Електрокар Volkswagen ID.3 досі має проблеми із софтом

Автор: Роман Галімон | 28 Бер, 2020

Перший повністю розроблений як електрокар Volkswagen ID.3 мав з’явитися в гаражах клієнтів вже влітку, проте схоже проблеми з програмним забезпеченням відсувають ці терміни.

За інформацією видання Electrive, прес-секретар Volkswagen офіційно підтвердив, що проблеми з софтом дійсно мають місце. Компанія хоче дотриматися початкового плану зі стартом постачання влітку, але при цьому функціонал електрокара може бути обмежений на початку.

Генеральний директор VW Герберт Дісс зазначив, що деякі оголошені функції моуть бути поки скасовані, а потім надійдуть до машин через оновлення.

Проте навіть речник компанії повідомив, що справи поки йдуть не дуже добре.

Деякі інсайдери припускають, що компанія навіть не була близька до процесу промислового виробництва ID.3, а те що буде показано влітку не матиме нічого спільного з серійним виробництвом, адже буде налаштовано вручну.

Електричний хетчбек ID.3 мав отримати не тільки нову платформу MEB, але й абсолютно нову архітектуру програмного забезпечення, включаючи операційну систему. З новою ІТ-розробкою, VW хотів знизити складність самого автомобіля з його багатьма блоками управління. Наприкінці лютого інсайдери VW повідомили німецьким ЗМІ, що основна архітектура програмного забезпечення була розроблена «надто поспішно», в результаті чого багато частин системи не працювали ефективно, що призводило до відмов.




Інша проблема – це відповідний персонал. Компанія зіткнулась із браком програмістів та експертів із програмного забезпечення, а також зі звільненням топ-менеджерів. Наприклад, відповідальний за всі ІТ-проекти у VW Мартін Хофманн залишив компанію наприкінці березня.

«Це абсолютна катастрофа, – цитує видання Electrive внутрішнє джерело. – Ми просто не можемо знайти людей».

З цієї причини, згідно з повідомленням, у VW були навіть готові піти на програмний альянс з Daimler.

Засідання на рівні вищого керівництва вже відбулося й було обговорено можливість спільної розробки операційну систему для автомобілів Daimler та VW. Це дозволить не тільки заощадити витрати на внутрішньозаводську розробку, але й максимально використати наявний досвід та персонал.




Компанії, схоже, визнали важливість програмного забезпечення, аби запобігти лідерству Tesla в цій галузі. Каліфорнійська компанія змогла розробити свою архітектуру програмного забезпечення з нуля і не потребувала допомоги інших. Програмне забезпечення Tesla має набагато ефективнішу структуру і працює на центральному блоці управління, що додатково полегшує оновлення та обслуговування.

Цікаво також те, що Daimler вже веде переговори з BMW про спільну розробку програмного забезпечення. Тож компанія зі Штутгарта може спробувати сісти на два стільці одразу.

Але співпраця між трьома компаніями здається малоймовірною, не лише з антимонопольних причин: VW, а точніше бренд цієї групи Audi, нещодавно переманив декількох топ-менеджерів у баварського конкурента.

Раніше стало відомо, що Volkswagen відклав прем’єру електричного кросовера ID. 4, але збирається представити сітікар ID.1 вже у 2023 році.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Галерея запуску завода Volkswagen ID.3:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest