Volkswagen представив довгоочікуваний електромобіль ID.3

Автор: Роман Галімон | 11 Вер, 2019

На франкфуртському автосалоні німецький концерн Volkswagen презентував перший електромобіль на новій базі MEB, якій має відкрити нову «електричну мобільність».

1. У Volkswagen розраховують, що до середини століття автомобілі взагалі не впливатимуть на вміст вуглекислого газу в атмосфері. І це стосується не тільки силових установок, а й виробництва електрики як такої.

2. Модель стала першою, побудованою на новій архітектурі – спеціально розробленій платформі MEB. За концепцією, вона оптимізована не тільки з точки зору компонування агрегатів для вивільнення максимального простору в салоні, але і заради збільшення запасу ходу.

3. Синхронний електродвигун із постійними магнітами, силова електроніка і одноступінчатий редуктор розташовані в районі задньої осі, блоки акумуляторів імплантовані в панелі підлоги, а допоміжні пристрої винесені в передню частину. З огляду на низький центр тяжіння, задній привід і ідеальну вагу по осях, VW ID.3 може бути не лише економічним, але й цікавим в управлінні.

4. Екстер’єр VW ID.3 стилісти компанії хотіли зробити так же культовим, як зовнішність Beetle або Golf. Класичні фірмові рішення розбавлені яскравими зиґзаґами, світлодіодними вставками і оригінальними колісними дисками розмірністю до 20 дюймів. Оптика обіцяна повністю адаптивна, розумна й самостійна.

5. За габаритів схожих до VW Golf (4261х1809х1552 мм) новинка отримала колісну базу в 2765 мм – показник, який претендує на рекорд класу. Правда, ID.3 досить важкий – 1 719 кг, але має показник аеродинамічного опору всього 0,267 і здатний розвернутися на п’ятачку діаметром 10,2 м.

6. Компонування інтер’єру електромобіля в VW називають Open Space в основному завдяки скромному центрального тунелю і «біонічному» дизайну. На практиці ж електрохетч здатний прийняти на борт до п’яти пасажирів і до 385 л багажу.

8. VW ID.3 отримає один електромотор, що розвиває 204 к.с. (150 кВт) і 310 Нм крутного моменту (максимальна швидкість – до 160 км/год), а відрізнятися версії будуть ємністю батарей і, як наслідок, запасом ходу і швидкістю зарядки. Базова отримає 45-кіловатний блок акумуляторів і можливість проїхати до 330 км, середня – акумулятори на 58 кВт-год і запас ходу до 420 км, найдорожчий – 77-кіловатну батарею і зможе проїхати без підзарядки до 550 км (більше за Porsche Taycan).

 

Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen

9. У VW вважають, що такий підхід охопить найбільше число потенційних покупців. Заряджати базову модифікацію можна буде від пристроїв на 7,2 кВт змінного струму і 50 кВт постійного, для топової доступні термінали до 125 кВт.

10. Виробництво електромобіля стартує з версії VW ID.3 1st, заснованої на модифікації з середньою батареєю, причому запропонують її в трьох фіксованих рівнях оснащення з можливістю вибирати колір кузова і інтер’єру. У переліку обладнання згадуються матрична оптика, диски до 20 дюймів, особливі сидіння в салоні, центральна консоль, система безключового доступу, камера заднього виду, адаптивний круїз-контроль, панорамне скління, акустика Beats, проекційний дисплей з елементами доповненої реальності тощо.

11. Точні ціни поки не названі, але в VW підтвердили, що вартість базової модифікації електромобіля не перевищить 30 тисяч євро: на думку виробника, це можна порівняти з цінами традиційних хетч з ДВЗ. Поставки ID.3 європейським покупцям почнуться в середині наступного року, але ще навесні стверджувалося, що версія 1st користується небувалим попитом.

Original Image
Modified Image

7. Водій отримав два дисплеї, один з яких грає роль приладової панелі, другий – 10-дюймовий – відповідає за всі інші функції. Інтерфейс, застосований в ID.3, здатний розпізнавати голосові команди «природних формулювань», взаємодіяти зі смартфонами тощо. При цьому, практично все управління додатковими функціями в ID.3 переведено на сенсори: фізичними кнопками залишилися клавіші склопідйомників та аварійка.

 


Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest