Німецький автовиробник Volkswagen вважає, що синтетичні види палива можуть продовжити життя двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ).
Враховуючи, що до Volkswagen Group входять декілька брендів, група може дозволити собі інвестувати значні кошти в електрифікацію без необхідності ставити двигун внутрішнього згоряння на задній план. Їхні бензинові двигуни зараз ефективніші, ніж будь-коли, тоді як дизелі, що піддаються сильній критиці та призвели до отримання мільярдних штрафів, настільки ж чисті, наскільки це дозволяють сучасні технології.
Поки деякі компанії поспішають оголосити про припинення розробок нових ДВЗ, у Вольфсбурзі поки не бачать доцільності в цьому. В інтерв’ю Autocar, технічний керівник Маттіас Рабе пояснив, чому VW бачать майбутнє двигунів набагато довшим, ніж прогнозують інші.
Хоча синтетичне паливо все ще далеке від масового виробництва, у компанії вважають, що є сенс інвестувати в таке пальне, оскільки електромережі все ще мають обмеження, а акумулятори досі великі й важкі.
«Ми йдемо до синтетичного палива. Якщо ви подивитесь на авіаційну галузь, синтетичне паливо користується великим попитом, оскільки [літаки] не будуть електричними, інакше ви не перетнете Атлантику. Ми ставимося до наших цілей з CO2 дуже серйозно і хочемо бути зразком для наслідування, але це не означає, що ми відмовимося від ДВЗ».
Незважаючи на те, що відтепер електрокари буде першим пріоритетом для виробника, інвестиції в ДВЗ все ще плануються для оновлення спектра бензинових та дизельних силових агрегатів VW, що продаються у багатьох його брендах.
Крім того, деякі машини групи, як Golf TGI, Skoda Octavia G-TEC, Audi A3 / A4 G-Tron та SEAT Leon TGI, можуть працювати на стисненому природному газі, хоча ці моделі доступні лише на окремих ринках, перш за все, в Європі.
Якщо говорити про Audi, то компанія розробляє синтетичне паливо з 2013 року та працює над синтетичним е-бензином та е-дизелем, щоб показати інший спосіб зменшити викиди СО2, окрім як перехід на електромобілі.
BMW також переконана, що у ДВЗ все ще тривалий термін життя, а керівник із розвитку технологій Клаус Фройліх висловив прихильність компанії до ДВЗ принаймні на 30 років. Деякі двигуни з низьким попитом та/або коштовні у виробництві будуть поступово виходити з лінійки, але BMW пообіцяла продавати дизелі ще протягом 20 років, а бензинові двигуни – близько 30.
Нещодавно також Mazda заявила, що залишить ДВЗ принаймні до 2030 року та інвестуватиме у біо-пальне з водоростей.
Раніше також Volkswagen «засвітив» плагін-гібридний кросовер Tiguan GTE, хоча компанія втрачає 2 мільярди євро на тиждень через коронавірус.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея останніх новинок та концептів VW: