Hyundai Elantra: що в красивій обгортці?

Автор: Олег Василевський | 13 Кві, 2021
Hyundai Elantra 2021 року

Читайте про тест-драйв нового покоління седана Hyundai Elantra.

Не доводиться сумніватися в тому, що Hyundai докладає всіх зусиль, щоб не дати згаснути інтересу клієнтам до седанів і заодно стати тут лідером.




Спочатку Sonata останнього покоління з легкістю вразила своєю вишуканістю та стилем. Тепер Hyundai прагне зробити те ж саме з абсолютно новою Elantra сьомого покоління, яка формально відноситься до числа компактних седанів.

Вона відрізняється сміливим стилем і вражаючим списком технологічних новацій, щоб краще інтегруватися в сучасний спосіб життя, і націлена струсити сегмент із великим внутрішнім простором і солідною динамікою їзди.

Розмір має значення

Hyundai Elantra 2021 року

Нова Hyundai Elantra успадковує найпродаванішу модель марки і побудована на новій платформі Hyundai/KIA K3. Вона трохи довша, нижча і ширша за попередню модель, а її пропорції краще витримані, ніж у її більшої сестри Sonata.

У цифрах це 30 мм збільшення у довжину, 25 мм у ширину та 20 мм у колісній базі, тоді як висота втратила 5 мм, а область, де лобове скло зустрічається з капотом, була зрушена на 50 мм назад.

Hyundai Elantra 2021 року

Таким чином, з 4650 мм довжини кузова Elantra тепер перемістилася точно в середину свого сегмента – між Toyota Corolla (4630 мм), Renault Megane (4632 мм), Honda Civic (4648 мм), Mazda 3 (4660 мм) й Skoda Octavia (4689 мм).

Примітно, що простір для ніг ззаду збільшився майже на 60 мм, а додаткова ширина означає кращий простір для плечей спереду і ззаду. Багажник об’ємом 475 л – трохи менший, ніж раніше, але все ж трохи більший за Mazda 3 (450 л) і Corolla (471 л). І він так само поступається Megane (503 л), Civic (519 л) й, зрозуміло, беззмінному чемпіону Octavia (600 л, хоч й без запаски).




Чуттєва спортивність

Hyundai Elantra 2021 року

Новий зовнішній вигляд Elantra рішуче веде її від звичного способу обивательського автомобіля, чим продовжує шлях, обережно розпочатий попередником.

Зараз новинка використовує мову дизайну Hyundai, яку відомий шеф-дизайнер компанії Люк Донкервольке називає «чуттєвою спортивністю». І він же передбачає, що новий стиль параметричної динаміки розділить думки, але все ж вірить, що люди звикнуть до нього і оцінять сміливість.

Hyundai Elantra 2021 року

Головний інгредієнт цієї сміливості – гранований кузов із трикутними поверхнями і гострими складками. За словами Донкервольке, дизайнери поставили перед інженерним відділом колосальне завдання по розробці методу створення гострих точок на панелях кузова, куди сходяться по три лінії і чого інші автовиробники уникають. Він вважає, що воно того варто, бо в Elantra тепер «схований дух руйнівника стереотипів».

Hyundai Elantra 2021 року

До вишуканого нового стилю додаються купеподібна лінія даху, розширена колія і більш короткі звіси.

Hyundai Elantra 2021 року

Спереду – своя версія нової «параметричної» решітки Hyundai з «алмазним» ефектом, в яку сховані покажчики поворотів, які проявляються з-під неї, тільки коли активуються.

Hyundai Elantra 2021 року

Ззаду світлова смуга з’єднує ліхтарі так, що вночі світиться вся корма, а нову естетику з апломбом завершують 15-, 16- або 17-дюймові колісні диски зі сміливим рубаним дизайном.




Кабіна винищувача

Hyundai Elantra 2021 року

Згідно з Hyundai, компонування панелі приладів Elantra була натхненна кабіною винищувача.

І дійсно, в дизайні присутні характерні лінії, які нагадують обволікаючу і прагматичну функціональність ультрасучасного авіаційного кокпіта, в якому все під рукою. Вузькі вентиляційні щілини на всю ширину йдуть на другий план, тоді як центральна консоль повернена до водія.

Hyundai Elantra 2021 року

Але і тут не обійшлося без дизайнерських ризиків, як надмірно масивний поручень з боку пасажира. Та й абстрактний знак «стоп» в чорній порожнечі зліва від керма виглядає трохи дивно.

Hyundai Elantra 2021 року

Потужна зброя Hyundai для Elantra – це нові технології. Вони зосереджені навколо стандартного 8-дюймового або чудового 10,25-дюймового мультимедійного екрану в нашій тестовій версії, які швидко реагують на команди, і цифрового щитка приладів з налаштованим стилем.

Hyundai Elantra 2021 року

Крім вибору з 64 (!) відтінків підсвічування салону, система покликана виконувати глобальнішу місію – зробити автомобіль органічно інтегрованим у сучасне життя. Наприклад, для Elantra вперше в сегменті розроблені протоколи бездротового підключення по Apple CarPlay і Android Auto, а також цифрова відмичка, яка дозволяє водієві використовувати смартфон в якості ключа для автомобіля або управління такими функціями, як дистанційний запуск і програмування клімат-контролю з допомогою пристроїв розумного будинку Amazon і Google.

На жаль, всі ці технології нам ще потрібно дочекатися в Україні, як і багато допоміжних систем для водія, як стеження за смугою, моніторинг сліпих зон і автомат екстреного гальмування.




Про бюджетність

Hyundai Elantra 2021 року

Очевидно, що все перераховане коштує грошей, тому не дивно, що в гонитві за привабливою ціною базова версія не має навіть ESP, підсвічування макіяжних дзеркал і задніх вентиляційних дефлекторів.

Вона обмежується тільки двома подушками безпеки, регулюванням керма тільки по нахилу, маленьким монохромним екраном по центру і галогенними фарами з непримітними денними ходовими вогнями. А ручки закривання кришки багажника ви не знайдете навіть в найдорожчій комплектації.

Hyundai Elantra 2021 року

Проте, за матеріалами салону видно, що Hyundai так побудував Elantra, щоб не тільки зберегти цінову конкурентоспроможність, але й не викликати відчуття дешевизни. Крім жорсткого пластика в верхній частині дверних панелей, все інше виглядає запозиченим із машини класом вище.

Більш низька посадка в порівнянні з попереднім поколінням також вітається, але низькорослим водіям краще піднімати сидіння вище, аби висока багажна полиця не захаращувала оглядовість через дзеркало заднього виду.




Ще більше простору

Hyundai Elantra 2021 року

Elantra виросла в розмірах, і Hyundai цим скористався.

Незважаючи на те, що автомобіль формально належить до компактного класу, високі пасажири не будуть нарікати з приводу нестачі простору над головою і поздовжнього для ніг.

Hyundai Elantra 2021 року

І тільки середній вершник по центру вже підпирає верхівкою стелю спадаючий дах, якщо його зріст перевищує 1,8 метра.




Під капотом

Hyundai Elantra 2021 року

Паливна ефективність – це другий ключовий конкурентний фактор нової Elantra. І хоча нам не бачити гібридної версії, тестовий 2,0-літровик потужністю 156 к.с. здорово збавив апетит.

Його зменшене внутрішнє тертя укупі з поліпшеною аеродинамікою кузова і зниженням на 59 кг маси дали в підсумку більш ніж 0,5-літрову економію на кожні 100 км шляху. В середньому Elantra повинна витрачати 6,4-6,7 л/100 км за циклом WLTP.

І тест це підтверджує: міська витрата навіть без системи стоп-старт може бути доведена до 7,6 л, а їзда по шосе – обходиться в 6,0 л/100 км. До речі, імпортер Hyundai готує вас до куди більшого марнотратства – заявлена витрата в місті 9,8 л!

Hyundai Elantra 2021 року

Але у відповідь не чекайте іскрометної динаміки. Розраховуйте на тиху роботу і приглушений голос навіть на максимальних обертах, але не на дива тяги. У парі з повільною в реації 6-ступеневою автоматичною трансмісією безнаддувний мотор зі своїми стриманими 191 Нм на високих оборотах і млявим циклом Аткінсона забезпечує тільки прийнятну динаміку розгону. Тобто ви ніколи не будете відчувати труднощів із підтримкою швидкості потоку, але силовий запас швидко закінчується.

Все це надає 1,6-літрова турбонаддувна четвірка, але в Україні її чекати не доводиться. А ось вибір базового 128-сильного агрегату може бути виправданий тільки міркуваннями економії.




Як їде Hyundai Elantra?

Hyundai Elantra 2021 року

Але що примітно для автомобіля за такою доступною ціною і з простою торсіонною балкою в задній підвісці: у Elantra немає справжнього слабкого місця у враженнях від водіння. Коли справа доходить до звивистих доріг, стандартна модель поводиться дуже передбачувано і навіть здатна принести трохи веселощів від напористої їзди.

Hyundai Elantra 2021 року

Elantra вражає гарним вгризанням в асфальт передніми колесами, а її корму нелегко вивести з рівноваги на нерівностях у віражах. Шасі добре піддається управлінню і чуйне, а в налаштуваннях кермового управління тепер чітко проглядаються N-гени – таке надзвичайно чуйне, інформативне, м’ясисте й зі швидкою реакцією кермо зустрічається не часто і рішуче відрізняє платформу K3 від попередниці.

Hyundai Elantra 2021 року

Але воно ж натякає, що шасі, безумовно, прагне потужнішого мотора. За його ж відсутності залишається насолоджуватися еталонним балансом спортивності та комфорту підвіски. Вона хоч іноді й похитує на трасі, але ніколи – в поворотах, а з дорожніх нерівностей поміченими залишаються тільки найгостріші кромки. Й то лише на кремезних 17-дюймових колесах, які виявляються тихими, але при цьому забезпечують дуже гарне поперечне зчеплення.




Про комплектації та ціни

Hyundai Elantra 2021 року

Починаючи з 530 тис. грн за базову 1,6-літрову модель із «механікою» Hyundai продовжує просувати свою політику доступності з новою Elantra. В Active клієнт виявить досить просту комплектацію з механічним кондиціонером, всього двома подушками, автоматом фар, датчиком тиску в шинах і сталевими 15-дюймовими дисками. Коробка-автомат зажадає 35 тис. грн доплати.

Наступна версія Comfort (від 586 000 грн), додатково отримує того ж розміру легкосплавні диски, світлодіодні денні вогні, ESP, клімат-контроль, шкіряне обплетення керма і важеля КПП, мультимедійну систему з 8-дюймовим монітором і підтримкою Apple CarPlay / Android Auto, підігрів керма і передніх сидінь, регулювання вильоту керма, камеру заднього виду, автомат двірників, помічник при рушанні на підйомах і поліпшену шумоізоляцію моторного відсіку.

У пакеті Style (+73 000 грн) вже з’являється вибір моторів (2,0-літровий стартує від 719 700 грн) і розширений пакет із безпеки з чотирма додатковими подушками. Тут також вже є обдув для задніх сидінь, безключевий доступ, круїз-контроль, задній парк-пілот, світлодіодні фари і частково задні ліхтарі, поліпшена обробка сидінь і панелі приладів. В екстер’єрі також додані акценти, а розмір дисків збільшений до 16 дюймів.

У топ-версії Premium (810 500 грн) диски додають ще один дюйм, а центральний монітор розтягується до максимальних 10,25 дюймів, куди виводиться штатна навігація, а озвучує салон високоякісна аудіосистема Bose. Також додані датчики паркування спереду, цифровий щиток приладів, бездротова зарядка для смартфонів, контурне підсвічування салону і повністю світлодіодні задні ліхтарі.




Підсумки

Hyundai Elantra 2021 року

В українських комплектаціях Elantra відсутня чимала кількість сучасного обладнання, включаючи допоміжні асистенти з безпеки, шкіряну оббивку і комфортніші крісла.

І все одно вийшов відмінний автомобіль, навіть за вищою ціною, ніж раніше, але все ще дуже конкурентоспроможний на тлі своїх конкурентів. А з наявністю в гамі 2,0-літровика і феєричного дизайну це дійсно гучний постріл в сегменті компактних седанів.

Примітно, що авантюрний стиль не є ширмою для слабо відпрацьованих базових якостей: Elantra сьомого покоління пропонує рясний комфорт, практичну місткість і значну економію палива.

Тому нова Elantra – це той автомобіль, який ви обов’язково повинні включати в порівняння при виборі будь-якого компактного седана на ринку.

Технічні характеристики Hyundai Elantra 2.0 MPi 6-AT

Hyundai Elantra 2021 року

Двигун бензин, 1999 см3
Потужність 156 к.с., 191 Нм
Трансмісія 6-ступінчата автоматична
Привід передній
Максимальна швидкість 203 км/год
Розгін 0–100 км/год н.д.
Витрата палива траса – 6,1 л на 100 км
місто – 7,5 л на 100 км
Шини 205/55 R17
Дорожній просвіт 150 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1207-1290/1770 кг
Вантажний відсік 475 л
Паливний бак 47 л
Вартість мінімальна* 531 100 грн
Вартість тест. авто. * 810 500 грн

 *Вартість на 12.04.2021 р.

Галерея Hyundai Elantra 2021 року:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest