Volkswagen розповів про машини-бестселери у Китаї

Автор: Роман Галімон | 13 Кві, 2020

Німецька компанія Volkswagen стала однією з популярніших марок на китайському ринку, а у 2019 році було продано понад 1,6 мільйона седанів у сегменті седанів.

Поки в Європі обирають компактні хетчбеки, такі як Golf, у Китаї продовжується мода на нотчбеки й при цьому майже третина всіх продажів припадає на машини Volkswagen – 1,6 мільйона проданих автівок у Китаї.

Просторий салон та багажник важливі для китайських покупців автомобілів, тому сегмент седанів набагато більший. За допомогою ряду моделей, розроблених виключно для цього ринку, Volkswagen разом із спільними підприємствами SAIC-Volkswagen, FAW-Volkswagen та суб-бренду JETTA задовольняють ці потреби.

Volkswagen пропонує шість моделей у цьому сегменті, які допомогли компанії збільшити свою частку на ринку. Ось перелік цих моделей:

JETTA VA3

Суббренд JETTA був запущений у 2019 році. Вперше в історії Volkswagen, модель стала незалежним суббрендом із власною дилерською мережею. І як показують цифри, все було зроблено правильно – протягом 2019 року було продано 145 000 примірників JETTA VA3.

VA3 виробляється в м. Ченду та також продається в Північній та Південній Америці. Модель має довжину 4,50 метра та оснащена 1,5-літровим атмосферним двигуном потужністю 82 кВт та орієнтована в першу чергу на молодих покупців.




FAW-Volkswagen Sagitar

FAW-Volkswagen збирає Sagitar із 2006 року, а виробництво тепер базується в Чанчуні та Ченду. Це модель на платформі MQB і доступна з 1,2-літровим двигуном TSI (85 кВт) або з 1,4-літровим бензиновим двигуном TSI з турбонаддувом (110 кВт). Починаючи з 2019 року, третє покоління доступне у версії з довгою колісною базою – 2,73 метра порівняно з 2,69 метра американської Jetta. У рік, коли модель отримала зміни, близько 310 000 клієнтів обрали Sagitar, з яких більше 176 000 обрали подовжену версію.




SAIC Volkswagen Lamando

Lamando виробляється в Китаї компанією SAIC Volkswagen із листопада 2014 року. Це купе з чотирма дверима з широким кузовом (1,82 метра) і висотою 1,42 метра, що робить його порівняно містким. Модель також побудована на платформі MQB і має загальну довжину 4,60 метра в поєднанні з колісною базою 2,65 метра. Lamando оснащений 1,4-літровим чотирициліндровим двигуном TSI з двома параметрами потужності (96 і 110 кВт), обидва з коробкою передач DSG з подвійним зчепленням. На ринку з 2016 року також є спортивна версія GTS з 2,0-літровим двигуном TSI (162 кВт). У 2019 році було поставлено понад 101 000 одиниць Lamando.




FAW-Volkswagen Bora

Модель Bora виявилася успішною в Китаї. Минулого року FAW-Volkswagen доставила покупцям 323 400 одиниць. Це також модель на MQB і доступна або з 1,5-літровим атмосферним двигуном (83 кВт), або з 1,4-літровим бензиновим двигуном TSI з турбонаддувом (110 кВт). Зараз є також електрична версія – e-Bora.

Bora має довжину 4,66 метра, ширину 1,81 м, висоту 1,46 метра, колісну базу – 2,69 метра.




SAIC Volkswagen Santana

Ця успішна китайська модель також не має нічого спільного з оригінальною Volkswagen Santana, в основі якої був Passat другого покоління – культова й кутова машина у Німеччині 1980-х років. Після того, як у Німеччині його зняли з виробництва у 1985 році, Китай почав виробництво цієї моделі, а також версії на базі Passat. З 2013 року в Китаї існує незалежна версія, розроблена спеціально для внутрішнього ринку. Довжина моделі складає 4,48 метра, ширина  – 1,71 метра, висота – 1,47 метра, колісна база – 2,60 метра. Минулого року в Китаї було продано близько 245 000 одиниць цього автомобіля.




SAIC Volkswagen Lavida

Третя генерація Lavida SAIC-Volkswagen продається з травня 2018 року. Модель, яка доступна лише в Китаї, спеціально розроблена для задоволення уподобань та вимог певних замовників.

Нинішнє покоління Lavida побудовано на платформі MQB і користується тим же рівнем успіху в Китаї, що й Passat у Німеччині. Lavida була бестселером серед всіх машин у 2019 році з продажами  у 491 000 одиниць – але навряд чи хтось у Німеччині про неї чув.

Машина може бути оснащена 1,5-літровим атмосферним двигуном потужністю 85 кВт або 1,4-літровим TSI потужністю 110 кВт. За колісної бази у 2,68 метра, довжина складає 4,67 метра, ширина – 1,81 метра, висота – 1,47 метра. Як й у Bora, у моделі є й електрична версія. Фактично, e-Lavida отримала силовий агрегат від e-Golf.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest