Viritech представила 1000-сильний гіперкар на водні

Автор: Редакція | 25 Чер, 2022
Viritech Apricale

Британська інжинірингова компанія Viritech презентувала гіперкар Apricale на паливних елементах, який має потужність понад 1000 к.с.

Компанія Viritech, за допомогою команди інженерів з автоспорту та Формули 1, а також за підтримки відомої компанії Pininfarina Viritech, створила гіперкар на водневих паливних елементах (FCEV).

Viritech Apricale був, як й Porsche 963, представлений на Фестивалі швидкості в Гудвуді.

Viritech Apricale

Технічних деталей та інтер’єр машини поки не розкрито, адже підготовка машини ще ведеться. Проте анонсовано, що буде виготовлено лише 25 примірників й вони надійдуть у продаж 2024 року.

Pininfarina виступає в проекті повноцінним партнером, відповідальним не лише за дизайн, але й за інжиніринг. Виробництвом збирається зайнятися ательє у Камбіано під Турином.

Під капотом

Viritech Apricale

Потужність забезпечують два електродвигуни, по одному на вісь, потужністю по 400 кВт кожен, у сумі – 1088 к.с. і 1000 Нм крутного моменту.

Карбоновий монокок (довжина 4550 мм) і карбонові колісні диски, гоночна торсіонна підвіска на подвійних важелях по колу з активним регулюванням дорожнього просвіту в діапазоні 95-135 мм та потужні гальма AP Racing.

Максимальну швидкість обіцяють на рівні 320 км/год і розгін до «сотні» – за 2,5 секунди.

Відмінністю Viritech Apricale від інших батарейних гуперкарів є вага. Наприклад, Rimac Nevera важить 2150 кг, в Apricale – лише тонну, як й має важити правильний гіперкар.

Viritech Apricale

Саме завдяки водневому електрохімічному генератору потужністю «кілька сотень кіловат» (конкретне число не озвучено) й вдалось досягти цієї різниці.

Бортовий запас водню для живлення – 5,4 кг. Під тиском 700 атмосфер він зберігається в ємностях, інтегрованих у структуру кузова: для цього в компанії розробили спеціальні легкі композити та смоли на основі графену під фірмовою маркою Viritech Graph-Pro™. Цього запасу машині має вистачати на 560 км пробігу.

Акумуляторна літій-тонна батарея у «Апрікале» теж є, але легка, маленька й ємністю всього 6 кВт-год.

Тим не менш, модель все ще має дістатися дрібносерійного виробництва, адже з водневими технологіями не все так просто. У світі поки не так багато автомобілів на водні, а проекти гіперкарів й взагалі не дійшли до втілення.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Insideevs

Галерея Viritech Apricale:
Фотограф: Viritech
Фотограф: Viritech
Фотограф: Viritech
Фотограф: Viritech
Фотограф: Viritech

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest