантажу в багажнику.
Комплектації


Sequoia представлений в п’яти комплектаціях: SR5, Limited, Platinum, TRD Pro і Capstone. Усі вони оснащені набором технологій Toyota Safety Sense 2.5, підігрівом сидінь, люком, 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів і системою камер панорамного огляду.
Якщо стандартна комплектація SR5 має 8,0-дюймовий дисплей «медійки», SR5 Premium збільшує розмір екрану до 14,0 дюймів. Він також має сидіння третього ряду, що розкладаються з електроприводом, двері багажника, що відкриваються без використання рук, і розетки на 120 вольт у салоні та вантажному відділенні.


Обидві моделі SR5 доступні з пакетом TRD Sport. У нього входять монотрубні амортизатори Bilstein і переглянуті налаштування пружин. Ці позашляховики їздять на 20-дюймових матово-чорних колесах, а не на стандартних 18-дюймових дисках.
Версія Limited доповнює SR5 Premium підігрівом і вентиляцією передніх сидінь, підігрівом керма та шторками для другого та третього рядів.


Повнопривідні версії SR5 і Limited доступні з пакетом TRD Off-Road Package. Він включає в себе блокування заднього диференціала, 18-дюймові колеса, систему Multi-Terrain Select, систему допомоги при спуску і контроль швидкості на бездоріжжі (Crawl control). Є також амортизатори Bilstein і перероблені пружини.
Комплектація Platinum в порівнянні з Limited отримала капітанські крісла другого ряду з підігрівом і вентиляцією, стереосистему з 14 динаміками, панорамний люк, проекційний дисплей, бездротову зарядку Qi та склоочисники з датчиками дощу. Також у фарах і задніх ліхтарях використовується світлодіодне підсвічування.


TRD Pro – це комплектація для тих, хто дійсно хоче їздити бездоріжжям. Позашляховик оснащений внутрішніми амортизаторами Fox і 0,25-дюймовою передньою опорною пластиною. Також є блокування заднього диференціала, Multi-Terrain Select, керування швидкістю на бездоріжжі та керування спуском. Світлодіодна панель є частиною передньої решітки, а додатковий багажник знаходиться на даху. Чорні 18-дюймові колеса мають збільшене зміщення для ширшої посадки. Подвійні вихлипні наконечники також є частиною пакету. Колір кузова Solar Octane є ексклюзивним для цього класу.
Нарешті, топовим є Capstone. Він має хромовані акценти та силові підніжки. Позашляховик їздить на 22-дюймових колесах із хромованим покриттям. Всередині — напіванілінова шкіряна оббивка з чорно-білою кольоровою гамою. Оздоблення салону зроблено з американського горіха, а акустичне скло в передніх дверях і додаткова шумоізоляція роблять цю модель тихішою для пасажирів, ніж інші версії Sequoia.
Toyota Sequoia модельного 2023 року надійде в продаж цього літа. Ціни будуть оголошені ближче до запуску.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Toyota Sequoia 2023 року: