Тест-драйв бюджетного кросовера JAC S2

Автор: Роман Галімон | 13 Гру, 2020
JAC S2

Читайте про тест-драйв компактного кросовера JAC S2, який приваблює своє ціною, але не став бестселером на українському ринку. Чому ж так сталося?

Компактні кросовери стають все більшим трендом на ринку, а якщо вони ще й доступні, то мають всі рецепти для успіху. Кросовер JAC S2 потрапив до нашої редакції восени 2020 року й дозволив оцінити переваги й недоліки моделі від вже відомого виробника JAC Motors.




Китайський бренд JAC прийшов до України ще у 2012 році, коли автовиробник China Anhui Jianghuai Automobile Co., Ltd (JAC) підписав дилерську угоду з українською компанією «Богдан Моторс», й в результаті чого було створено ТОВ «Джак Україна».

JAC S2

З того часу JAC пробував продавати й компактні сітікари й великі мінівени, але як й більшість автовиробників зупинився на кросоверах та позашляховиках.

На даний час, модельна лінійка бренду в Україні складається з седана J4, електрокара IEV7S, пікапа T8 та трьох кросоверів, одним із яких й є наш тестований S2 (дивіться повну галерею тест-драйву тут). Обізнані люди також знають, що JAC також продає в нашій країні велику кількість комерційної техніки.




Про дизайн

JAC S2

Як вже зрозуміло з назви, наша розповідь саме про JAC S2. Фактично, він був представлений в Китаї ще у 2015 році, але в Україну потрапив лише на початку 2017 року.

Проте автомобіль отримав доволі сучасний екстер’єр, який залишається й таким дотепер. Виробник стверджує, що стиль кросовера навіть розроблювався у дизайнерському Центрі JAC в італійському Турині.

JAC S2

Отже від початку була закладена гарна база й дизайн, який був орієнтований на європейського споживача.

Виразна передня оптика, рейлінги на даху, хромована радіаторна решітка (як й багато інших елементів), повторювачі поворотів на дзеркалах та й самі дзеркала у колір кузова (як й бампери) – такий зовнішній вигляд ще треба пошукати у європейських виробників за таку ціну.

Крім того, у 2018 році відбувся рестайлінг актуальної генерації моделі, проте окрім зміни логотипу, здається, нічого не змінилось.

В Україні ж фактично продається дві комплектації JAC S2: Luxury та Intelligent, й топовою є остання. Відрізняються вони наявністю обігріву дзеркал, круїз-контролю, шкіряного салону, кращої медійної системи із 7-дюймовим екраном, датчиків тиску в шинах та камери заднього виду.




Під капотом

JAC S2

В технічному ж плані пропонується один двигун та два типи коробки передач. 1,5-літровий бензиновий мотор VVT видає 113 к.с. та здатний розігнати автомобіль до 170 км/год. Силовий агрегат відповідає екологічному стандарту Euro V.

При цьому в помічники мотору на вибір надаються або п’ятиступенева механічна коробка передач або автоматична CVT. І якщо вірити виробнику, то наявність механіки або автомату жодним чином не впливає на технічні характеристики кросовера.

JAC S2

Кросовер, у будь-якому випаду, має колісну базу – 2490 мм, довжину – 4135 мм, ширину – 1750 мм та висоту – 1580 мм.

Передня підвіска зроблена незалежною за типом MacPherson, а задня напівзалежна з торсіонною балкою. Кермовому управлінню допомагає електричний підсилювач, а всі гальмівні системи є дисковими.

Все виглядає доволі сучасно й ефективно. Чи не так?




Інтер’єр

JAC S2

Коли ж сідаєш всередину таке враження починає поступово зникати. Можливо, це пов’язано з тим, що автомобіль вже фактично п’ять років на ринку та за загальноприйнятими правилами мав би отримати наступне покоління.

У нашому випадку, тестовим автомобілем стала комплектація Intelligent, яка відрізняється деякими елементами інтер’єру, й зокрема «шкіряними» сидіннями. Проте, по факту назвати їх шкіряними важко: у самому шоу-румі бренду цей матеріал називають екошкіра, але таке оздоблення схоже більше на шкірозамінник із багатим використанням поліетилену.

Звісно, це лише суб’єктивне відчуття, але можливо в якості альтернативи краще обирати звичайну тканинну обробку салону.

JAC S2

Приладова панель теж здивувала своєю обмеженою функціональністю. Зазвичай, китайські виробники намагаються вразити диджиталізацією своїх моделей, проте в даному випадку явно маленький екран (та ще й доволі блідий) не підвищує «вау-ефект» від машини. Хоча звичайного вигляду тахометр та спідометр доволі інформативні.

Можливо, знову ж таки проти цього грає вік моделі, адже новинки JAC кросовери S3 та S4, здається, більше диджиталізовані.

JAC S2

Й головний мінус інтер’єру, на наш погляд, забагато пластику. Його використовують як декоративний елемент на передній панелі, й полірований пластик застосували на ручках дверей.

JAC S2
Сходину дверної карти, де збирається пил

Все це виглядає доволі бюджетно, й ще більше дивує дизайнерське рішення на верхній частині дверної карти. Якимось чином одна частина дверного пластику розміщена вище зовнішньої металевої частини двері. Виходить, що якщо дивитись ззовні на машину, то видно незрозумілу сходинку за склом.

Зсередини все виглядає зрозуміліше, адже ця сходина дозволяє поєднати дверну карту та передню панель автомобіля. Проте чи не можна було розробити інший дизайн? Адже вочевидь, між склом та «сходинкою» буде постійно забиватись пил й виглядати ззовні це буде непривабливо.

JAC S2

Стосовно іншого, то тут все традиційно: передні сидіння (до речі, з підігрівом) регулюються вручну та посередині розміщений маленький підлокітник та ручне гальмо.

Медійна система теж бюджетна, але як кондиціювання доволі просте й виконують свої функції.

JAC S2JAC S2

Задній ряд сидінь не регулюється й складається повністю, що дозволить збільшувати багажник ємністю у 450 літрів (з піднятими сидіннями).

JAC S2

До речі, в багажному відділенні під фальшпідлогою можна знайти повноцінне запасне колесо, що сильно дисонує із сучасною тенденцією ремкомплектів та докаток, проте це буде приємним нюансом для тих, хто любить все тримати під контролем.




Про безпеку

JAC S2

Також можна бути впевненим, що JAC S2 пропонує гарний рівень безпеки. Виробник для згаданих комплектацій, що називається, «в стандарті» встановлює вже зрозумілі як базові системи ABS та EBD.

Крім них, на кросовері присутні система екстреного гальмування, контролю стійкості та контролю підйому вгору. За тим, аби автомобіль знаходився завжди у своїй «колії» стежать антибуксувальна система та вже згаданий електронний підсилювач керма.

JAC S2

Хоча стосовно останнього виникли нарікання: кермо дійсно повертається дуже легко, але іноді було присутнє таке враження, що воно постійно й занадто «хотіло» повернутись в нульову точку. При цьому, на JAC S2 точно немає систем контролю смуги, які б змушували кермо повертатись самому.

Наявність двох фронтальних подушок та пасків безпеки навряд чи можна вважати достатніми заходами безпеки в сучасному світі, однак це точно мінімальний рівень. На жаль, інших можливостей підвищення безпечності кросовера не пропонується.

JAC S2

Так, виробник також акцентує увагу на наявності парктроніка та камери заднього виду, проте в даний час це вже швидше «must have» ніж опція. А от фішка «датчики тиску» знаходиться в топовій комплектації й дійсно виглядає цікаво на екрані медійної системи.

JAC S2




Як JAC S2 їде?

JAC S2

Чесно кажучи, мабуть, це той самий випадок, коли бюджетність моделі відображається на її якостях. Принаймні, у нас виникли такі відчуття.

Попри доволі потужний 113-сильний мотор іноді виникало таке враження, що автомобілю було важко рушати з місця, особливо в гору. При натиску на акселератор було чутно, що двигун починає набирати оберти, й лише потім цей поштовх передавався на колеса.

Все це забезпечувалось доволі невпевненим розгоном, з яким було відносно чутно шум із під капоту та проявлялась невиразна динаміка.

JAC S2

Аналогічно при зупинці спостерігались інша дивна поведінка: суб’єктивно іноді здавалось, що спочатку спрацьовували передні, а потім задні гальма.

Отже, можна з впевненістю сказати, що в JAC S2 дуже мало спортивності попри наявність червоних супортів гальм та деяких червоних акцентів в логотипі моделі.

При цьому, витрати пального за час тестів склали 6,4 літра на 100 км за містом та 8,3-8,6 л/100 км в місті (за відсутності потрапляння у щільний трафік) й це можна вважати гарним показником для 1,5-літрового двигуна.

Таким чином, JAC S2 цілком може бути неквапливим міським кросовером, який іноді може виїжджати й не бездоріжжя (з кліренсом у 200 мм та переднім приводом це дозволяється), а також спокійно лягати на крейсерську швидкість між містами.




Навіщо купляти JAC S2?

JAC S2

Звісно, через ціну. Ціна має важливе значення й базова версія кросовера доступна вже за 345 000 грн (нагадаємо, що це «механіка» та комплектація без «шкіряного» салону). Якщо ж говорити про топовий варіант, то й він не набагато дорожчий – 408 250 грн.

Такі ж ціни можна побачити хіба що на аналогічні моделі від інших китайських брендів, на зразок Chery. А вже інші кросовери, зокрема, бестселери українського ринку Renault Duster або Kia Sportage у базових комплектаціях коштують дорожче.

Проте тут варто розуміти, що купується. Чи варто переплачувати за якість при купівлі авто вирішує кожний покупець своїм гаманцем. Але якщо ви вже думаєте над придбанням JAC S2, варто споглянути й на іншу модель JAC S3, який коштує трохи дорожче, але й отримав зовсім нещодавно оновлений дизайн. Можливо, саме такий варіант буде оптимальним?

Технічні характеристики та ціна

JAC S2

JAC S2
Двигун бенз., 1499 см3
Потужність 113 к.с., 146 Нм
Трансмісія 5MT/ CVT
Привід передній
Максимальна швидкість 170 км/год
Розгін 0–100 км/год
Витрата палива траса 6,4 л на 100 км

місто – 8,6 л на 100 км

Шини 205/55R16
Дорожній просвіт 200
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1 175 /1530 кг
Вантажний відсік 450 л
Паливний бак 42 л
Вартість мінімальна* 345 000 грн
Вартість тест. авто. * 408 250 грн

 

*Вартість на 02.12.2020 р.

 

Галерея JAC S2:
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar
Фотограф: Motorcar

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest