Volkswagen не вірить у занепад двигунів внутрішнього згоряння

Автор: Роман Галімон | 06 Кві, 2020

Німецький автовиробник Volkswagen вважає, що синтетичні види палива можуть продовжити життя двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ).

Враховуючи, що до Volkswagen Group входять декілька брендів, група може дозволити собі інвестувати значні кошти в електрифікацію без необхідності ставити двигун внутрішнього згоряння на задній план. Їхні бензинові двигуни зараз ефективніші, ніж будь-коли, тоді як дизелі, що піддаються сильній критиці та призвели до отримання мільярдних штрафів, настільки ж чисті, наскільки це дозволяють сучасні технології.

Поки деякі компанії поспішають оголосити про припинення розробок нових ДВЗ, у Вольфсбурзі поки не бачать доцільності в цьому. В інтерв’ю Autocar, технічний керівник Маттіас Рабе пояснив, чому VW бачать майбутнє двигунів набагато довшим, ніж прогнозують інші.

Хоча синтетичне паливо все ще далеке від масового виробництва, у компанії вважають, що є сенс інвестувати в таке пальне, оскільки електромережі все ще мають обмеження, а акумулятори досі великі й важкі.

«Ми йдемо до синтетичного палива. Якщо ви подивитесь на авіаційну галузь, синтетичне паливо користується великим попитом, оскільки [літаки] не будуть електричними, інакше ви не перетнете Атлантику. Ми ставимося до наших цілей з CO2 дуже серйозно і хочемо бути зразком для наслідування, але це не означає, що ми відмовимося від ДВЗ».

Незважаючи на те, що відтепер електрокари буде першим пріоритетом для виробника, інвестиції в ДВЗ все ще плануються для оновлення спектра бензинових та дизельних силових агрегатів VW, що продаються у багатьох його брендах.




Крім того, деякі машини групи, як Golf TGI, Skoda Octavia G-TEC, Audi A3 / A4 G-Tron та SEAT Leon TGI, можуть працювати на стисненому природному газі, хоча ці моделі доступні лише на окремих ринках, перш за все, в Європі.

Якщо говорити про Audi, то компанія розробляє синтетичне паливо з 2013 року та працює над синтетичним е-бензином та е-дизелем, щоб показати інший спосіб зменшити викиди СО2, окрім як перехід на електромобілі.




BMW також переконана, що у ДВЗ все ще тривалий термін життя, а керівник із розвитку технологій Клаус Фройліх висловив прихильність компанії до ДВЗ принаймні на 30 років. Деякі двигуни з низьким попитом та/або коштовні у виробництві будуть поступово виходити з лінійки, але BMW пообіцяла продавати дизелі ще протягом 20 років, а бензинові двигуни – близько 30.

Нещодавно також Mazda заявила, що залишить ДВЗ принаймні до 2030 року та інвестуватиме у біо-пальне з водоростей.

Раніше також Volkswagen «засвітив» плагін-гібридний кросовер Tiguan GTE, хоча компанія втрачає 2 мільярди євро на тиждень через коронавірус.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея останніх новинок та концептів VW:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Роман Галімон





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest