Volvo представив електричний кросовер та екологічну стратегію

Автор: Редакція | 17 Жов, 2019

Шведський виробник оприлюднив офіційну інформацію про новий кросовер XC40 Recharge та розповів про свої плани стосовно бачення майбутнього розвитку марки.

Дебют компактного позашляховика з двомоторною силовою установкою став для Volvo не стільки прем’єрою моделі, скільки приводом оприлюднити новий суббренд і поділитися деталями стратегії. Recharge – це не тільки назва електричного кросовера, це ціла концепція.

Читайте також:

Під ім’ям Recharge в найближчому майбутньому з’явиться цілий спектр електрифікованих і повністю електричних моделей Volvo (можливо, перейменують й ті, що вже продаються). Фірма планує протягом п’яти найближчих років випускати новий електромобіль щорічно. А вже наступного року гібриди, що підключаються, повинні скласти 20% загального обсягу продажів шведського бренду.

Volvo

До 2025 року частка електрифікованих машин у виробництві Volvo повинна досягти половини, а ще за 15 років марка планує стати повністю нейтральною по відношенню до навколишнього середовища (відмова від розробки нових ДВЗ вже задекларована). І саме тому шведи запускають досить дивну акцію: з початку 2020 року кожному відвідувачу офіційного сайту компанії доведеться відповісти на питання – чи хочуть вони придбати «перезаряджуваний» автомобіль Volvo. Частиною стратегії стануть фінансові бонуси та заохочення, подробиць про які поки немає.

Втім, мало деталей оприлюднено й про саму новинку. Виробник обмежився лише заявою про те, що силова установка Volvo XC40 розвиває 408 к.с., запас ходу перевищує 400 км, а зарядити акумулятори до 80% можна буде за 40 хвилин за умови використання «швидкого» високовольтного терміналу.

Volvo

Черговий раз підтверджено, що з кросовером дебютує й нова мультимедійна система – перша для Volvo з операційною оболонкою Android. Вона повністю інтегрована в Volvo On Call, за рахунок чого водіям шведських електромобілів й гібридів у майбутньому будуть доступні свіжі спеціалізовані онлайн-сервіси.

Цікаво, що в розрахунку на вибух популярності електромобілів компанія збирається втричі збільшити виробничі потужності з їхнього випуску. Але поки не названі ані терміни появи електричного XC40 в продажу, ані його ціна.

Джерело: Motor1

Галерея Volvo XC40 Recharge
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo
Фотограф: Volvo

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest