Який кросовер обрати? Рейтинг справжніх позашляховиків

Автор: Редакція | 22 Тра, 2021
Рейтинг справжніх позашляховиків

Справжній повнопривідний позашляховик не так часто зустрінеш на дорогах, адже він створений не для них. Наводимо рейтинг цих позашляховиків, аби Ви знали який кросовер обрати.

Якщо відповідь на питання «який кросовер обрати?» ще не була знайдена в наших попередніх рейтингах стосовно найкращих спортивних, преміальних, надійних кросоверів, то саме час подумати про повнопривідний позашляховик.




Проте як ранжувати цих «пройдисвітів»? Навіть, якщо це можна було б зробити за кутами звісів, ходу підвіски, кліренсом, вартістю тощо – проте сучасний світ поставить питання відповідності навколишньому середовищу.

Британське видання Autocar спробувало зібрати «класичні» позашляховики формату 4×4 у власному рейтингу уподобань

Отже, Топ-10 справжніх позашляховиків виглядає так.

1. Land Rover Defender

І як не дивно, для британського видання, першим у переліку обраний Land Rover. Хоча з цим не можна не погодитись, адже після десятиліть розвитку виробник нарешті продемонстрував довгоочікуване наступне покоління «Дефендера».

Сталося це у 2019 році, а машина надійшла в салони у 2020 році. Переключившись з рамної конструкції на монокок, й за безліччю інших причин, новий Defender є скоріше наступником, ніж прямою заміною; і деякі покупці побоювались, що в результаті він не зможе так само забруднюватись бездоріжжям, вилазити на скелі, форсувати брід, спускатися із схилів та працювати осями.

Однак новий Defender може робити майже все це та багато іншого. З кутами звісів близько 40 градусів та дорожнім просвітом до 291 мм (завдяки регульованій по висоті пневматичній підвісці), цей автомобіль має «правильні» характеристики для життєво важливих ситуацій. І все ж стиль, в якому вирішується позашляхове водіння, і спосіб, яким він полегшує навантаження на водія, щоб вибрати лише правильний режим передачі, підтримувати саме потрібну швидкість й дотримуватися лише правильної лінії в коліях, це справді вражає.




Land Rover пропонує чотири- та шестициліндрові дизельні двигуни, а також чотири- та шестициліндрові бензинові версії, а також незабаром з’являться топова версія V8 та плагін-гібридні версії. Вибором Autocar став дизель D250, який поєднує корисний крутний момент з гарною економією палива, керованістю та витонченістю – і він не коштує стільки, скільки деякі інші версії автомобіля.

Можливості повнопривідного автомобіля не підлягають сумніву, і те, як він починає свою роботу на бездоріжжі, робить його схожим на автомобіль, побудований для людей, які навіть не люблять бездоріжжя. Але пропонуючи все це в машині, яка також так добре їздить і керує дорогою, це робить цю машину на голову вище своїх конкурентів.

2. Jeep Wrangler

Jeep Wrangler Rubicon 392

Jeep не так часто оживляє Wrangler, але останнє покоління стало як ніколи зручним на дорозі, а також більш спроможним. Те, що Jeep ретельно зберіг улюблений дизайн – чиї кругові фари, радіаторна решітка та сувора геометрія впізнаються досі з оригінальних «джипів» Willys MB, вперше побачених на Другій світовій війні, – лише частина сприйняття.

Інтер’єр тепер більш просторий і менш дешево оздоблений, що поєднується з покращеною ефективністю зменшених двигунів автомобіля та кращими манерами на дорозі (все відносно, зрозуміло).




Звичайно, Wrangler все ще вражає позащоденим виглядом, особливо у тридверному варіанті Rubicon з його лонжеронною рамою, блокуючими диференціалами, позашляховими шинами, спеціалізованими шарнірними осями, кріпленням кузова та приголомшливими кутами звісів.

Але знаходитись у Land Rover Defender, все ж приємніше, тому «Джип» отримав лише друге місце.

3. Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser (2021)

Ще одна ікона, яка стала робочим конем у багатьох глибинках, де інші просто не могли допомогти. Це олдскульний позашляховик із корпусно-каркасною конструкцією та великими цифрами у всіх областях.

У буксируванні, поводженні на дорозі та в роботі з пониженою передачею на справді непривітному ґрунті, Land Cruiser має дуже високі показники, а базові комплектації Utility, які можна ідентифікувати за їхніми сталевими колесами, справді доступні.




Але хоча ви можете вибрати 2,8-літровий турбодизельний Toyota із пневматичною підвіскою та шкіряними сидіннями, не сподівайтесь, що він буде їздити та керувати як позашляховик із монококом від Audi або Mercedes-Benz.

Це інший звір; менш витончений на автомагістралі, але в іншій лізі в місцях, де вам справді може знадобитися такий автомобіль, з репутацією механічної надійності, яку так ревно оцінюють всі його конкуренти.

4. Mercedes-Benz G-Class

Mercedes Brabus G

Найкращі позашляховики, як правило, живуть довго. Й Wrangler, й Land Cruiser існують вже протягом десятиліть, і теж саме з G-Wagen (технічно зараз G-Class).

Цей Mercedes – єдиний без офіційної дати «закінчення виробництва» – нещодавно отримав єдиний справді суттєвий редизайн у своїй 40-річній історії. Знизу ви все ще знайдете шасі з лонжеронної рами, хоча передня підвіска тепер повністю незалежна, і вся комплектація була розроблена компанією AMG.




Результат – автомобіль із блокуючими диференціалами, покращений дорожній просвіт й такі ж величезні позашляхові здібності, як й раніше; але зараз він також доволі передбачувано та навіть досить приємно поводиться в дорозі. Перехід до рейкового і шестерневого кермового управління зробив найбільшу різницю.

Серед великого вибору кращим бачиться рядна дизельна «шістка» у G350d, хоча цілком можливо найкращим буде прокачаний AMG G63 із бензиновим V8 та подвійним турбонаддувом із майже 600 к.с.

 5. Ford Ranger Raptor

Ford Ranger Raptor

Ranger Raptor – це пікап, натхненний Baja, який націлений, дуже просто, догодити. Це трохи більше, ніж стандартний Ranger, але справжня магія ховається під кузовом, де сховались реконструйовані осі, вдосконалені пружини та амортизатори Fox замінили листові ресори спереду.

Налаштування покращені для найкращої роботи без додаткового навантаження, а дорожній просвіт зріс на 30%. Цей автомобіль можна описати як спортивний автомобіль для бездоріжжя.




Слабкі сторони? Можна отримати не більше за 2,0-літровий чотирициліндровий турбодизель під капотом, і все це за ціною ледь меншою за 50 000 фунтів стерлінгів (а це досить дорого). Як для комерційного автомобіля його можливості обмежені; але для покриття дуже пересіченої місцевості з надзвичайною швидкістю він майже не має рівних.

6. Land Rover Discovery

Land Rover Discovery (2020)

Не дивуйтесь, чому п’яте покоління Land Rover Discovery не стоїть вище в цьому списку, навіть враховуючи калібр автомобілів вище. За великим рахунком «Діскавері» надзвичайно грамотний на бездоріжжі, що поєднується з чудовими манерами у звичайному дорожнього русі. Куди б не потрапив Discovery, він робить це зі спокійною впевненістю.

Однак він не настільки чіпкий та потужний, як деякі машини у цьому переліку, коли їзда стає справді жорсткою. Рестайлінг модельного 2021 року приніс нові шестициліндрові двигуни (як бензинові, так й дизельні), а також оновлену підвіску та деякі свіжі деталі інтер’єру, і, за оцінками, утримав на ринку цей симпатичний і дуже універсальний автомобіль.

7. Bowler Bulldog

Bowler Bulldog

Якщо ви хочете, щоб світ знав, наскільки ви серйозно ставитесь до забруднення на вихідних, кращий спосіб це показати – не купувати найвідоміший позашляховик у світі – а придбати вузькоспеціалізований рейдерський апарат.

Саме це можна отримати з позашляховиком Bowler Bulldog, побудованим на найновішій платформі гоночної компанії з Дербішира, і спроектований настільки добре, щоб переконати Land Rover придбати цілу компанію не так давно.




«Бульдог» побудований на клієнтському монококовому шасі та використовує підвіску з великим ходом, адаптовану до того, що можна знайти на Discovery та Range Rover Sport, з важкими ресорами та амортизаторами, щоб прийняти справжні виклики.

Доступні як бензинові, так й дизельні двигуни із наддувом, з величезним паливним баком, що забезпечує можливість перетину пустелі, аби виступити в ралі. Краще зупинити свій вибір на бензиновому 5-літровому V8 потужністю 567 к.с.

8. Suzuki Jimny

Suzuki Jimny

Suzuki продає Jimny як єдиний у світі легкий й справжній позашляховик, що дуже правдиво й цікаво. Автомобіль важить трохи більше 1100 кг, але використовує шасі з лонжеронною рамою та жорсткою підвіскою на кожному кінці та коробкою передач із низькими передачами.

На жаль, попри наявність повного приводу, машина немає блокуючих диференціалів; але з доступною ціною, не можна було б очікувати більшого.

Тим не менш, насправді «Джимні» гарно працює на бездоріжжі: з крихітними звісами, кути з’їзду перевершують навіть кути Wrangler.




Й хоча його атмосферний 1,5-літровий бензиновий двигун не особливо економічний, а багажник настільки крихітний, що покласти можна лише одну сумку, вже незабаром може з’явитись п’ятидверна версія зі збільшеними характеристиками.

Проте на разі, Suzuki Jimny продається в Європі як комерційний автомобіль, адже викиди СО2 його двигуна не дозволяють виробнику продавати позашляховик без штрафів.

9. Isuzu D-Max AT35

Isuzu D-Max AT35

«AT» означає Arctic Trucks – ісландські фахівці експедиції можуть модифікували позашляховик так, щоб він їхав майже куди завгодно на землі, включаючи Північний полюс.

Isuzu D-Max є одним із найбільш міцних та надійних пікапів, а спеціальні позашляхові шини Arctic Trucks, збільшення кліренсу на 125 мм та модернізована підвіска (із збільшенням ходу) розкривають його справжній потенціал.




Однак майте на увазі, що це дуже спеціалізований позашляховик. Їздити на ньому може бути дешево, але купувати його, звичайно, недешево, але в ціну входить феноменальна здатність якості їзди. Artic Trucks також зверне увагу на користь Nissan Navara та Toyota Hilux, які вкрай більш приємні у звичайній їзді.

10. Ariel Nomad

Ariel Nomad 2021

Амортизатори, побудовані за специфікацією чемпіонату світу з ралі, на машині із середнім розташуванням двигуна потужністю 350 к.с. за тонну? Це другий автомобіль компанії Ariel, що базується у Сомерсеті, після руйнівно швидкого та чуйного Atom.

Тут ви отримуєте м’які шини, підвіску з подвійними важелями, посилену в порівнянні з Atom, і ті неймовірні амортизатори від Öhlins (на жаль, лише за додаткову плату – але вартують кожної копійки). Вони оснащені подвійними пружинами, що забезпечують гнучкість та контроль автомобіля при різному напрямку руху.

Тим часом кермове управління здійснюється без допомоги, і гальмівне зусилля може бути змінене, тому, хоча Nomad буде перекривати пересічену місцевість із надзвуковою швидкістю, в своїй основі він залишається машиною для водія.

Цей, лякаючий непрактичністю і чистим польотом фантазії, автомобіль має лише задній привід; і мало практичного використання у світі, в якому мешкають більшість спеціалізованих позашляховиків, і тому він не може піднятися вище кінця цього списку. Однак цей кочівник заслуговує на його існування.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар







Як обрати кросовер?
Який рейтинг повнопривідних кросоверів 2021 року?

Читайте про відомі справжні повнопривідні кросовери Land Rover Defender, Jeep Wrangler, Toyota Land Cruiser, Mercedes-Benz G-Class

Які найкращі повнопривідні кросовери у 2021 році?

Читайте про відомі кросовери Ford Ranger Raptor, Suzuki Jimny, Isuzu D-Max AT35, Ariel Nomad

Який рейтинг найкращих справжніх позашляховиків 2021 року?

Найкращі кросовери для бездоріжжя Land Rover Defender, Jeep Wrangler, Toyota Land Cruiser, Mercedes-Benz G-Class

Які найкращі кросовери для бездоріжжя?

Читайте про найкращі позашляховики Land Rover Defender, Jeep Wrangler, Toyota Land Cruiser, Mercedes-Benz G-Class

Які позашляховики кращі?

У рейтинг справжніх позашляховиків увійшли  унікальні  Ford Ranger Raptor, Suzuki Jimny, Isuzu D-Max AT35, Ariel Nomad




Pin It on Pinterest