Volvo майже відмовиться від седанів та універсалів

Автор: Редакція | 03 Бер, 2021

Компанія Volvo планує суттєво скоротити кількість седанів та універсалів, аби сфокусуватись на кросоверах та електрокарах.

За словами керівника компанії Хакана Самуельссона, до 2030 року Volvo збільшить свою лінійку позашляховиків, скорочуючи традиційні седани та універсали, оскільки тоді повністю перейде на електричну лінійку.




За останні роки шведська марка значно збільшила пропозицію позашляховиків: XC40, XC60 та XC90, на які зараз припадає близько трьох чвертей продажів. Першим електромобілем бренду став XC40 Recharge P8, а тепер був представлений споріднений кросовер C40 Recharge.

Volvo зобов’язується розширювати свій асортимент, переходячи на повністю електричну лінійку.

На запитання Autocar, чи може Volvo в майбутньому запропонувати більше електричних кросоверів, Самуельссон відповів: «Я не знаю, чи будуть вони мати індекс С. Такі автомобілі є більш обтічними, але все ще високими. Можна очікувати, що оптимізація важливіша для електричних автомобілів, проте люди справді люблять високе місце для сидіння. У майбутньому вони будуть не такими квадратними, але з більш м’якими лініями даху».




Самуельссон зазначив, що електричні позашляховики пропонують переваги компонування порівняно з електричними седанами, але попит споживачів буде ключовим фактором у рішенні.

«Традиційно у нас були седани, універсали та позашляховики, – сказав він. – Зараз ми продаємо близько 75% позашляховиків, а це означає, що нам потрібно більше позашляховиків. Тепер у нас є C40 Recharge, і ми плануємо менший позашляховик нижче 40-ї серії.

Нам потрібно менше версій седанів і універсалів. Поки у нас багато універсалів: V60, V90, Cross Country, і багато інших універсалів –  великих і малих, довгих й наддовгих. Нам потрібно відійти від універсалів і седанів; ми їх матимемо й надалі, але, мабуть, не так багато.

Нам необхідно більше електричних позашляховиків. Це шлях виробництва зараз і те, що ми плануємо робити».




Volvo розробляє компактний позашляховик, який може отримати назву XC20 або C20, на новій архітектурі SEA материнської фірми Geely, і працює над електричною версією наступного покоління XC90.

За планами, до 2025 року виробник запропонує сім електричних моделей, на яких в подальшому має припасти половина продажів.

Хоча Volvo доволі рано сфокусувалась на електрокарах й розширює лінійку позашляховиків, Самуельссон заявив, що фірма не відмовиться від седанів та універсалів.

Він сказав: «Практичний, низький автомобіль також може бути насправді цікавим, тим більше, що ми переходимо на електрику і потребуємо меншого опору повітря. Безумовно, не забуваємо про універсали».

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.





Додати свій коментар














Pin It on Pinterest