Toyota Yaris отримала «прокачану» модифікацію

Автор: Редакція | 10 Січ, 2020

Японська марка Toyota нарешті представила спортивну версію Yaris GR, презентація якого мала ще відбутись минулого року.

Toyota забезпечила компактний спорткар Yaris всім, що потрібно для хот-хетча, примудрившись догодити як молоді, так й консервативним фанатам «ручного управління».

Новинку оснастили найпотужнішим на планеті мотором на трьох циліндрах, який коли-небудь встановлювалися на дорожню машину. При обсязі в 1,6 л абсолютно новий турбований двигун розвиває 260 к.с. (а у версії для домашнього ринку – на 10 к.с. більше) і 360 Нм крутного моменту – це більше, ніж у будь-якого з конкурентів, порівнянних за габаритами. Працює мотор в парі з шестиступінчастою механічною коробкою і системою повного приводу.

 Читайте також:

За розподіл моменту між осями відповідає «високочутлива» муфта, яка, за офіційною заявою, теоретично здатна передавати на будь-яку з осей до 100% тяги. Однак у водія буде можливість зафіксувати розподіл крутного моменту за допомогою вибору одного з трьох режимів. У базовому 60% тяги подається на передню вісь, в спортивному – тільки 30%, що наділяє хетч задньопривідними звичками, а на треці розподіл становить 50:50. Крім того, опціонально GR Yaris можна забезпечити можливістю дозувати момент індивідуально на кожне із задніх коліс.

Кузов тридверної новинки в порівнянні зі стандартним Yaris відрізняється безрамковими дверима, заниженою на 91 мм лінією даху та активним використанням у конструкції алюмінію й карбону. З урахуванням інших заходів зі зниженню ваги маса GR Yaris складає лише 1 280 кг. Тому немає нічого дивного в тому, що «тридверка» здатна набрати першу «сотню» менш, ніж за 5,5 секунд, а її максимальна швидкість складає 230 км/год.

Ще одна відмінність новинки – незалежна задня підвіска зі збільшеною колією на подвійних поперечних важелях замість традиційної балки (подейкують навіть про нову платформу). Крім того, хетч забезпечили значними гальмами з 356-міліметровими дисками та чотирипоршневими супортами, а дорогу він долає на 18-дюймових кованих дисках із шинами Michelin Pilot Sport 4s 225 / 40R18

Випускати «кишенькову ракету» Toyota буде на новому заводі Мотомачі, де для машин із літерами GR організована спеціальна складальна лінія. Першими на ринку Японії з’являться Yaris у виконанні First Edition з чорними акцентами на кузові за ціною від 36 100 доларів, а також хетчі з серії High-Performance First Edition. Їхня збільшена до 41 600 доларів вартість пояснюється колесами BBS і розширеним списком бортового обладнання.

В Україні поки продається попереднє покоління Toyota Yaris, а мінімальна ціна складає 468 тис. грн.

Джерело: Motor1

Галерея Toyota GR Yaris 2020 року:
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota Yaris GR

Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest