Зростання іспанського ринку вживаних авто схвилювало автовиробників

Автор: Роман Галімон | 13 Лют, 2020

Іспанські автовласники все більше віддають перевагу вживаним машинам й це неабияк схвилювало автовиробників та владу ЄС.

В той час як загальні продажі нових автомобілів в Іспанії минулого року впали на 4,8 відсотка, а продажі приватним особам знизилися на 12 відсотків, попит на вживані машини (старіше за 20 років) збільшився на 17 відсотків.

Як повідомляє видання Automotive News Europe, тенденція продовжилась й першого місяця 2020 року. Приватні покупці в січні зареєстрували на 14 відсотків менше нових машин ніж у 2019 році, і це при тому що минулого року цього місяця теж було падіння на 7,6 %.

Промислова асоціація Іспанії ANFAC вже заявила, що це тривожна ознака для галузі, якщо родини вважатимуть за краще купувати старий автомобіль, а не новий.

Причини падіння попиту

На думку експертів існує кілька причин падіння попиту. По-перше, тривалий час всі продажі нових машин відбувались через довгострокові договори оренди. Проте через зниження купівельної спроможності та політичної невизначеності, такі продажі падають.

Ще одна причина, відсутність програм, які спонукають обмінювати старі моделі на нові. Остання програма була закрита ще у 2016 році, а нові, якщо й будуть, то пропонуватимуть лише дорожчі електромобілі.

При цьому, податки в Іспанії за перепродаж вживаних автомобілів є досить низькими і не перевищують 8 відсотків від ринкової вартості автомобіля.

Отже, якщо врахувати, що ціни на нові автомобілі, як правило, зростають, причин для покупки старих автомобілів все більшає.

Все це відбувається на фоні зусиль Європейського Союзу у боротьбі зі зміною клімату, які змушують автовиробників електрифікувати моделі для зменшення викидів CO2. А це знову призводить до створення порівняно дорожчих м’яких гібридів, плагін-гібридів та електрокарів.

Це означає, що малолітражні автомобілі, які колись були найкращим вибором для бюджетного придбання, як Opel Karl, Ford Ka+ та Fiat Punto, вже не приносять прибутку, і вони зникатимуть.

Європейська тенденція?

Крім того, є побоювання, що процеси, які відбуваються в Іспанії, можуть стати ширшою європейською тенденцією, тим більше, що продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння, ймовірно, буде заборонений у Європі вже не у такому далекому майбутньому.

Тенденції зростання ринку вживаних автомобілів, який наприклад в Україні втричі більший за ринок нових авто, вже змушують автовиробників глибоко аналізувати ці процеси.

Так, колишній головний виконавчий директор Hyundai Europe Томас Шмід заявив в інтерв’ю Automotive News Europe, що оголошення заборони на продаж автомобілів із ДВЗ після 2030 року означатиме, що родинам доведеться довше тримати свої машини та не міняти їх на нові.

До речі, виробництво автомобілів у Німеччині вже впало до мінімуму за 22 роки, в той час як продажі нових автомобілів в Європі майже не виросли.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Галерея останніх новинок та концептів Ford:
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford
Фотограф: Ford

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest