Volkswagen протестував повністю безпілотний автомобіль

Автор: Роман Галімон | 12 Лис, 2019

Volkswagen має намір запустити повністю автономну систему водіння до 2025 року, адже автовиробник вважає важливими ці технології для майбутнього автомобілебудування.

Поки низка компаній лише починає працювати над безпілотними технологіями, Volkswagen вже у березні почав випробовувати п’ять електричних Golf у Гамбурзі. Моделі були оснащені набором датчиків, серед яких сім радарів, одинадцять лазерів, 14 камер та 14 ультразвукових датчиків. Вони генерують приблизно п’ять гігабайт даних щохвилини, і вся ця інформація обробляється сучасним комп’ютером, який має потужність обробки, рівну продуктивності 15 ноутбуків.

Читайте також:

У рамках процесу розробки Volkswagen випробовує свої прототипи e-Golf у декілька фаз. Кожен етап триває близько тижня, а автомобілі проїжджають на спеціально обладнаних дорогах (до 3 км) кілька разів на день. За словами керівника проекту Volkswagen Хельге Нойнера, такі тривале тестування та розробка є вирішальним. «Ми, як люди, з дитинства навчилися пізнавати довкілля. Тому спочатку ми повинні цього навчити й технології».

Проте це не так просто, й генеральний директор підрозділу Volkswagen Autonomy Олександр Хітзінгер назвав це «однією з найбільших проблем сучасності».

Одним із викликів є ідентифікації та розпізнавання навколишнього середовища, але й після цього потрібно створити алгоритми, які мають працювати безпроблемно з «майже нескінченною кількістю сценаріїв руху та безпеки».

Аби подолати все перепони, Volkswagen вкладає 48,5 млрд доларів у електронну мобільність, безпілотні системи, нові послуги мобільності та цифрування транспортних засобів та споруд. За словами компанії, це в кінцевому рахунку повинно призвести до повністю автономних транспортних засобів без керма або педалей.

У рамках цих зусиль автовиробник створив минулого місяця підрозділ Volkswagen Autonomy, який буде зосереджений на автономних системах управління 4 та 5 рівня та розширить партнерство з компанією ARGO AI. Підрозділ також поєднає різні програми автономного водіння Volkswagen Group під одним дахом.

Хоча Volkswagen використовує e-Golf як тестову модель для розробки своєї автономної системи водіння, компанія зазначила, що перше використання систем рівня 4 та 5 планується для комерційного сектору. Тобто, Volkswagen має намір розробити спеціальні транспортні засоби, такі як таксі та мікроавтобуси.

 


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest