Тест-драйв кросовера JAC S4

Автор: Олег Василевський | 16 Гру, 2020
JAC S4 кросовер 2020 тест-драйв огляд

Читайте про тест-драйв та детальний огляд компактного кросовера JAC S4, який готовий боротися з відомими європейськими конкурентами.

S4 – компактний представник вже досить великої лінійки кросоверів китайської марки JAC Motors. І це найсучасніша з представлених в Україні моделей державного підприємства з Хефей. S4 потрапив у найгарячіший SUV-сегмент і сподівається показати себе у вигідному світлі за допомогою сучасної начинки і доступної ціни.




Одразу про комплектації

JAC S4

У модельному ряду компанії JAC S4, раніше відомий як Refine S4, втиснувся між не дуже вдалою моделлю S3 першого покоління і більшим S5. У себе на батьківщині автомобіль пропонується за ціною від 9791 до 14 267 доларів США, в українських дилерів бренду ціна стартує з 460 000 грн. за базову версію з 6-ступеневою механічною КП.

І тут потрібно внести ясність: то, що у імпортерів китайських марок вважається стандартним оснащенням, у багатьох європейців виявляється топ-комплектацією. Поміркуйте самі: в цю ціну вже входять легкосплавні 17-дюймові колісні диски, кондиціонер, рейлінги, безключевий доступ, включаючи безконтактний електропривід багажних дверей, запуск мотора кнопкою, камера кругового огляду, парк-пілот спереду і ззаду, мультимедійна система з 10-дюймовим екраном, сенсорний блок управління кліматом і музикою, електричне регулювання подушки водійського сидіння, круїз-контроль і всі базові системи активної безпеки.

JAC S4

Друга з можливих версій Smart дорожча на 28 750 грн, в які увійшли клімат-контроль, 4 додаткові подушки безпеки і такі допоміжні системи, як контроль розмітки та сліпих зон, індикація небезпечного фронтального зближення і автомат дальнього світла.

Крім можливості пофарбувати дах в чорний колір за 11 500 грн S4 не пропонує особливих варіантів індивідуалізації. Кузовних кольорів сім, а салон доступний тільки чорний (кавовий прагматичні клієнти S4 замовляють мало), тоді як асортимент колісних дисків теж відсутній.




Під капотом

JAC S4

Так само проста і моторна лінійка, в якій для України тільки один двигун – 1,5-літрова бензинова турбочетвірка, до якої в пару можна придбати безступеневий варіатор за 43 000 грн.

На батьківщині крім цього 147-сильного агрегату у виробника є ще атмосферний 1,6-літровий двигун потужністю 120 к.с. і електрична 110-кіловатна версія JAC iEVS4 з запасом ходу до 470 км. У будь-якому варіанті привід тільки на передні колеса.

Зі своєю довжиною 4410 мм JAC S4 потрапляє в сегмент кросоверів, де розгорнулася неабияка конкуренція. Його прямі суперники теж пливуть до нас з Китаю – Chery Tiggo 3 (4420 мм) і трохи компактніший Haval H2 (4360 мм). Але з колісною базою 2620 мм JAC S4 повинен бути просторішим за них – на рівні Suzuki SX4 та Renault Duster, з якими він також вступає в конкуренцію, бо заходить на їхню цінову територію.




Про екстер’єр

JAC S4

Не дивлячись на скромні можливості з персоналізації, JAC S4 зміг запропонувати свіжий фірмовий стиль із сучасною естетикою, щоб стати найкрасивішою моделлю з кросоверного JAC-сімейства. Його, однак, не можна віднести до швидко впізнаваних на дорозі, та й форма кузова в профіль не найгармонійніша – з довгим переднім звісом, громіздкою кормою і мілкими на вигляд колесами.

Проте, в деталях це вийшов дуже прибраний вигляд.

Форма передньої частини – найбарвистіше місце у автомобіля з хитромудрою шестикутною хромованою решіткою радіатора і витягнутими фарами, які з’єднує хромована «брова».

З боків автомобіля проходять сміливі характерні лінії, що в потрібних місцях акуратно підкреслені хромом, і рясне чорне пластикове облицювання, яке додає відчуття витривалості.

JAC S4

Стосовно деталізації корми, то тут нема на що скаржитися – бампер щедро декорований хромом, а «багаті» світлодіодні ліхтарі (базове оснащення, як й ДХВ спереду) ховаються під схожий на спойлер козирок, чим створюють складний 3D-ефект.

Про інтер’єр

JAC S4

Усередині JAC оснастив всі версії великим 10,25-дюймовим цифровим щитком приладів із вибором графічної схеми за бажанням замість традиційних циферблатів і покажчиків, провів регульовану вентиляцію для задніх пасажирів і обробив сидіння штучною шкірою.

JAC S4

Дивно, але нічого з цього не вимагає оплати, як і мультимедійна система з 10,25-дюймовим сенсорним екраном і трьома 2,4-амперними USB-портами. Обидва дисплеї хизуються красивою, чи не химерною графікою, на тлі якої інші японські прилади виглядають без смаку.

JAC S4

Ось тільки деякі написи вимагають дуже гострого зору, та й переклад інтерфейсу на російську традиційно залишає бажати кращого.

Під екраном у розпорядженні водія витончена чорна сенсорна «тераса», яка запалюється з включенням живлення. Нею JAC замінив у S4 традиційні регулятори і кнопки управління кліматом і музичним центром – в стилі Audi і Jaguar. Працює ця панель чудово – набагато краще, ніж управління цими ж функціями через екран, а єдиним її недоліком залишається сильне бликання в сонячний день.

JAC S4

На жаль, але картинку навігації на цифровий щиток приладів JAC не виводить. І нам також не вдасться скуштувати всі функції мультимедійної системи J-Link останнього покоління, яка розпізнає мову і є першою в світі системою iFlytek 3.5 c відтворенням онлайн-відео високої чіткості, обміном даними в реальному часі, віддаленим запуском двигуна і кліматизації салону через мобільний додаток, а також віддаленою діагностикою та моніторингом стану автомобіля і багатьом іншим. На жаль, поки це все працює тільки в Китаї.

JAC S4

Але і нам дещо перепало: можна розраховувати якщо не на підключення смартфона через Android Auto / Apple CarPlay, то на віддзеркалювання його екрану через додаток EasyConnection. Фактично, все, що працює на вашому телефоні, буде працювати і на екрані автомобіля – від навігації до відеоплеєра.

Комфорт та простір

JAC S4

Стильний JAC S4 в даний час ще і кращий продукт в лінійці кросоверів JAC із найкращого обробкою і посадкою за кермом, не дивлячись на відсутність регулювання керма по вильоту. Багато виглядає оздоблення кокпіта штучною шкірою з рудою строчкою навколо водія і пасажира, яка старанно відтіняє твердий пластик всюди.

JAC S4

Повнорозмірні сидіння дуже зручні та підходять для чотирьох дорослих. Серйозний мінус – відсутність підігріву. Якби крісла були тканинними, це не вносило б стільки дискомфорту після стоянки на морозі, але тканинної оббивки немає навіть в початковій пропозиції!

JAC S4

І S4 також є одним із найбільш містких серед однокласників. Якщо спереду великих водіїв ще може обмежувати широкий вигин центральної консолі, то ззаду вільно розміщуються і високорослі, в тому числі посередині.

JAC S4

Додайте до цього майже плоску підлогу, легкий вхід і велику кількість ніш й полиць під зберігання дрібних речей, то отримаєте практичний сімейний транспорт без застережень.

JAC S4

У тому числі й з урахуванням місткості його 520-літрового багажника, одного з найбільш ємних на тлі схожих машин. Тільки у Tiggo 3 він більше на 30 л, але вся решта сильно поступаються – від 55 л у Haval H2 до 90 л у Suzuki SX4 та Nissan Qashqai.

Поводження на дорозі

JAC S4

Двигун 1.5T використовує низькоінерційний турбонагнітач для поліпшення динамічних характеристик, а максимальний крутний момент 210 Нм досягається на 2000 об/хв. У моделях з механічною трансмісією використовується найпросунутіший в галузі лінійний датчик Холла, з яким блок управління мотором так підлаштовує його тягу, щоб максимально полегшувати старти.

А ось автоматичне зчеплення у версії з варіатором спрацьовує з невеликою затримкою і з’єднує двигун із трансмісією з відчутною і не дуже комфортною пробуксовкою, яка нагадує перші «автомати» з сухим подвійним зчепленням.

JAC S4

Надалі варіатор працює акуратно, на вимогу різко скидає передавальні пари і навіть намагається імітувати перемикання передач, як на новітніх зразках CVT-трансмісій. Тому «стрілка» тахометра рідко зависає на постійних оборотах, якщо тільки ви не тиснете педаль «газу» в підлогу. На щастя, цей процес не супроводжується характерними завиванням, за що слід дякувати рясній шумоізоляції.

Як й у інших конкурентів в цьому сегменті, підвіска JAC S4 повністю незалежна спереду і спирається на торсіонну балку ззаду. По керованості це не більше, ніж середнячок на тлі основних суперників.

Налаштування його амортизації проведена з явним креном на комфортний курс, а кермо завжди легке. Воно добре утримує курс, але при відхиленні від нього, найчастіше, нечутливе, в той час як нахили кузова в віражах й похитування помітні.

Тому S4 без особливого завзяття звертає у повороти, але з апетитом ковтає великі порції дорожніх неприємностей. На жаль, і збирає всі шорсткості на дорозі, якщо їхати на міський швидкості.




Для кого створений?

JAC S4

JAC S4, звичайно, не гарячий хетчбек, але й не претендує на звання динамічного скануна – ні зовнішністю, ні призначенням. Та й приємно чуйний силовий агрегат був спеціально налаштований більше для плавної та ефективної повсякденної їзди, а не для ентузіастів, які шукають енергійних пересувань. Як результат – дійсно преміальне відчуття від кочення, м’яке і приглушене.

Упевненості додає також чуйна педаль гальма і контроль дистанції, а ось на контроль розмітки і сліпих зон краще не покладатися: перший видає занадто тихий писк, а індикатори другого ледве світяться в дзеркалах.

JAC S4

Це слід було б вважати недоліком, якби S4 не робив з ходу таку вигідну пропозицію. І не тільки своїм чесним цінником – він не сильно б’є по кишені й своєю стриманістю в змісті.

Так, міська витрата палива тримається на рівні 8,0 л / 100 км, а заміська їзда обертається літром менше. Це трохи більше, ніж обіцяє виробник (7,2 л в середньому), але досить скромно, щоб, наприклад, відкинути думку оснастити його газовим обладнанням.

Підсумок

JAC S4

У JAC S4 колосальна цінова перевага перед суперниками з Європи та Азії. На щастя, це не дається за рахунок оснащення і якості. S4 обладнаний по-справжньому щедро, і це перша модель від JAC Motors, в якій застосована система якості Volkswagen VDA.

Технічні характеристики JAC S4 1.5T+CVT

JAC S4

Двигун бензин, турбо, 1499 см3
Потужність 147 к.с., 210 Нм
Трансмісія CVT
Привід передній
Максимальна швидкість 170 км/год
Розгін 0–100 км/год 9,0 с
Витрата палива          траса

місто

– 7,1 л на 100 км

– 8,0 л на 100 км

Шини 215/50 R17
Дорожній просвіт 150 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1356/1800 кг
Вантажний відсік 520/1050 л
Паливний бак 50 л
Вартість мінімальна* 460 000 грн
Вартість тест. авто. * 514 625  грн

 

*Вартість на 07.12.2020 р.

 

Галерея JAC S4:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest