Тест-драйв: Jaguar I-PACE тепер проїде на 20 км далі

Автор: Олег Василевський | 22 Кві, 2021
Jaguar I-PACE

Читайте про тест-драйв оновленого кросовера Jaguar I-PACE модельного 2021 року та дізнавайтесь про зміни в британському електрокарі.

Це Jaguar I-PACE, який недавно отримав оновлення, покликані допомогти електричному кросоверу, який відзначений численними нагородами, йти в ногу з швидким прогресом на ринку електромобілів преміум-класу. Він швидше заряджається, оновлюється по «повітрю», краще оглядає обстановку навколо і з ним стало легше комунікувати.




Найважливіший Jaguar з часів E-Type – так боси компанії описують кросовер Jaguar I-PACE. Мільярди фунтів були вкладені в його розробку, і прототипи проїхали понад 1,5 мільйона миль по всьому світу, щоб з першої спроби вийшло те, що потрібно. Вже скоро на його основі з’являться нові електричні моделі Jaguar. Адже нещодавно бренд заявив, що тепер всі нові моделі Jaguar будуть виключно електричними.

А хто конкуренти?

Jaguar I-PACE

I-PACE в значній мірі визначив новий сегмент розкішних електричних SUV, який тепер також населений Audi e-tron, Mercedes EQC і BMW iX3. Tesla Model X з’явився раніше всіх з них, але набагато більший і більше схожий на суміш позашляховика і традиційного вена.

Jaguar I-PACE

І вдалині від яскравих вогнів автосалону I-PACE виглядає фантастично з його чудовими пропорціями, які подарувала його «скейтборд» -платформи. На дорозі є мало чого схожого на його приосадкувату, м’язисту поставу з короткими звісами. Правда, на його тлі все, що є в виставкових залах Jaguar, одразу постаріло на 10 років.




А що «під капотом»?

Jaguar I-PACE

Електро-Jaguar отримав відносно незначні зовнішні зміни, серед яких новий пакет із хромованою обробкою передньої решітки і можливість установки 18-дюймових коліс. Нічого не змінилося в частині техніки: I-PACE живиться від акумулятора потужністю 90 кВт-год (хоча використовувати з них можна тільки 85 кВт-год), на який надається восьмирічна гарантія (або 120 000 км), і він пускає в хід два електродвигуни, що забезпечують повний привід.

З 400 к.с. і 696 Нм крутного моменту, доступного з місця, I-PACE поводиться надзвичайно швидким – це не так багато, як у Porsche Taycan і Audi e-Tron GT, але досить, щоб розігнатися до 100 км/год за 4,8 секунди.

Швидше він за Tesla? Ні. Але I-PACE – це набагато більше, ніж просто прискорення від світлофора до світлофора. У ньому є почуття врівноваженості, маневровості й точності, які ви не знайдете в американському електромобілі, і з цієї причини I-PACE став не просто революцією для Jaguar, але й для електромобілів і автомобільної промисловості в цілому.




Про зарядку та витривалість

Jaguar I-PACE

Повністю заряджена батарея забезпечує прогнозований запас ходу по циклу WLTP в 470 км, хоча з оновленням прошивки компанія пообіцяла збільшити цей показник на 20 км. До того ж I-PACE тепер заряджається від трьох фаз змінного струму, що дозволяє домашньому зарядному пристрою потужністю 11 кВт збільшувати запас ходу на 53 км за одну годину – це на третину швидше того, що було можливо при використанні старої двофазної системи.

40-хвилинне підключення до зарядного пристрою на 100 кВт дасть майже 380 км запасу ходу, в той час як 50-кіловатної станції на це ж буде потрібно 85 хвилин. У комплекті з автомобілем поставляється блок живлення на 2,4 кВт, а від нього для повної зарядки акумулятора за допомогою домашньої розетки піде не менше 27 годин.

Jaguar I-PACE

Ще одна хитрість, яку I-PACE використовує для підтримки заряду батареї, – це рекуперативне гальмування. Як тільки ви відпускаєте педаль акселератора, I-PACE починає сповільнюватися, і якщо ви обрали посилений режим, то до майже повної, природної зупинки. Це чудова функція, яка відразу вчить вас не кидати бездумно «газ», а тонко маніпулювати їм, підштовхуючи до більш ефективного і розслабленого стилю водіння.

Аби замінити відсутність шуму двигуна, Jaguar забезпечив I-PACE налаштованим синтезатором голосу – від «спокійного» до «динамічного». Це витончена функція, яка підсилює відчуття швидкості, але це свого роду хитрощі, а вони не всім припадають до смаку.




Їздить та управляється як спорткар

Jaguar I-PACE

Але що відрізняє I-PACE, так це його кермове управління і надійний контроль над становищем кузова.

Jaguar I-PACEJaguar I-PACE

Підніміть його на пневмопідвісці й отримаєте 2,2-тонний позашляховик, але на асфальті він більше схожий на спортивний автомобіль – так невимушено він розмінює повороти і елегантно виписує віражі вузьких доріг.

Jaguar I-PACE

В середині швидкого повороту ви можете відчути, як двигуни перерозподіляють потужність між колесами, щоб допомогти вистрілити, як з рогатки, на виході з нього. В результаті виходить неперевершене зчеплення з дорогою. I-PACE змінює напрямок із справжнім атлетизмом і рухливістю, що чудово характеризує налаштування підвіски, спільну з F-Type. Основна маса автомобіля, значну частину якої становить акумуляторна батарея, розташована дуже низько, через що крен з’являються тільки в найгостріших віражах.

Звичайно, I-PACE віддає данину фізики, і на в’їзді в поворот відтінок недостатньої повертальності присутній. І вона трохи збиває швидкість до того, як система контролю тяги встигає осадити передню вісь. А якщо до шасі і є питання, то воно стосується гальм. Але це норма для електромобілів – педаль комфортно м’яка в першій половині свого ходу, але в кінці стає твердою, коли в хід вступає класична гальмівна система, і це посилення сприймається штучним.




Справжній «ягуаровий» інтер’єр

Jaguar I-PACE

Заберіться всередину, і все стане більш характерно для Jaguar. У топових моделях HSE салон – це море шкіри, полірованого дерева і алюмінію. Незважаючи на товстий сендвіч з акумуляторних батарей під підлогою, водій сідає відмінно, а завдяки безлічі регулювань сидіння і керма можна відчути себе так само, як за кермом F-Type – з піднятим високо і розташованим близько до грудей кермом.

Jaguar I-PACE

Вид на короткий капот об’єднується з великої панеллю приладів, що надає I-PACE відчуття довгоносого класичного Jaguar. Кабіна також дивовижно простора: тонкі передні стійки і великі вікна підсилюють почуття простору всередині, яке можна ще більше поліпшити, встановивши опціональний панорамний дах.




Про розміри

Jaguar I-PACE

I-PACE – це досить великий автомобіль, який по периметру дуже схожий на Audi Q5. Із 4682 мм довжини, 1895 мм ширини і 1565 мм висоти він багато менше за Tesla Model X. У той же час I-PACE має трохи довшу колісну базу – 2990 мм, що означає більше місця для пасажирів.

Так, ззаду їхні ноги прослизають під передні сидіння, а через відсутність трансмісійного тунелю і великого простору для голови тут можна розмістити і трьох дорослих. Правда, в плечах їм буде вже трохи затісно.

У I-PACE взагалі більше місця, ніж ви думаєте, і його салон наповнений зручними рішеннями для зберігання. Під центральним підлокітником ховається 10-літровий відсік, в середній консолі сформована глибока ніша, а висувні лотки під задніми сидіннями можуть вмістити ноутбук або планшет.




Останні та суттєві оновлення

Jaguar I-PACE

У салоні ж відбулися й найбільші зміни, де I-PACE тепер оснащений більшою частиною мультимедійних і комунікаційних технологій, представлених в новому Land Rover Defender. Новітня система Pivi Pro включає 12,3-дюймовий щиток приладів і пару сенсорних дисплеїв – 10- і 5-дюймовий з тактильною віддачею.

Jaguar I-PACE

Інтерфейс має більш просту та наочну «плоску структуру» меню, яка дозволяє легше перемикатися між регулярно використовуваними функціями, а програмне забезпечення включає в себе протоколи Android Auto і Apple CarPlay в стандартній комплектації. Pivi Pro також отримує оновлення по бездротовій мережі, аби карти і прошивка оновлювалися до останніх версій без необхідності відвідування дилерського центру.

Jaguar I-PACE

Важко переоцінити і опцію для поліпшення оглядовості – з тим же цифровим дзеркалом заднього виду ClearSight, яке дебютувало на другому поколінні Range Rover Evoque, огляд назад більше не проблема. Його камера на даху дає багаторазово більшу панораму огляду, ніж вузьке, як амбразура скло з високою багажної полицею.

Про комплектації

Jaguar I-PACE
Олег Василевський

Стосовно вартості, то зі стартовою ціною 2 143 000 грн I-PACE зовсім не дешевий. Але прийміть до уваги перспективу – порахуйте, як мало він має коштувати в експлуатації, й I-PACE виявиться куди привабливішим.

Якщо заряджатися тільки дешевою електроенергією, то річна економія може становити 100 000 грн. Плюс ви не залишаєте у дилера пристойну суму за традиційне техобслуговування із заміною моторного масла і фільтрів.

У дилера «Jaguar Land Rover Київ Захід», який надав нам електромобіль на тест, всього на вибір є три версії, починаючи з I-PaceI-PACE S, який пропонує всі їздові можливості моделі без будь-яких обмежень.

Вже зі старту є 20-дюймові колеса, обігріву сидінь, керма й лобового скла, аудіосистема Meridian, навігація, спортивні сидіння з електрорегулюванням кута спинок, повністю цифрова панель приладів, шість usb-розеток, камери кругового огляду, автомат гальмування з розпізнаванням пішоходів і велосипедистів, а також надійно працюють системи утримання смуги і читання дорожніх знаків.

Підсумки

Jaguar I-PACE

Jaguar I-PACE – все ще один із кращих електромобілів, які можна купити в Україні. Він пропонує чудовий баланс продуктивності, діапазону і розкоші, при цьому напирає на практичність і універсальність позашляховика середнього розміру. Він виглядає чудово, наповнений найсучаснішими технологіями і здатний на дуже емоційну їзду.

Технічні характеристики Jaguar I-PACE EV400

Двигун два електричний синхронних з постійними магнітами
Потужність 400 к.с., 696 Нм
Трансмісія 1-ступеневий редуктор
Привід повний
Максимальна швидкість 200 км/год
Розгін 0–100 км/год 4,8 с
Витрата електрики траса – 25,8 кВт∙год на 100 км
місто – 19,5 кВт∙год на 100 км
Запас ходу 470 км
Шини 245/55 R20
Дорожній просвіт 142 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 2133/2670 кг
Вантажний відсік 656/1453+27 л
Батарея 90 кВт-год
Вартість мінімальна* 2 143 000 грн
Вартість тест. авто. * 2 758 300 грн

 

*Вартість на 22.04.2021 р.

 

Галерея Jaguar I-PACE:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest