Тест-драйв кросовера Ford EcoSport: ще компактніше, жвавіше і вигідніше

Автор: Олег Василевський | 20 Жов, 2020
Ford EcoSport

Компактний кросовер Ford EcoSport отримав оновлення у другій генерації й цей огляд тест-драйву спрямований на «розкриття» переваг й недоліків моделі.

Це новий Ford EcoSport, який в цілому схожий на модель, яку він замінює, але є серйозним удосконаленням свого попередника. Ford, безсумнівно, чекає зростання популярності EcoSport, але йому потрібно попрацювати, щоб отримати вигоду з величезного потенціалу продажів сегмента міні-SUV. Чи може оновлений Ford EcoSport поліпшити свою репутацію, або це ще одна сумнівна спроба «Блакитного овалу»?




Одна концепція на весь світ

Ford EcoSport

«Світова машина» – це не нова концепція. Якщо ви займаєтеся виробництвом спорткарів або автомобілів люкс-класу, виготовлення єдиної моделі та її продаж на якомога більшій кількості світових ринків є стандартною практикою.

Тільки на ринку масових автомобілів все інакше. У різних регіонах смаки різняться, тому потрібно розробляти і випускати три різні моделі для трьох різних регіонів, але спроба отримати при цьому прибуток від початку приречена на провал. Потрібна одна модель, яка якимось чином задовольнила б усіх.

Так місія «One Ford» дала нам EcoSport і відбила амбіції Ford бути присутнім в ніші маленьких кросоверів по всьому світу. Розробкою моделі займалися дизайнери та інженери з більш ніж 16 країн, а її виробництво спочатку було налагоджено в Бразилії, Таїланді, Китаї та Індії. Тому вийшов дійсно глобальний автомобіль.

Ford EcoSport

Перший EcoSport прибув до Європи в 2014 році, але зустрінутий був прохолодно. Про нього говорили, мовляв «давно новий Ford не був такий поганий». Тому до 2018-го року в нього було внесено ряд оновлень і доопрацювань, щоб допомогти виглядати гідно серед конкурентів. Останні теж не лінувалися, коли справа дійшла до запуску власних гравців, що тільки ускладнює завдання EcoSport виділитися серед собі подібних, включаючи Citroen C3 Aircross, Hyundai Kona і Kreta, Kia Stonic, Suzuki Vitara, SEAT Arona, Opel Crossland X, Renault Duster і Captur, а також новітнього конкурента у власній родині – Ford Puma.

У 2018 році Ford переніс виробництво EcoSport для європейського ринку з Індії в Румунію та вніс в автомобіль ряд змін, щоб зробити його привабливішим. Ford заявляє, що оновлений EcoSport отримав 2300 нових деталей, хоча базова компоновка залишається в основному такою ж. Тепер, коли доступні варіанти моделей Titanium, Lux, ST-Line і ST-Line Plus, у лінійці EcoSport більше вибору, ніж будь-коли.




Авантюрний вигляд

Ford EcoSport

Під обшивкою у EcoSport та ж ходова частина, що й у Fiesta, тільки цього разу – останнього покоління. Найпомітніша зміна – це перероблений зовнішній вигляд. Якщо оригінальний EcoSport виглядав занадто мило і мультяшно, то нова модель виглядає набагато цілеспрямованою. Трапецієподібна решітка радіатора була збільшена, а незграбні кожухи великих протитуманних фар (були натхненні ременями рюкзака, як стверджує Ford) допомагають завершити вид спереду. Імовірно все це натякає на «авантюрний» характер автомобіля.

Ford EcoSport

Усередині EcoSport також розділив базове планування з Fiesta, а повністю перероблена кабіна – найбільш вражаюче зміна в автомобілі. Панель приладів, здебільшого, взята прямо з Fiesta, з її 8-дюймовим екраном-планшетом у верхній частині центральної консолі. Як й у випадку з дуже успішним хетчбеком, їм дуже зручно користуватися, а сам екран яскравий і чіткий. Реалізована на його основі мультимедійна система SYNC 2.5 підтримує Apple CarPlay, Android Auto вже в базовій версії Titanium.

Ford EcoSport

Поряд із новою компоновкою оновився і набір матеріалів обробки, які роблять кабіну EcoSport набагато приємнішим місцем для перебування, ніж в попередній моделі. Це залишає загальне відчуття, що компактний Ford наблизився до подібних собі. Але, відверто кажучи, рестайлінг не може творити чудеса, і багато хто з конкурентів усередині відчуваються дорожчими.

Ford EcoSport

Довжина EcoSport становить трохи більше чотирьох метрів, тому це один із найкомпактніших кросоверів на ринку. Запасне колесо на двері багажника здорово видавалося за габарити і викликало суперечки своєю практичністю, коли автомобіль вперше пішов у продаж. Тому Ford вирішив зробити його опцією для оновленого EcoSport (але українські дилери його не пропонують навіть за доплату). Це ж, на жаль, означає, що модель поставляється виключно з ремкомплектом для шин, бо для запасного колеса конструктивно просто немає місця під підлогою багажника.




Місткий простір

Ford EcoSport

Оскільки в основі EcoSport автомобіль В-класу, цей найменший кросовер Ford не претендує на титул найпросторішого. Правду кажучи, це не є недоліком, бо далеко не всі конкуруючі моделі особливо цінують практичність. Простір у салоні EcoSport середній для класу, але це мало що повідомляє про його місткість. Зрештою, суперником є, в тому числі, Nissan Juke, який, як відомо, сильно звужений в задній частині. Інші ж конкуренти залишають Ford в тіні та викроюють більше місця на задніх сидіннях. А в EcoSport сідоки зростом вище 1,8 м вже будуть притиснуті до передніх крісел.

Ford EcoSport

Як й у випадку з пасажирським простором, за місткістю багажника EcoSport з його 320 літрами далеко до лідерів – Renault Captur пропонує на 100 літрів більше (хоча й тільки коли ви переміщаєте зсувні задні сидіння повністю вперед), в той час як більшість конкурентів забезпечують, мінімум, 10 л додаткового обсягу. Але кілька балів за практичність EcoSport все ж набирає змінною висотою підлоги багажника.

Ford EcoSport

У тісній міській експлуатації доступ до вантажного відсіку через задні двері з бічними петлями часто виявляється ускладненим. До того ж водієві завжди доводиться обходити корму, бо дверна ручка знаходиться на стороні пасажира. Це рішення здається зайво старомодним на тлі інших автомобілів цього класу (крім, можливо, Suzuki Jimny), що давно перейшли на двері з верхніми петлями. Але це питання сприйняття – адже двері навіть без запасного колеса на них надають EcoSport схожість із позашляховиками, які все рідше можна зустріти в місті.




Новий характер

Ford EcoSport

Виходячи з того, що платформа EcoSport запозичена у одного з найбільш їздових міні-автомобілів, з нього мав вийти найбільш їздовий кросовер. Однак якимось чином ця ДНК загубилася при трансляції, і перші EcoSports дійсно були нудні в їзді.

Ford відреагував на критику і модернізував підвіску моделей для Європи. Однак результати все ще трохи неоднозначні. EcoSport має зразкове своєю виваженістю та чутливістю кермове управління, але шасі через високий центр ваги реагує з уповільненням, а кузов як й раніше крениться.

Ford EcoSport

Навіть на моделях ST-Line, які поставляються з затисненою спортивною підвіскою, все ще не приборкані крени кузова, а їзда іноді буває неспокійною, навіть на дорогах, які не такі вже вибоїсті.

Шасі, однак, не втрачає самовладання під час перекочування через нерівності, а EcoSport з його короткою колісною базою не стрибає дорогою, хоча й не пливе нею. І все ж те, що було б задовільним для продукції будь-якого виробника, для Ford, з його репутацією виробника захопливих автомобілів для водіїв, трохи розчаровує.

Проте, EcoSport не позбавлений переваг. Він їде тихо, й хоча має лише передній привід, але з високим дорожнім просвітом без страху підіймається на брівки і прасує ґрунтові й лісові дороги.




Що під капотом?

Ford EcoSport

1,0-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом EcoBoost досі вражає, особливо в комбінації з чуйною 6-ступеневою автоматичною КПП. У нас доступна тільки його 125-сильна версія, але ніколи не відчувається, що вона не справляється із завданням розганяти автомобіль.

Щоправда, в EcoSport цей трициліндровик здається сильніше навантаженим.

Ну й, зрозуміло, більша вага в порівнянні з Fiesta і гірша обтічність означають, що він сильніше страждає від спраги, коли ви ведете його з енергією, необхідною для того, щоб кросовер рухався завзято. Проте, він впевнено тримається в прийнятих для класу нормах – 7,0 л на 100 км міської їзди і 5,5 л на шосе.




Комплектації в Україні

Ford EcoSport

Ми звикли до того, що Ford за EcoBoost виписує великий рахунок, але у випадку з EcoSport виробник зміг стримати свій апетит. Базова версія Titanium за 499 900 грн виявляється однією з найвигідніших пропозицій на ринку, якщо врахувати наявність в ній великого переліку обладнання.

Ford EcoSport

Тут є легкосплавні 17-дюймовки, часткова обробка сидінь шкірою, 8-дюймовий центральний екран, 6 динаміків, всі доступні засоби безпеки, розпізнавання дорожніх знаків, автомати двірників і світла, клімат- та круїз-контроль, електропривід вікон і дзеркал, підігрів сидінь, керма і лобового скла, автозатемнення центрального дзеркала і парк-пілот ззаду.

У 67 400 обійдеться коробка-автомат й близько 33 тисяч коштує декор ST-Line. Ще за 43 тисячі можна отримати ксенонові фари, камера заднього виду, парк-пілот спереду і моніторинг сліпих зон.




Підсумок

Ford EcoSport

Ford EcoSport ніколи не міг зрівнятися з кращими моделями в класі, але слід віддати належне: остання модернізація зробила з нього велику загрозу для конкурентів, ніж раніше. Це сталося завдяки значним поліпшенням у салоні, а додавання нових технологій допомагає гарантувати, що найменший кросовер Ford більше не буде виглядати таким застарілим у порівнянні з новішими конкурентами.

Проте, механічно і з точки зору практичності EcoSport все ще недосконалий. Компромісні ходові якості, скромний внутрішній простір й така марна примха, як задні двері з бічними петлями, – все це засмічує його особисту справу. І все ж не обов’язково бути стійким прихильником Ford, щоб вибрати EcoSport серед безлічі талановитих невеликих кросоверів, бо на його стороні вигідна ціна.




Технічні характеристики Ford EcoSport 1.0 6AT

Ford EcoSport

Двигун бензин, турбо, 998 см3
Потужність 125 к.с., 180 Нм
Трансмісія 6AT 2WD
Привід передній
Максимальна швидкість 180 км/год
Розгін 0–100 км/год 11,6 с
Витрата палива траса – 5,5 л на 100 км

місто – 7,0 л на 100 км

Шини 205/50 R17
Дорожній просвіт 200 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1331/1775 кг
Вантажний відсік 320/1145 л
Паливний бак 51 л
Вартість мінімальна* 499 900 грн
Вартість тест. авто. * 600 624 грн

 

*Вартість на 19.10.2020 р.

Галерея Ford EcoSport:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський





Додати свій коментар











Тест-драйв кросовера Ford EcoSport 2020 року
Скільки генерацій було в Ford EcoSport ?

Ford EcoSport має два покоління. Друга генерація представлена у 2012 році

Ford EcoSport змінився у другому поколінні?

У 2018 році було презентована оновлена версія Ford EcoSport

З яким двигуном продається Ford EcoSport в Україні?

Ford EcoSport продається лише з трициліндровим бензиновим двигуном на 125 к.с.

На якій базі побудований Ford EcoSport?

Кросовер Ford EcoSport побудований на базі Ford Fiesta




Pin It on Pinterest